Juni 2008 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by Assie, Sep 25, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

Oct 8, 2007
    7,331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo ik ga hier maar weer eens aan de gang lang genoeg rustig aan gedaan :p

fijne dag dames
    en linda fijne verjaardag!

doeg

2. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Goeiemorgen!

Heerlijk weer een nachtje geslapen. Was verschrikkelijk warm, maar na gisteren heb ik toch heerlijk geslapen.

Linda gefeliciteerd mt je verjaardag!

Blondie, ik hou je in de gaten, spannend hoor.

Bwtje, hoe staat 't met tiamo? Veel plezier op pufles. Benieuwd of lerares nog wat zegt als je er bent. Of weet ze dat?

Schaap, heb je de bui nog kunnen ontwijken? Hoe was het bij de gyn?

Flex, heb je nog kunnen slapen na je nachtelijke onderbreking?

Spirit, ik vind je ook heel dapper. Ook hoe je anderen (nu al) probeert te helpen in je andere topic!

Ilona, misschien kan je vanmiddag nog even bijslapen?

Mo, ik ben het nog niet zat, maar ben natuurlijk lang nog niet zo ver als jij.

Bulldog, de wij jonge ouders was hier gister binnen. Zo maar even doornemen. Ga vandaag nog even langs de prenatal. De draak gaat er uit, dus ff aanbiedingen halen. Kreeg gisteren ook een herinnering voor de blije doos binnen. Was al aan het kijken wat ik kon doen mdat ik de eerste nooit binnen had gehad. Nu heb ik m toch. Wat zijn jouw plannen?

Bianca, hoe kom je er achter dan of je blaasontsteking hebt? Test vk dat ook? Of huisarts? Want je hebt toch amper symptomen als je zwanger bent? Fijn dat 't verder goed was. Had je voor je zwangerschap al hogere bloeddruk? Ik wil ook bakken vandaag. Ga voor appeltaart.

Esje spannend, hoor je morgen de geboortjedatum van je kindjes.

xxxxx1974, vreemde vraag he, of je er klaar voor bent. Geen idee. Ik betrek het altijd maar een beetje op alle spulletjes als mensen het vragen. Maar als partner het vraagt gaat dat natuurlijk niet op.

Sjoon, wat lief van je vriend! En dat zijn baas dat zomaar goed vind.

Konijn, is je slijm er vandaag nog of was dat gisteren eenmalig?

3. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ moaatje: Jij bent dus zo iemand die wel aan iedereen denkt! ;) Ben je al uit de naam trouwens?

Het 'slijm' is er vandaag ook nog...

Ben nu de musicalawards aan het kijken tussendoor... lekker vrolijk!

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

Jun 5, 2007
    3,274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    ik heb een ochtendjas gekregen, een mascara pakketje van estee lauder..een make-up doos van estee lauder waar van alles in zit (lig ik er straks mooi bij in me kraambed haha) en een wip/schommelstoel voor in de slaapkamer..
    voor de rest zie ik het vandaag wel...of niet:p

5. Konijn

Konijn Niet meer actief

Oe...! Klinkt heerlijk luxe allemaal! ;)

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ moaatje heb wel beetje geslapen... ;)

7. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Doe mijn best. :D . Vind 't wel gezellig hier. We zijn nog niet uit de naam. Vriend was het zat dat ik er steeds over begon. Zegt ie 'ik geef het toch aan, dus ik beslis uiteindelijk'.
    Was uiteraard een geintje, maar vond het niet echt grappig.

Misschien zet 't dan toch door bij je. Zou mooi uitkomen voor je man.

8. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    nadruk op beetje?

9. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,656
    0
    0
    Eindhoven
    Sjoon, da's wel lekker dat je vriend zo vroeg naar huis mag... Super!

Linda, gefeliciteerd met je verjaardag? Komt er nog wat visite vandaag (of heb ik daaroverheen gelezen...)?

Konijn, ben benieuwd wanneer het bij jou doorzet.

Bwtje, is goed, wij komen vanavond langs jullie gereden. Daarna iets drinken is gezellig, maar weet niet of t echt terrasjes-weer is. We zien wel waar dan.

Bianca, moet je vanwege de ongipijn op blaasontsteking checken of om een andere reden?

