meiden ik heb een poll geopend op de juni hyves willen jullie hem invullen ben benieuwd wat jullie denken groetjes Michelle
Net bij de vk geweest, beebje heeft het nog prima naar zijn/haar zin binnen..... Is ook wel fijn, maar mamsie wilt nu toch echt bevallen.....hahaha kan iemand nog een keer de juni mama hyves doorgeven? Heb me nog niet aangemeld..
Hoi Cellie (en anderen natuurlijk), sorry dat ik zomaar binnenviel, wilde je niet laten schrikken! Maar jullie hebben heel veel meelezers, die, net als ik, enorm met jullie meeleven en zo uitzien naar de geboorte van jullie ukkies! Ik ben zelf een augustus 2007-mama, toevallig is Ysabelle vandaag precies 10 maanden en nu haar eerste verjaardag zo rap dichterbij komt, ben ik weer heel veel bezig met de bevalling en zo. Dat is ook een van de redenen waarom ik weer zo meelees, ik voel helemaal wat jullie voelen, al die spanning, het zat zijn, echtgenoten die er weer geen hout van snappen etc.. Maar ik had me idd even netjes voor kunnen stellen.... bij dezen dus! En voor iedereen natuurlijk: zet hem op, nog even volhouden en dan mogen jullie allemaal je kleintje eindelijk vasthouden! Ik duim voor jullie allemaal!
haha is het zo erg? Kleintje: denk het niet hoor morgen.. maar goed, positief blijven! Fijn dat alles goed was bij de vk! Moaatje: geniet maar van je blije doos
Hier nog een ga zo ook heerlijk fris afspoelen toch maar niet in bad vind het echt te warm! Nou ben hier weer even rustig aan het worden, dametje wilde allemaal maar niet slapen en zat maar vrolijk te doen ik ben jarig te roepen en te zingen! En toen hoorde ik dat ze uit dr bedje was gegaan, dus ik rap naar boven en wat denk je? Heeft ze heeeeeel dr kussen kaal zitten plukken, wat voor spul het is geen flauw idee (van ouders gekregen) allemaal stukken pluis niet normaal! Ik maak er straks een foto van ze ligt nu in ons bed te slapen nou ja doet een poging Heel dr kamer zit nu dus nog onder het pluis...heel fijn als je dus net boven alles gedaan hebt qua poetsen he Nou hier dus eerst ff relaxen en dan ff afspoelen... Wasjes hangen hier ook lekker aan het rek dan schiet het ook snel op zo Flex ik ben ook absoluut niet van het strijken nee maar wil zo wel ff een poging wagen...mijn vriend doet ook zijn eigen blousen Vandaar dat we dus afgelopen zondag polo's zijn gaan kopen hahaha
Ilona wil jij mij accepteren als almachtige beheerder van hyves? Ik heb er net eentje aangemaakt dus ben nog vriendloos, maar ben nu aant pimpen ahhaha
zzoo ben ik ook weer effe ben lekker weesten koffie leuten en boodschappen ingeslagen leek wel een hamster hihi.. volgens mij ben ik de enige die vanacht wel lekker heb geslapen onlangs me plas onderbrekingen. ga zo even de nieuwe wij ouders lezen..
bulldog: ik heb ook heerlijk geslapen hoor! Aantal keer eruit geweest om te plassen en geklaag aan te horen van een verkoude/hooitkoorts-hebbende/benauwde/aanstellende man, maar toch uit geslapen tot 11 uur..
zijn er meerdere meiden die eerst geen last hebben van hun borsten maar dat ze nu een beetje beginnen te steken. sinds vandaag heb ik erg last van mijn borsten.
@ bwtje: Hier is de nesteldrang niet zo heel erg meer. Een paar weken geleden, zo aan het begin van mijn verlof, heb ik wel alles lopen poetsen en doen wat je maar verzinnen kan, maar nu alleen nog maar de gewone dagelijkse dingen. Soms nog wel een uitschieter hoor. Zo moest opeens vorige week de magnetron schoongemaakt worden en op een andere plaats komen te staan, en ik had geen rust voordat het gebeurd was. Toen mijn ma thuiskwam was ie een beetje boos dat ik in mn eentje met dat zware ding had lopen sjouwen. Enne, ben benieuwd naar de foto van het pluisjeskussen, haha... -Nee, ik stuur de huisarts geen kaartje. Ik ken die hele man niet, kom er nooit. Als ik een keer in de buurt ben dan ga ik het wel melden ofzo. Vind het zonde om daar 2,50 van het kaartje aan uit te geven, haha. -Bij ons in de praktijk werken er geen mannen, maar ze zijn er wel. Vorige maand stond er wel een stuk over een mannelijke verloskundige in de (ik dacht) Wij Jonge Ouders. -Over de lijst... Er zijn er inderdaad een aantal die ik al tijden niet gezien heb, en zelfs waar ik nog nooit van gehoord heb. Lijkt mij dat als alle 'bekenden' bevallen zijn en we doorgaan naar het mama-topic, dat die dan van de lijst afgehaald worden als ze nog steeds niks van zich hebben laten horen. Maargoed, ik ga daar natuurlijk niet over... @ Vlademira: Dus je hebt al die tijd valse weeën gehad? Wat lijkt me dat erg zeg! Hopelijk zet het nu toch snel door bij je, en kun je uitgersut aan de bevalling beginnen. Laat me raden..... je schoonmoeder? @ Moaatje: Geen Draakje in de aanbieding? Hier wel een hoop hoor, wat raar dan. Je zou denken dat dat bij elke Prenatal hetzelfde is. Enne... als ik niet zou weten wat de blijde doos was, zou ik ook in de lach schieten als jij zei dat je een blije doos hebt, haha... Veel plezier bij je moeder!