Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nou ik ga maar weer eens...ik moet straks op visite jehg helemaal geen zin in....maar ja...
    fijne avond allemaal! o ja en moordwijven is echt een leuke film dus veel plezier!

2. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik ga ook weer... Even een beetje gezellig doen... ;)

Groetjes allemaal!

Esther

3. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb ook eerlijk tegen me moeder gezegd dat als ik het irri vind dat ze er is of als het tegenvalt of wat dan ook dat ik het dan tegen dr zeg dat ze dan weer naar huis gaat...maar denk dat het wel mee zal vallen...we hebben duidelijke afspraken gemaakt en ze zal zich niet overal mee bemoeien...maar zo is ze ook niet dus....me moeder is ook verpleegster dus ik vind het ook wel fijn...als er s nachts iets is ofzo kan ik desnoods haar hulp vragen mocht dat nodig zijn...

4. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Wij hebben verschillende doopsuikers zoals kleine slabbetjes en schoentjes met van die roze met witte snoepjes erin, en voor de kids die langskomen hebben we een snoeppot met roze spekjes, en dan natuurlijk nog de beschuit met muisjes jaja we maken er een feestje van haha

5. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    nu ga ik echt hoor! doegg! en succes nog onsukkie! hoop snel babynieuws van je te horen..
    vlademira en krokus same 2 u!

6. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Even over de bevalling.

Als het begint dan bel ik gelijk mn ouders want mn moeder wil ik graag bij de bevalling hebben en mn vriend natuurlijk haha, mn vader zal dan wel op de gang blijven ( ik wil graag in het kraamhotel bevallen). Maar mn schoonouders worden pas gebeld als de kleine er is pfff moet er niet aan denken dat ik die om me heen heb van te voren.

Het vervelende is ook nog dat ze geen rijbewijs hebben dus moeten ze nog even een oplossing zien te vinden om langs te komen, normaal met verjaardagen ed haalt en brengt mn vriend ze, maar met deze bijzondere gebeurtenis moeten ze toch zelf vervoer zien te regelen, vooral ook omdat de tijd samen met mn vriend al kostbaar is, we hebben nl een eigen zaak en hij werkt ontzettend veel, dus hij zal snel na de geboorte weer aan het werk moeten.

En dan nog de kraamvisite, ik hoop ook dat de meeste in de kraamweek komen, dan is er de kraamhulp nog en ook mn moeder zal me bijstaan, moet er eerlijk gezegd niet aan denken om weken erna nog kraamvisite te krijgen.

7. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Helemaal geen berichten van onsukkie, krokus en vlademira? Dan moet het wel goed bezig zijn nu!

Hier zit ukkie met man in bad, grote kind kijkt beneden tv en ik ga zo ff afspoelen en de eetboel opruimen.

Heb de hele dag al ontzettende last van steken in mijn linkeronderbeen :confused: Of mijn been nu 'moe' is of dat het door het vocht komt...ik weet het niet. Ga gauw pootje omhoog doen als ik klaar ben met mijn klusjes.

Kom vanavond nog ff checken!

O ja: ik heb nu wel aangegeven dat ik evt wel een stagiaire erbij wil. Maar dat wilde ik de eerste keer absoluut niet.

En mensen bellen na de bevalling? Mijn moeder en zussen. De moeder van mijn man wacht maar! :evil:

Bij de vorige bevalling had ik de hele week door mensen over de vloer die wilden komen kijken. Nu gaan we dat anders doen. Lasse is net jarig geweest en mijn man is bijna jarig. Als de baby er is gaan we uitnodigingen rondsturen wanneer we die verjaardagen vieren en dan kan iedereen ook meteen de baby komen bekijken. Dan hebben we gewoon zo'n 'zelfbedieningsysteem' en heb je tijd genoeg. En je bent er in één keer van af!

8. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ik lees net bij de mei mama's dat fiona haar water ook is gebroken haha..zullen ze dan nu allebei gaan :p ik hoop voor ze dat ze snel hun baby's vast mogen houden! :)

9. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Haha, ik zat daar net voor het eerst te kijken en toen las ik dat ook! Ze was op zoek naar een nieuwe buddy, want die van haar lag te bevallen!

Ik las ook dat onsukkie 'druk van onderen heeft'... Dan zal het wel niet zo heel lang meer duren!

En nu ga ik echT!

10. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Nou dat had ze ook niet meer gedacht vanmorgen. Dat wordt veel babynieuws!

11. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    *******buddynieuws*******

kreeg van onsukkie een sms

om de 2 min hele gemene weeen kan nu bijna niet meer praten onder een wee. om 5 uur hebben ze me vliezen gebroken

dat schreef onsukkie net hopelijk duurt het niet lang meer voor dr
    en toen stuurde ze jij ook bezig! hahaha zo grappig

********einde buddynieuws*******

dat smsje kreeg fiona van onsukkie..

12. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oehhhhhhhhh spannend! allemaal mee puffen hihi :)

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Jaaaah, nu wordt het super spannend!
    mooi man.
    ik ga zometeen ff over de kermis waggelen, en een lekkere belgische chocolade wafel halen.... hmmmm. nu al super zin in!

14. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Moet trouwens morgen om half 11 melden op de verloskamers... voor een CTG, maar ik ga wel gelijk even vragen of ze me misschien klein beetje kunnen helpen *smeek, smeek* ik kan bijna niet meer lopen van de BI en de vocht in me voeten en benen....

15. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Hoop voor je dat ze mee werken. Ik heb gelukkig geen bi maar wel last van vocht. Dat weer helpt ook niet mee. Ik heb het vooral in mijn handen en voeten.

16. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Jeetje wat een hoop actie ineens! :)

IK heb ook even gespiekt bij mei ;)

Lief pakje Konijn! Ennuh, hier gelijk in de 56 hoor, maatje 50 heb ik niet eens eigenlijk.

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    meiden ik ga mijn bed opzoeken! ik hoop morgen baby nieuws te lezen spannend! ;) dus jullie moeten zelf ff kijken bij de mei mama's of ze al wat weten!haha

18. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    We willen wel foto's zien he daarna.

19. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Haha ik waggel ook zo. Dat is al een atractie op zich :confused:

20. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik heb ook maar 2 dingetjes in maat 50, rest 56 of groter.

Deel Deze Pagina