Best wel duur ja... Bedoelde je het bericht over het 's nachts bevallen/wanneer bellen? Of heb ik er een over het hoofd gezien? Zijn er ook kindjes trouwens die nooit maatje 50 dragen, maar meteen bij 56 beginnen? Of heb je dan echt een heel grote baby?
hihi draag heel breed de kraamhulp van me schoonzus en zwager die zei krijg je een meisje? ik euuuh jah ze kon het zien aan me buikje hihi
Dat heb ik ook: een drukkend gevoel en soms zelfs steken (alsof ze er hoogstpersoonlijk uit aan het kruipen is ofzo). Echt een heel naar gevoel. Weet je waar het door komt? Het lijkt namelijk echt in helemaal niets meer op bandenpijn of 'gewone' bekkenpijn die ik heb. Alleen met zitten voel ik het niet echt (liggend wel).
Ik draag hier echt in een punt alles naar voren en ook een meisje maar kreeg vandaag een verhaal op de markt van een vrouwtje, die had er eentje van 9,5 pond en die begon met maatje 62 Maar hier met 6 pond maatje 50 of kleiner en inderdaad 7-8 pond 56 enzo..
Ik weet nooit zo goed of je zoiets nou wel of niet aan een buik kunt zien... (overigens snap ik ook niet of ik nou juist naar voren of 'rond' draag) bij mij is beiden al voorspeld op basis van de vorm van mijn buik... Ik heb vooral een hangbuik... zal vast ook iets zeggen...
Ok, dus met een beetje een gemiddeld kind ga je best wel snel al over op 56... Ik ga de pakjes gewoon flink heet wassen, dan wordt het vast nog wat kleiner (nu zou een droger wel handig zijn!).
linda: ik bel me ouders pas de volgende dag.. flex: dat gevoel heb ik ook van het drukken. Heb zo'n gevoel dat als ik ga springen me hele onderkant instort.. (en me bekken op straat ligt)
Maar... Als iemand een babyschilderijtje zoekt en even aangeeft wat je ongeveer in gedachten hebt (of desnoods alleen kleuren), wil ik best wel wat gaan maken en op de foto zetten hoor...
ow ja konijn jij had al wel gereageerd hiihih had k p.o. overheen gelezen.. @bwtje... sta je daar dan op te wachten om om 1 uur''s nachts mensen aan je bed te hebben staan....als je helemaal kapot ben van de bevalling en misschien nog even zelf wil genieten van je kleintje....bovendien...je ligt toch misschien nog met andere mensen op n kamer...zou t echt irri vinden als ik lag te slapen en iemand naast me krijgt midden in de nacht ineens allemaal familie op bezoek....nee hoor ik bel ze gewoon op een christelijke tijd en niet midden in de nacht...mijn ouders wonen in voorburg en wij in beverwijk...ik weet zeker dat me moeder gelijk de auto in springt
Hier geen staigaires aan mn lijf, ik ben geen proefkonijn, dat ze maar gaan oefenen op het koninklijke huis haha, maar ik denk niet dat ze met een staigaire aankomen als prinses Maxima aan het bevallen is
over het tegenvallen van bezoek in het begin trouwens....volgens mij denken mensen dat ze je de eeste 2 weken met rust moeten laten bladiebla...maar ik heb juist liever dat ze de eerste week komen want dan is de kraamverzorgster en mijn moeder er nog en kunnen die koffie en thee zetten haha....kraamzorg komt van 8 uur tot 12 uur in de ochtend...en me moeder komt een weekje bij ons in huis...om me te helpen...met schoonmaken, koken etc...en vind t ook wel gezelli...als me moeder en de kraamverzorgster weg zijn dan neemt me vriend vrij..
ik draag ook meer rond (dus in de breedte) en het wordt ook idd een meisje...volgens mij zegt het ook niet zoveel...alhoewel ik al wel vaker heb gezien dat het uitkomt.. volgens mij is het zo dat als je alleen bij je buik echt gegroeid ben en dus in je gezicht/armen en benen/kont etc niet echt...dan krijg je een meisje en als je alleen een buik heb en verder niet dik ben geworden een jongetje.. volgens mij heeft het krijgen van puistjes er ook mee te maken....had tot ongeveer 2 maanden geleden hele erge last van puistjes...normaal ook niet...nu nog wel vette huid maar puistjes zijn zo goed als verdwenen...(gelukkig maar) had ze vooral op me voorhoofd en rug echt verschrikkelijk...op me rug zitten daardoor nu nog wel littekentjes...hoop dat dat nog weggaat...maar ja zoniet dan niet..
Haha... ik zat me al rot te zoeken naar wat ik gemist had... Mijn moeder wilde ook wel komen logeren en helpen (vooral ivm de kraamzorgkrapte), maar ik denk niet dat ik het fijn zou vinden om haar een hele week om me heen te hebben. Wel moeilijk om te zeggen trouwens... Want ik heb een hele leuke, lieve moeder! Die inderdaad ook meteen de auto inspringt als we gebeld hebben... Ik zou inderdaad ook zoveel mogelijk mensen in dezelfde periode willen hebben... Het lijkt me vervelend als er wekenlang steeds wat mensen blijven komen.