zow heb net even lekker een boterkoek gebakken waar dat nou ineens vandaan komt morge ga ik cake bakken haha heb der zin in
https://www.kleertjes.com//index.php?page=detail&af[m]=185,186,23,233,234,241&af[g]=4,5&af[mt]=2&af[sz]=1&fs[g]=0&fs[mt]=0&fs[sz]=0&fs[m]=1&id=16650&maat=2 Dat is het pakje (en ik heb het ook in het roze). Ik kan geen foto's invoegen (snap niet hoe dat werkt), vandaar de links... Het is dus alleen joekeloeris groot vergeleken bij andere kleertjes in 56, dus volgens mij kan ze het pas over een paar maanden aan en dan heb je geen boxpakjes meer nodig (en geen mutsjes). Maar mijn man vindt het leuk, dus we houden het maar... Als het nou maar niet toch een zoon wordt, in plaats van een dochter... Dan moet hij racen naar de winkel, want alle kleertjes zijn wel echt heel erg meidendingen
Nee... Sowieso staat het ook niet alle mannen, vind ik... Ik ben hard op zoek naar meer foto's hoor... (fototoestel zin ingepakt in de noodbevallingstas en ik heb geen zin om die steeds te blijven in-en uitpakken).
schattig pakje zeg met konijntjes hihi als je op het plaatje klikt konijn met de rechter muisknop dan eigenschappen die link in ctrlv dan hier in een berichtje plakken tussen de img haakjes succes hahahaha
Dank je voor de link! Zo... dat is wel een héél duidelijke uitleg! Maar wel fijn... om te weten wat je kunt verwachten!
leuk pakje konijn! vind oilily ook erg schattig...maar wel duur... heeft niemand een reactie op me berichtje trouwens?
Ik ga weer even relaxen in bad! vanaaf gaan we moordwijven kijken denk ik maar kom zeker wel even spieken
Ik heb ook een ontzettende druk daar onder, als ik moet plassen doet het soms gewoon zeer als ik opsta pfffff
Zo? Ik ben duidelijk geen computerwonder... De chocolaatjes zet ik deze week wel eventjes op de foto! Edit: hé! Het is gelukt! :-D Dank je voor de uitleg! Sjonge... wat makkelijk eigenlijk!
me 2 en ook als ik niet naar de wc moet doet het soms zo'n pijn en drukt enorm zodat ik bijna niet kan lopen
Ik ben 's nachts bevallen om 00:50 in het ziekenhuis en hier kwam gewoon bezoek hoor waarom zou dat niet mogen?