Krijgen die het niet automatisch door, via je ziektekostenverzekering? De verloskundige geeft in ieder geval aan je huisarts door dat je bevallen bent, dus die is er wel van op de hoogte. Ik las ergens dat hij vaak ook nog even langs komt, om kennis te maken met de nieuwe 'klant' (hoe heet zoiets?) van zijn praktijk. Volgens mij hoef je het toch sowieso niet meeteen door te geven? Het lijkt me dat het ook wel kan op het moment dat je de tandarts/dokter nodig hebt voor het kindje, of dat je er toevallig bent.
@ Konijn: Nou, lekker, krijg ik de dokter op bezoek, waarvan ik zelf niet weet hoe die beste meneer eruit ziet. Ik kom echt werkelijk nooit bij de dokter, ik weet z'n naam maar daar is het dan ook echt mee gezegd.
Hier pas naar de tandarts als je kind 2 jaar is. Huisarts stuur ik een geboortekaartje en klaar! Kyansa heb ik ook al even niet gezien toch?
Gefeliciteerd Kleintje! Voelt het nou ook nog heel speciaal? Die veertig weken... Ben ik wel benieuwd naar. @ Bianca: ik drink ook liters water en thee en moet wel een keer of 20 naar de wc overdag, maar steeds maar voor een druppel of drie. Waar blijft mijn water dan?! Voor de zekerheid is controleren altijd goed! Heb het alleen al zo vaak laten doen (na die nierbekkenontsteking), dat ik niet zo goed meer durf...
gewoon gaan zou ik zeggen. Ik had dat trouwens ook dat er maar een druppel of 3 er uit komt, maar dan ligt je kindje net tegen de blaas aan. Dat was me een keer verteld.
Hmm... dat lijkt me niets inderdaad! Maar misschien is het wel een heel leuke dokter! Ik dacht dat die van mij een 'ongandige arrogante rotvent' (sorry!) was, maar toen ik negen maanden geleden erg ziek was, stond hij ook ineens op de stoep en toen bleek hij heel aardig en meelevend! Maar misschien is het helemaal niet waar hoor! Ik meende het gelezen te hebben in het boek van Beatrijs Smulders. Ik kan me goed voorstellen dat bij iedere praktijk weer anders is. Wil je niet bangmaken in ieder geval!
Daar heeft mijn vriend dus ook last van. Eerst had hij een mannelijke dokter, maar is toch maar overgegaan naar de dokter waar ik bij zit. Kan heel het gezin straks bij 1 dokter. Hoor je dat: het hele gezin..... nog eventjes en dan zijn we met z'n 3-tjes.
@ Konijn: Nou, mij maak je niet bang hoor. Als hij per se wil komen, dan is ie welkom. Maar ik ben dus bang dat ik hem helemaal niet herken, haha. Maare, ik ga er weer vandoor. Tot vanmiddag allemaal!
Ik heb net het baby'tje van krokus op haar hyves gezien..wat een schatje zeg! O nu kan ik helemaal niet meer wachten!
Zo... ik ga zo weer even wat doen. Ik heb afgelopen zaterdag plantjes gekocht bij het tuincentrum. Ze staan nog steeds op mijn tafel om in poten te doen. Dat straks eerst maar eens doen. Eerst even lekker rusten. Wat ik heb een rotnacht gehad.
Is echt leuk, hè? Dat je straks een gezin bent! Wij hebben in augustus een bruiloft en ik kijk er echt naar uit om daar met z'n drietjes heen te gaan! :-D
oke, typefout... ik moet ze dus in potjes doen en in potten. argh, wat is zwanger zijn toch af en toe vervelend. Wil ik dingen gaan schrijven, komt er heel wat anders uit.
He hoi ben er ook weer ff Hier lopen de meeste verzekeringen via een tussenpersoon lekker makkelijk hij regelt alles en houdt alles bij en kost ook nog niets kan niet beter Als er iets verandert dan geven we dit dus aan hem door, en zo ook de inboedel komt ie gewoon een keertje langs en zorgt ie weer dat alles up 2 date is. Wij zitten bij vgz in het pakket zit een kaartje invullen opsturen en inderdaad kaartje ligt zo op de mat. Nou wij boffen dus dat we voor 1 Juli bevallen gelijk die kinderbijslag aanvragen dus.. pfff shit das waar ook die stomme kindtoeslag heb je tegenwoordig zal dat ook maar doorbellen want anders komt het daar nooit goed binnen! Verder hebben we voor Sem al een spaarrekening hier komt gewoon nog eentje bij voor de 2e. Dokter inderdaad bij eerste bezoekje van Sem hebben we haar aangemeld. Eerder niet..En bij de tandarts Sem altijd mee genomen en dit jaar voor het eerst mocht ze gewoon even kennis maken volgende controle bij 3 Jr gaat hij echt kijken..en dan zullen we ook wel gegevens doorgeven...maar ze staan dan toch verzekerd onder mijn naam.. En uiteindelijk ook in mijn paspoort bij laten zetten krijg je ook nog als je ermee weg wil op vakantie Zo dat was het wel zo'n beetje toch?
oeh ga ik ook ff spieken Zojuist bovenverdieping gestofzuigt en gedweild pfff met dit weer echt zweten niet leuk, maar wel fijn als het weer gebeurd is.. Alles wat in de was kan (en al geweest was haha) wat over het bedje zat en aankleedkussen zit nu dus weer in de was En nu heb ik dus een kaal bedje om tegenaan te kijken, wel saai maar zo kan het lekker luchten en als het moment supreme is aangebroken kan het er zo op en schoon...anders zit het toch maar stof te vangen! Hoezo nesteldrang? iemand nog meer last van? Dat is denk ik nog het enige wat ik zal doen als de bevalling zich aankondigt..of mun oudtante haha heeft die alvast wat te doen want het is ook zo gebeurd natuurlijk.. Nog niets gehoord btw van Tiamo als dit straks nog niet is dan gaan we er dus nog eventjes langs bij de Bart Smit ja! Als dat lukt qua tijd dan..anders toch ander dagje..zucht
Kleintje GEFELICITEERD met je 40 weken! hier aan strijken geslagen om wakker te blijven zo even weer wasje ophangen en weer neiuwe aanzetten heb klein beetje last van nesteldrang