Ga hier eventjes een dametje in bed leggen en dan kom ik weer ff kletsen hoor wil wel even rust slapen kan ik echt niet met deze warmte...want de zon schijnt hier weer vollop! zweet zweet... Misschien nog ff in bad liggen anders maar ja doe ik liever als het koud is haha in ieder geval ff rustmomentje he! Ik denk dat daarom bij de meeste 's nachts die weeen beginnen ben je lekker uitgerust LOL Terwijl als ik hier uit bed kom voelt het ook net alsof ik een marathon achter de rug heb dan is het ook zucht steun kreun om eruit te komen hoor voel me dan net oma!
Ik heb een rijtje praktische vragen; Wie stuurt de huisarts een geboortekaartje? Hij stond wel op m'n lijstje, maar ik weet eigenlijk niet of ik het zo nodig vind... Zijn er ook mannelijke verloskundigen? Heeft iemand van jullie die? Vroeg het me gewoon af, verder niet echt belangrijk... Voor degene die in het ziekenhuis gaan bevallen; nemen jullie dat kraamboek ook mee? Er staan namelijk heel veel invulvragen in rondom de bevalling en denk dat ik niet alles onthoud om het zelf in te vullen later. Er zijn er meer die ik al ff niet gezien heb hier en die wel op de lijst staan... Msschien zijn er al veel meer juni-mama's bevallen..
ja ben ik aan de ene kant wel blij om eindelijk rust en nu weet ik tenminste ook zeker als het begint dat het echten zijn yeah. vrijdag had ik trouwens wel echte weeen maar toen hebben ze me een weeen remmer gegeven ik weet nu ook waarom heb met m'n gyn gepraat dit was omdat ik 39 graden koorts had en als je dan bevalt heb je kans om in een coma te geraken dus was voor mijn veiligheid
Hier nog een meelezer (septembermama) ! Even een vraagje over die kinderbijslag. Ik beval in september (gaan we van uit...). Krijg ik dan kinderbijslag in januari of pas in maart? En als het in maart is, krijg je dan in een keer 2 kwartalen ofzo? Weet iemand dat? Ik vind het maar traag geregeld allemaal trouwens!
nesteldrang heb ik ook heel erg last van alleen het nadeel is dat ik niks mag doen van de gyn alleen maar rust houden ik heb stykem wel gestreken
Ik loop nu bij de gyn maar de vk die ik had was een man hele goede vk hij heet tom bus hij was in 2005 uitgeroepen tot beste vk van nederland en in de wij jonge ouders van mij stond ook een stuk over een mannelijke vk
lastig als je niks mag doen pffff ik kan nie stil zitten hoor heb al sinds gisteren beetje drukkend gevoel in de buik mssn moet ik toch maar even rust nemen Ik haat strijken vindt het vreselijk maar nu heb ik zomaar 3 overhemden van me vriend gestreken? doe ik normaal nooit
Blondie spannend wordt het nu voor jou meid! Ik hoop dat de weeen snel doorzetten! Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend dus ik hoop dat ik ook snel mag haha Linda gefeliciteerd met je verjaardag! Hier zoals iedereen ook regelmatig last van ongiepijn en dan vooral s'avonds en s'nachts. Krijg nu toch wel regelmatig de kriebels hoor, hebben jullie dat ook? Ben zo benieuwd hoe de bevalling zal zijn, aan de ene kant weet je gewoon dat het ontzettend pijn gaat doen maar aan de andere kant zou ik het niet willen missen.
Ik stuur de huisarts ook een kaartje, hij vind dat heel leuk. We hebben echt een schat van een huisarts. Hij zei als de kleine er is dat hij op huisbezoek komt. Kraamboek neem ik niet mee naar het ziekenhuis, hoefde niet van de kraamzorg. Ze neemt de informatie over van de vk.
