Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja onze maand is echt begonnen.
    het wordt nu spannend.

bwtje van harte met je 38wk

2. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Goeiemorgen....

Hier niet zo lekker wakker geworden, heb echt een gezellig humeur (NOT). Iedereen op het schoolplein ging vragen, en nog steeds niks....euh hallo dat zie je toch? Maar goed, mensen bedoelen het goed.
    Hihi ik denk dat ik maar eens een dagje rust moet gaan houden.

@ bwtje en Ilona, van harte met jullie 38e en 39e week.

3. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Goedemorgen dames!

Hier wel lekker geslapen, moest alleen vannacht ineens zo nodig plassen dat ik het bijna niet redde naar de wc :(

Vanmorgen ukkie weggebracht naar school op de fiets, maar dat gaat echt niet makkelijk meer. Ik moet helemaal een beetje achterover hangen, anders doet het zeer en mijn benen beginnen meteen al aan te voelen alsof ik de MOunt Everest beklommen heb... :cry:

Heb net de badkamer maar weer schoongemaakt...weer een week voorbij. Nu nog ff was opruimen, wc beneden boenen en de vaatwasser uitruimen. Maar dat zijn niet van die grote klussen. Vanmiddag lekker naar het zwembad, 't is toch veel te heet.

En woensdag ga ik in de bieb op zoek naar de boekentips! Thanks!

Hebben jullie ook dat de broeken niet meer goed blijven zitten? Mijn buik zit zo laag dat al mijn broeken afzakken :( Lekker handig...

Trouwens, linda221 nog niet online? Ga mijn mobiel maar ff checken!

@Cellie: jammer dat het niet werkt, ga vanavond nog maar eens proberen. :) Ik krijg er niet zo'n last van trouwens ;)

4. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    ja en ook met onderbroeken :(

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Goeiemorgen!

Haha... ik zie het al voor me: 'Nog steeds niks?'. 'O, jawel hoor, ik ben vannacht bevallen, zie je dat niet dan?!'

Spelletje was nog leuk ook! ;) Kolonisten... ook daar heb ik meestal geen zin in, maar met deze vrienden is het uiteindelijk toch altijd leuk! ;) Als het maar niet te serieus is allemaal. Maar mekaar flink dwars zitten, vind ik dan wel weer lachen. Allen steden en ridders trek ik echt niet... :rolleyes:

Arthur Japin is een goede schrijver! Ik moet alleen altijd vreselijk veel moeite doen om in zijn boeken te komen. Maar als ik er eenmaal inzit, ben ik ook verkocht. De zwarte met het blanke hart is trouwens ook heel goed. Literair gezien het beste (maar een schitterend gebrek vond ik zelf aansprekender eigenlijk).

Vlademira: wat vervelend allemaal zeg! Waarom houden ze het tot nu toe steeds tegen? Hebben ze daar ook iets over gezegd. Het is in ieder geval niet leuk, dat snap ik... :( Sterkte ermee...

Het was broeierig vannacht hè? Heb ook niet zo goed geslapen daardoor... misschien voor het eerst maar eens een middagslaapje proberen. Ik moet vanavond naar de vk (anders altijd 's middags) en ben een beetje bang dat ik het vergeet... :rolleyes:

Verder vandaag lekker dagje, met weinig klusjes: alleen de afwas van gisterenavond en even naar de winkel waggelen. De rest van de dag lekker tekenen en rommelen (heb ik me voorgenomen).

Even over het vrijen: zijn jullie niet bang dat, mocht het inderdaad heel opwekkend zijn, je allemaal 'smurrie' lekt als de vk komt controleren? Lijkt me zo genant... :rolleyes: En in hoeverre is het waar dat het werkt? Is het niet een bakerpraatje (die ik overigens ook met de dag harder geloof ;)).

Kun je trouwens nieuwe babykleertjes ook gewoon op de hand wassen, of moeten ze eerst in de wasmachine om alle schadelijke verfstoffen eruit de wassen? Ik vind het een beetje zonde om de wasmachine aan te zetten voor twee kleine dingetjes namelijk...

Broeken zakken hier ook af (heel irritant!), maar rokje blijft nog wel redelijk hangen. Buik hangt zo ongeveer op mijn knieen nu, voor mijn gevoel... :(

Groetjes en tot later vandaag!

Esther

6. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Haha, ik had bij mijn vorige zwangerschap van die tenten gekocht! Die heb ik nu niet gebruikt, maar idd, onderbroeken beginnen bij mij nu ook om te krullen! :)

7. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    En nu ga ik wat doen. Tot straks!

8. Konijn

Konijn Niet meer actief

Die krullen om bij mij... terwijl ze behoorlijk laag zitten (maanden lang geen last van gehad).

9. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Haha, ja had ik ook al aangedacht. :oops:
    Maar ja, als een vk bang is voor smurrie in wat voor vorm dan ook had ze vast een ander beroep gekozen.
    Maar een prettig idee is het niet nee.

10. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Zo snel gaat alles ook weer niet, heb je toch allang gedoucht!

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ja... maar het is toch niet één keer allemaal weg... :oops:

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Vlademira, wat een vreemd verhaal zeg... Niet fijn. Maar ze zullen toch wel een reden hebben waarom ze je dat geven? Moet natuurlijk wel overlegd worden met jou.

Iedereen die naar VK moet; succes!

Ik ben terug uit het ziekenhuis. Volgens de gyn was het kindje nu weer bijna niet gegroeid... zucht... Had ik er net weer wat vertrouwen in... Wat dat betreft weet ik ook weer niet zo goed wie of wat ik in het ziekenhuis moet geloven. Mijn gevoel zegt zo duidelijk dat m'n kindje nog wel groeit... Oké wel wat langzamer...
    Nou stelde de gyn voor om aan een onderzoek mee te doen. Artsen weten namelijk niet wat in zo'n geval te doen; inleiden of kindje laten zitten en afwachten. Ik kwam in anamerking om mee te doen, de computer gaat dan lukraak beslissen of het inleiden of wachten wordt. Het gaat zo tegen mijn gevoel in om het van een computer af te laten hangen en ik heb het gevoel dat mijn kindje het nog goed bij mij heeft. Dus heb nee gezegd. Moet nu wel weer 2 x per week aan CTG, die van vandaag was goed. En maandag weer bij de gyn voor controle, dat is precies de uitgerekende dag...
    Daarna voelde de VK van het ziekenhuis nog even, dus ik vroeg wat ze dacht en zij zei; tussen 2800 en 3000 gram (gyn dacht nog steeds 2,5 kilo, het zelfde als een week geleden een andere gyn zei). Nou vind ik 3 kilo wel heel positief... Maar hoop dat de waarheid toch ergens in het midden ligt.

Vlademira, wat dat betreft heb ik nu ook wel beetje hetzelfde als jij; ik vertrouw nu meer op m'n gevoel dan op het ziekenhuis.

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Konijn;
    Hmmm, tuurlijk wel, beetje goed soppen, ennuh, afscheiding heeft alle substanties en kleuren heb ik begrepen, dus dat zie je echt niet meer terug ;)

Na 4 bevallingen heb ik al zoveel viezigheid gezien dat een beetje sperma echt peanuts is denk ik ;)

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    :) hihi, inderdaad!

15. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    @Zonneschijn, je hebt groot gelijk dat je je eigen gevoel volgt hoor, jij krijgt echt iedere keer wat anders te horen zeg.

Ik vind 2,5 helemaal niet overdreven klein hoor, maar ben nu wel heel nieuwsgierig wat het uiteindelijk zal worden qua gewicht ;)

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    achja die zijn ook wel wat gewent hoor !
    daar zou k nou niet zo`n schrik voor hebben .

17. Konijn

Konijn Niet meer actief

Wat is het minimum wat betreft 'goed gewicht'? Vijf pond toch?

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ik heb ook wel steeds met verschillende mensen te maken (af en toe dezelfde), dus dat maakt het ook wel vreemd, maar zou niet uit moeten maken eigenlijk.
    Ben ook wel heel benieuwd ja hoeveel ze uiteindelijk weegt! Behalve op welke dag ze geboren gaat worden, kan ik ook wel een poll uitschrijven voor hoeveel ze weegt.

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik had denk ik ook niet meegedaan aan zo'n onderzoek. het gaat toch om de gezondheid van je kindje en als ze niet duidelijk kunnen maken dat het beter is om het te halen, zou ik ook denken lekker laten zitten. Zeker als je gevoel zegt dat het nog goed gaat.
    En als ik het zo lees zijn ze het ook allemaal niet eens over het gewicht.
    :(
    Verwarrend hoor al die schattingen. Succes meid.

20. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ dafke: Gefeliciteerd met dochter Dieuwke!

@ Zonneschijn: Jammer dat hbet weer tegenviel bij de gyn vanochtend. Wel goed dat je niet mee gaat doen aan dat onderzoek. Lekker op je eigen gevoel blijven vertrouwen! En ik ben nu ook heel benieuwd wat het uiteindelijke gewicht van je baby is.

@ Cellie: Ik heb dat ook. Ben niet zozeer het zwanger zijn zat, heb een hele voorspoedige zwangerschap en geniet er met volle teuegn van. Maar ben inderdaad ook gewoon heel benieuwd naar het mensje dat in me zit.

@ Vlademira: Sterkte!

Deel Deze Pagina