Nee dat zeg ik verkeerd. Geen babynieuws moet het zijn. Krokus is onbekend, maar die zou vandaag wel weer gel krijgen, dus grote bevalkans. Onsukkie heeft weeen die zeer geregeld terugkomen. De andere mei-mama (help, naam, naam, denk, denk) heeft vliezen gebroken en is naar ziekenhuis. Vlademira ook in ziekenhuis. Nog geen babybericht
Oke, dank je. Ik ben nu aan het bijlezen vanaf pagina 1203, maar kan er dus ven vluchtigh doorheen. Wat ben jij nog laat wakker?
Tja dat doe ik al de hele week. Alleen gisteren was ik geen afsluiter. Trouwens jij bent ook nog laat. Wacht tot het droog word. De hond moet er nog uit. Maar 't blijft storten.
Regen? Hier niet gezien nog. Net toen ik met de honden was wel gerommel in de lucht. Maar dat bleek vuurwerk te zijn. Echt van die sterren en flitsen in de lucht. Is nu ook weer over. Weet niet wie er wat te vieren had...?
Volgens weathernews hadden we hier zware buien tot wolkbreuk. Ik geloof het! Heb het echt heel lang niet zo meegemaakt. Het is niet eens meer stil tussen de donders in. En de flits lijkt wel een stroboscoop. Maar heb het weer overleefd. Hond wil nu toch niet ver lopen. Ga nu echt mijn bedje is. Ben niet zo'n held met onweer. Vriend zegt dat ik nu meekan met 'I should not be alive' op discovery. Hij vind me echt dapper nu. (hij was wel mee)
Goedemorgen allemaal! Ik kon niet meer slapen, dus ben ik maar achter de laptop gaan zitten. @onsukkie: Gefeliciteerd met je dochter Louise! Op de valreep nog een mei-mama! @fiona23: Gefeliciteerd met je dochter Beau! Is ze eigenlijk op 31 mei of 1 juni geboren? Er staat in het buddy berichtje enkel "en ben flink gehecht op 1 juni om 02.17 uur". @linda221: Heb juist helemaal geen puistjes gehad tijdens de zwangerschap (waar ik rond mijn ongi altijd wel last van had). En ik draag ook een meisje in me. @kleintje86: Succes vandaag! @sunflower: Welkom terug! Hartstikke mooi dat alles goed gaat met je meisje. Jammer dat je verkouden bent geworden. Beterschap! @Zonneschijn: Ik krijg een ruggenprik, zodra ik daar om vraag. Dat is al van tevoren afgesproken. @Moaatje: Jammer van de mislukte familiedag. Sterkte met je rug! @JenP: En heeft je mannetje je kunnen 'pakken'?
goeiemorgen schaapje! vroeg wakker ja Hier mocht ik weer blijven liggen, maar ja dat is dus tot 7h ongeveer en dan ben ik ook klaar wakker :S Maar ventje en dametje staan samen in de keuken croissants te maken En dan gaan we straks lekker met broodjes en aardbeitjes ed erbij ontbijten heeeerlijk Daarna gaan we lekker de stad in als alles een beetje open begint te gaan en natuurlijk geen regen is... [-o< Anders maar bij iemand op bezoek met slecht weer ONS UKKIE GEFELICITEERD MET JE DOCHTERTJE LOUISE!!!! (toch nog een Mei mama 8) ) FIONA23 GEFELICITEERD MET JE DOCHTER BEAU!!! (Ben ook benieuwd of je een Mei of Juni mama nu bent geworden ) Hier ook totaal anders zwanger dan bij de eerste vrijwel alles is anders, qua ziek zijn in het begin hoe mijn buik eruit ziet hoe ik eruit zie.. Vandaar dat vrijwel iedereen nu jongetje denkt..maar hopelijk toch echt een meisje in mijn buikje hoor
ONZE BEVALMAAND IS VANDAAG INGEGAAN WE MOGEN DAMES! KOM MAAR OP BABY'S JULLIE MOGEN NU ECHT KOMEN!!!!!! Ik word sowieso een Juni mama daar kan ik in ieder geval vanuit gaan...
Ben ook erg benieuwd hoe het met krokus is... Wij hebben het heerlijke ontbijtje achter de rug, vriendje is nu gras aan het maaien en de was heb ik weer aan het werk gezet Zometeen aankleden en hopelijk met droog weer de stad in maar de pluutjes gaan wel mee hehe! Fijne dag allemaal en wie weet straks ook beeb nieuws bij de Juni mama's!
Dames goedemorgen, Vandaag is jullie maand begonnen. Voor diegene die al bevallen zijn heel veel geluk met jullie kleintjes! Speciaal voor Spirit dat jullie mannetje maar altijd over jullie mag waken. Voor de dames die nog niet bevallen zijn, heel veel suc6 en dat jullie over niet al te lange tijd maar jullie beebje vast mogen houden. Veel Liefs Senn (juli mama of misschien wel een juni mama)
@bwtje: Da's wel lekker om zo verwend te worden op de vroege ochtend! Het is een heel gek idee dat deze maand mijn kindje geboren wordt en ons leven nooit meer als voorheen zal zijn. @Senninha: Bedankt! Ligt de rest nog in bed ofzo?
@onsukkie en fiona: van harte gefeliciteerd met jullie dochtertjes! vannacht heel slecht geslapen: de kleine was de hele tijd druk in de weer ech niet normaal... heb ook de hele nacht krampjes gehad, van die ongiekrampjes en gewoon buikpijn...ik dacht echt van ojee misschien zijn dit weeen...heb dan ook zoon rommelig/knorrend gevoel in me maag/buik... dus om 3 uur 's nachts me bed uitgegaan om iets te eten..maar t ging er nie echt van over...nu ben ik net wakker en is er natuurlijk weer niks aan de hand...ik heb t gevoel dat me lichaam me de hele tijd voor de gek houd en wordt r echt gek van....hebben jullie wel lekker geslapen?
dit is idd onze maand! jeetje gek idee zeg..idd wat je zegt schaap na deze maand zal ons leven voorgoed veranderd zijn....SPANNEND !
goede morgen meiden. wat een vreselijke nacht. ik ben nog nooit zo bang geweest. helemaal alleen in een flat met omweer die gewoon boven ons bleef hangen. ik heb flitsen gezien die zo groot waren dat ik er van inmekaar kroop. ik ben altijd bang geweest voor omweer. maar nu ik alleen en in een flat woon was het vannacht echt heel erg. verder voel ik me prima. klein beetje last van mijn buik. maar dat zal wel allemaal voorwerk zijn. maak me over mezelf nog niet zo druk. onsukkie van harte gefeliciteerd fiona jij ook van harte he