Wat is het rustig hier zeg. Zit iedereen voetbal te kijken? @ Meryem: Hoe is het nu met die krampjes in je rug? Wordt het erger? Zet het door?
Sjit... ik heb me zojuist bij mijn vader en moeder versproken: had het per ongeluk over 'ze' in plaats van een neutrale vorm... Maar volgens mij had mijn moeder het niet door (ze zit zo met een jongen in haar hoofd!). Dat hoop ik tenminste. Wat betreft de uitgerekende datum: bij mij houdt de vk de datum van de echo aan: 15 juni. Op basis van mijn laatste menstruatie zou je 18 juni kunnen berekenen, maar dat kan nooit, omdat ik een onregelmatige cyclus heb, van gemiddeld 24 en nooit meer dan 26 dagen. Ik dacht eerst ook dat officieel toch de 18 aangehouden zou worden, maar de vk legde me uit dat ze dat wel doen bij een (regelmatige) cyclus van gemiddeld 28 dagen, ook al wijst de echo iets anders uit, maar dat ze bij mij vanwege de korte (onregelmatige) cyclus wel uit blijven gaan van de echo. De datum is dus officieel bijgesteld naar de 15e.
Het blijft een beetje zeuren op de achtergrond met zo nu en dan een harde buik.. Het zet niet echt door.. Ben ondertussen een beetje aan het rommelen en stomme spelletjes aan het doen op internet
Met al dat gerommel met data is het geen wonder dat we 5 weken de tijd krijgen om te bevallen, haha. Het is natte vinger werk blijkt wel weer.
Ben net terug van de stad, ik zocht nog een leuk boxpakje in maat 50 voor als ze net geboren is, maar denk je nou dat ik dat kon vinden? Niet dus grrrrr Ik ben bij de H&M , V&D, Bijenkorf, Prenatal etc geweest en niks te krijgen op het moment. Heb eigelijk alleen rompertjes in maat 50 in de kast liggen en de rest pas vanaf maat 56 dus ik dacht koop nog eventjes een pakje in maat 50. Ik wil de beeb als ze net is geboren zo'n zacht pakje aandoen, lijkt me wel zo prettig als je net uit de buik komt haha Heb wel nog een leuke muziekdoos gekocht van Bam Bam en frambozenbladthee dus laat die weeen maar komen haha
Zo ga weer afsluiten meisjes, wij gaan straks lekker uit eten, misschien wel voor het laatst voordat de baby komt..... Fijne zondag nog allemaal!
Ja, precies... Uiteindelijk kun je er toch geen peil op trekken... @ Minnie: ik liep gisteren in de stad tegen hetzelfde probleem aan... Alles is gewoon al weg! Krijgen we nu de komende maand al najaarsmode dan? Lekker handig ook trouwens voor de mensen die straks voor ons kraamcadeautjes gaan kopen, als er niets meer te krijgen is... Eet ze trouwens!
Raar zeg dat ze het nergens meer hadden. Balen ook. Wel dapper dat je nog al die winkels langs bent geweest. Ik red het niet meer zo sjoppen. Helemaal niet in deze hitte..
Het viel mij ook op dat er zoveel mensen zwanger zijn. Is normaal denk ik ook wel, maar dan loop je met je dikke jas aan. En nu ben ik natuurlijk ook zwanger en dan let je er ook meer op.
Eigenlijk zou ik wel naar scheveningen willen rijden en daar lekker een visje eten. Maar aan de andere kant ben ik daar veel te moe voor. Heb ook al een halve middag in het winkelcentrum gelopen.
Ik heb hier trouwens 2 zachte pakjes van de hema in maat 50.. 1 creme en 1 witte met overslagshirtje, broekje, slofjes en mutsje..