zow ben er ook even weer, heb echt de heledag al ongie krampen en harde buiken moet vaker plassen en heb last van me onderug (tegelijk met ongiekrampen) als er nou eens regelmaat in komt
ff aftappen en laten testen bij VK haha nee geintje.. wondvocht is normaal en heb je misschien nu wat meer ja.. maar weet niet of het kwaad kan..liever kwijt dan rijk toch?
nou meiden ik ga jullie verlaten ik ga koken en dan naar de dierendokter hond moet een spuit hebben! en vanavond vroeg naar bed moet morgen om 8.40 bij de vk zijn pffff.. tot morgen fijne avond
verloskundige is geweest om 15:30... Alle controles zijn goed..kindje heeft het nog prima naar de zin en ik heb geen koorts... Nu hebben we het volgende scenario: - of ik krijg voor 19:30 sterke weeen om de 5 minuten en mag thuis bevallen (kans is helaas steeds kleiner aant worden) - of ik krijg weeen komende nacht en moet dan naar het zkh.... - of er gebeurt niks en ik word morgenvroeg gebeld voor het tijdstip dat ik voor CTG mag... Als er plek is is de kans er dat ze meteen doorpakken met inleiden en anders toch echt een dagje later... Liefs, paula
Blondie wat spannend bij je. Ben benieuwd. Maar wat als je nu weeen krijgt, maar nog niet om de 5 minuten? Toch ziekenhuis? Flex, zet 'm op. Er rommelt toch al tijden wat in je lijf. Ik hoop voor je dat 't doorzet. Bulldog, als mannen moesten bevallen waren ze wel met een ritssluiting gemaakt. Claudia, lekkere droom. hihi. Droomde laatst dat de baby was geboren. Ik was alleen maar blij dat ik weer een borrel kon nemen en de kroeg in kon . Dus wij de baby in de wieg in de woonkamer gelegd. Na een paar dagen zei ik nog wel tegen vriend dat we wel van de week wat eten voor dat ding?! moesten kopen.... Werd helemaal in paniek wakker . Misschien de grootste tegenhanger van hoe ik tegen het moederschap aankijk. Ga nu de keuken in. Chicken enchillada's maken. Mjummie!
@ moaatje ik hoop het ook maar zal wel weer niet de vk denkt dat ik mssn ietsje overtijd ga lopen maarja dat was nergens op gebaseerd we moeten maar gewoon afwachten he
als ik nu weeen krijg maar nog niet sterk genoeg wordt het geen thuisbevalling idd. ik heb tot 19:30 de tijd om regelmatige sterke weeen te krijgen van om de 5 minuten..
Succes Paula! Hopen dat de weeen toch nog komen: wat ik begrijp, kan het in één keer losbarsten. Ik zal voor je duimen!
@ Blondie: Het wordt nu wel heel spannend voor jou. Ik hoop echt dat je vanavond nog goede weeën krijgt. Hoe sta jij eigenlijk tegenover een eventuele ziekenhuisbevallling? Kun je je daar wel bij neerleggen? In ieder geval heel veel sterkte en succes, het duurt nu niet lang meer! @ Flex: Jouw banner is de hele dag al foetsie. Of ligt dat aan mij?
hij is al 3 dagen foetsie de site ligt eruit maar ben te lui een nieuwe te zoeken hoop nl dat ik strax een veel leukere banner mag uitkiezen