Linda: gefeliciteerd! En leuke cadeaus heb je gehad Kleintje: Feli met je 40 weken! Morgen ben ik zelf aan de beurt en de vk raadde me aan een taartje te eten morgen, misschien een tip voor jou xxx1974: feli met je 39 weken! Sjoon: ik heb dat stomme matje ook alweer uit bed gegooid hoor.. ook al lag ie onder me hoeslaken.. en wat lief van je vriend (en baas ) Konijn, veel succes met je slijm (en dat rijmt ) claudia: hoop dat die menstruatiepijn wat is! Bianca: lekker boterkoek! zonneschijn: hier alleen vrouwelijke vk's en stuur de huisarts wel een kaartje. Van dat boek weet ik niet, neem hem ook maar mee dan. Vlademira: Sterkte meid, en hopen dat het toch nog snel gaat komen. Blondie: hoop dat het nu snel gaat beginnen.. Kyansa: Weet niet waar je bent, maar hoop dat je aan het bevallen ben of al bevallen bent!
Daar ben ik weer. Ik las dat er onduidelijkheid was over kinderbijslag etc. http://www.svb.nl/internet/nl/index.jsp Daar staat alles over die onderwerpen Ik ben net ook bij de vk geweest. Hij is ingedaald nu en ik hoef niet meer te gaan liggen mochten de vliezen breken. Joepie. Kan ik met een gerust hart op pad, zie steeds voor me dat je in de supermarkt op de grond moet gaan liggen @bianca, volgens mijn vk kwamen die ongipijnen van het indalen. (Ik had nu een goeie vk voor de verandering) Zo nu even weer verder teruglezen...
Hehe, eindelijk alles teruggelezen...gisteravond had manlief de computer in beslag genomen, dus ik had geen mogelijkheid om ff te gluren... @Blondie: spannend, hoop dat het doorzet en dat je lekker thuis kunt bevallen! @Linda221: gefeliciteerd met je verjaardag! Zo, hier de hele dag al het gevoel dat mijn buik 'naar beneden valt'...moest nog fietsen ook, drama! Maar goed, ik ga ff tennis kijken en stofzuigen beneden. Moet ook hoognodig de trappen eens afnemen, maar dat vind ik zo'n stomme klus :x Heb nu een brief gekregen van de kraamzorg, dat ik ook maar 24 uur krijg Lekker dan, weet nu al wie er niet uit mijn huis te slaan is dan... Tot straks!
Ik stuur wel een kaartje. Is ie meteen op de hoogte. De tandarts krijgt ook een kaartje, maar dat heeft meer te maken met de prive connectie dan dat ie de tandarts is. Ik heb geen mannelijke vk. Zit bij een praktijk van drie en zijn alledrie vrouw. Voor mijn gevoel mis ik ook een flink aantal dames van de lijst hoor. Maar kan t nog niet helemaal plaatsen wie precies en ik weet niet zo goed hoe ik het uit moet zoeken. Ben net bij de prenatal geweest en ik heb helemaal niets gekocht . Niks van draak in de aanbieding, en kleertjes wil ik alleen nog kopen als beeb er is zodat ik gericht roze of blauw kan kopen. Daarnaast was mijn vriend 57 cm bij zijn geboorte, dus ben benieuwd hoe lang onze beeb zal zijn ivm de maat. Heb nu wel een blije doos! (mijn vriend lag dubbel toen ik dat net zei aan de telefoon ) Vlademira wat zal het een rust voor je zijn dat je weeen gestopt zijn. Is je koorts nu helemaal weg? Meryem fijn dat alles goed was. Daantje, ik heb ook een hele lieve huisarts. Maar ben wel bang dat ie het kaartje in zijn hal ophangt. Vind ik op de een of andere manier niet zo leuk. Ga zo denk ik even op de koffie bij mams. Ze knapt weer helemaal op. Ilona, hoe is het met je oom?
Okee, bedankt! Wel jammer dat het dan pas komt... Succes allemaal meiden! Groetjes van een septembermama, Yule