Hier wel redelijk geslapen, wel warm met zo'n moltonzeiltje eronder...
    Vandaag wil ik echt iets gaan doen (opruimen ofzo), neem het me steeds voor maar er komt niks van. Kan me er gewoon niet toe zetten. En toch vliegen de dagen voorbij.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ja idd :( ben super moe nu hoop dat ik de dag beetje goed doorkom heb nl behoorlijke hoofdpijn... :rolleyes: maarja het is nu beetje afgekoelt dus mssn slaap ik vanavond wat beter ;)

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Die van mij was er toen ook op een gegeven moment helemaal zat van dat we er maar niet uitkwamen en dat ik er steeds over 'zat te zeuren'... Ach ja, mannen... ;) Volgens mij hebben ze ook gewoon een heel andere manier van besluitvorming! :rolleyes: En ze maken grapjes die niet altijd heel grappig zijn... ;)

Wij hebben het hier uiteindelijk verdeeld: hij mocht de knoop doorhakken wat de naam betreft en ik voor de kleur van het geboortekaartje. Maar wij hadden natuurlijk twee opties die we allebei erg leuk vonden en dan kan je feitelijk niet 'verkeerd' kiezen.

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Zonneschijn, vind het ook zo vreemd waar de tijd blijft. Ik wilde zo veel, maar nu moet ik soms nog boodschappen doen als vriend thuis komt. Alsof er stiekem een paar uur uit de dag geknipt worden.

Flex, laat je dan niet verleiden vanmiddag te gaan liggen, dan slaap je vanavond weer niet misschien.

Konijn, bij twee opties lijkt het me ook makkelijker. Wij zitten zo ver uit elkaar qua namen. En zo langzamerhand begint het aardig wat stress te geven. Als het een meisje blijkt moet ze toch een naam hebben.

13. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

even een heel ander vraagje, en dan denk ik vooral aan degene die al een kind of kinderen hebben. wat moet je allemaal regelen straks met betrekking tot verzekeringen en kinder bij-en toeslag en dergelijken? en moet dat van te voren of juist als de kleine geboren is? ik heb echt geen idee. wie wil me dat even uitleggen/ pb-en?

mijn vriend vroeg het laatst toevalllig, maar ik had daar totaal nog niet aan gedacht namelijk!

14. Konijn

Konijn Niet meer actief

@ moaatje: je zou er nog op kunnen gokken dat je 'dè' ingeving krijgt als je het kindje ziet... maar dat lijkt me wel lastig hoor! Je wilt natuurlijk toch gewoon van te voren een naam hebben... :( Ik las in een boekje dat het 'het leukste van je hele zwangerschap' is om een naam te bedenken, maar als het zo stressen wordt, gaat dat ook niet op. Iemand gaf ons als tip om zoveel mogelijk uit te spreken in zoveel mogelijk verschillende contexten (boos, blij, verdrietig, etc.). Maar ja... uiteindelijk kom je er dan ook niet uit, zeker niet als je allebei echt wat anders mooi vindt. Wat voor namen vind je man dan leuk? Want jij lijkt me niet te moeilijkste: je reageert tenminste op veel namen enthousiast in je topic! ;)

Ik dacht dat je bij het verliezen van je slijmprop geletine-achtige 'brokjes' tegen zou komen. Ik had het me tenminste een beetje smerig voorgesteld, maar hier is het gewoon (véél) 'schoon' slijm met roze sliertjes... Helemaal niet zo ranzig en geen 'stukjes'. Ik ging ineens twijfelen, maar vruchtwater is toch echt heel erg vloeibaar?

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ben ik ook wel heel benieuw naar!

16. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Hier ook een verschrikkelijke rotnacht gehad! bah!
    Wat was het heet zeg, poehee.

Ik ga vanmiddag mooi een dutje doen .

17. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ook :)

18. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    3,812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja gelijk heb je :D
    Hopelijk is het vannacht minder heet, want we moeten wel goed slapen met de bevalling in zicht hihihihi

19. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja dat moeten we zeker.

20. Konijn

Konijn Niet meer actief

Hier hebben we nauwelijks 'noodweer' gehad en het koelde dus ook niet af :(... + een lekker zeiltje...

Share This Page