Waar mag er een stagaire bij? bij de bevalling of tijdens de kraamperiode. Dat heb ik ook aangegeven dat ik dat niet erg vind. Maar bij mijn bevalling...no way! Hihi ik heb ook een schoonmoeder die maar moet wachten. Ik ben zowiezo benieuwd hoe dat gaat, want ik heb haar al zo'n 1,5 jaar niet meer gezien of gesproken, mijn vriend en dochter wel hoor. Ik zie er eigenlijk best tegenop.
Hé! Ik begon al ongerust te worden over mijn kledingvoorraad (wat als ze morgen geboren wordt, dan kan ze niets aan!), maar dat valt wel mee dus... Kleintje: succes morgen! Ik hoop dat ze wat voor je willen doen... Zo tegen heug en meug doorlopen is niets natuurlijk... We hebben de chocolaatjes voorgeproefd: lekker! :-D Ik ga nu naar de film: Indiana Jones (misschien wee-opwekkend ) Groetjes! En een leuke/gezellige/productieve () avond nog! Morgen baby'tjes?
hallo dames een snel berichtje van mij we zijn vanmiddag eindelijk thuis gekomen en lig nu uitgeteld op de bank, ben in het ziekenhuis verkouden geworden en heb nu een beetje koorts. maar de kleine meid doet het super en we zijn super blij met haar! zal binnenkort even meer vertellen liefs sunflower
Voor de wat minder verslaafden, die geen zin/tijd/puf/mogelijkheid hebben om de absurde activiteit van de laatste dagen terug te lezen .... We hebben een eigen AFGESCHERMDE Hyves, JOIN! http://mamasjuni2008.hyves.nl/
Sunflower, welkom thuis! Fijn hè?! Verkouden en koorts is minder fijn. Ook lekker gaan genieten nu. En ons snel op de hoogte houden, met foto's.. !
Dat er een stagiaire meekomt bij de bevalling of bij de kraam, dat maakt mij niet uit. Ik denk maar zo: ze moeten het toch ergens leren. Maar ik wilde het bij mijn eerste ook niet en ik heb wel aangegeven dat het stage betreft en dat ze niet tijdens mijn bevalling allemaal lastige dingen moet gaan staan uitleggen waardoor ik niet de aandacht krijg die ik nodig heb.
mij maakt het ook niet uit als er een stagiare is. tijdens de kraamhulp vind ik dat zoiezo niet zo erg.
@ilona21: ik las net dat jij je ex gaat bellen wanneer je gaat bevallen. Sta je nog op zo'n goede voet met hem dan? Ik heb geen ruzie met mijn ex, maar ik hoef hem echt niet in te lichten wanneer ik bevallen ben. Misschien heb je het al eens verteld hoor, of wil je geen antwoord geven. Ben gewoon nieuwsgierig!
ja hoor het gaat nog goed tussen ons. ik vind het niet erg als hij bij de bevalling aanwezig is. ik heb hem wel duidelijk aangegeven dat hij pas hoeft te komen als er daadwerkelijk wat gaat gebeuren. het is ook zijn kind en wil wel dat hij de geboorte mee maakt. misschien denk ik er tijdens de bevalling heel anders over maar dat zie ik wel. mijn moeder zal ieder geval aanwezig zijn. zij zal tijdens de kraamdagen ook bij mij slapen snachts.
nee anders had ik dat dus niet gedaan he hahaha En mijn bevalling had verder ook geen complicaties dat scheelt denk ik ook wel.. ik was gewoon thuis aan het bevallen en daar waren ze 's nachts ook welkom..Maar zoals ik al schreef mijn moeder was al bij de bevalling mijn pa en broer zaten toen in de wachtruimte..ik moest op het laatste moment naar het ziekenhuis en daar kwam ik gelijk op een verloskamer he want ja lig niet graag met een ander op de kamer als ik ga bevallen.. Toen ik klaar was kwamen mijn vader en broer dus binnen en ook de ouders van mijn vriend kwamen die nacht nog op bezoek..Want je blijft gewoon op die kamer..als je opgenomen moet worden, lig je uiteindelijk wel op een andere kamer met meerdere..maar dan ook niet ala minuut neem ik aan Ik ben verder dus niet in het ziekenhuis geweest, was douchen en naar huis toe! En toen is verder niemand mee binnen geweest dan wij drietjes dus toen voelde het eigenlijk pas ook als het eerste moment Was heel raar ineens ben je echt alleen! Maar nu doen we het zo dus weer iedereen weet wanneer het gaat beginnen en als ze geboren is mogen ze gelijk komen kijken.. Kan het ook niet maken dat mijn ouders wel erbij zijn gelijk en die van mijn vriend niet Daarna mogen ze weer gaan en komt alles de volgende dag pas weer, als ik uberhaupt 's nachts beval weer deze keer....
Ah joh, ik wist niet dat het de vader was van je kindje... Maar knap dan dat je dit zo op wilt/ kunt lossen. Sta jij er dan straks alleen voor of heb je inmiddels een nieuwe vriend?
nee ik sta er inprenciepe alleen voor. alleen zal de vader ontzettend zijn best doen om mij zo goed mogelijk te helpen en te ondersteunen. en daar ben ik erg blij mee.