@ Moaatje: Ja, vorige week is de deur geverfd en heeft hij de schilderijtjes opgehangen. En nu zegt ie steeds als we het er over hebben: "Had ik het maar eerder gedaan, dat had me een hoop gezeur bespaard".
Hier staat ook nog een hor die echt voor de bevalling nog opgehangen moet worden en er moeten nog strippen op de trap geplakt voor het uitglijden... Zou oorspronkelijk in de voorjaarsvakantie gebeuren, maar er is me verzekerd dat het echt nog wel zou gebeuren... ....jaja.... Hij kan gewoon niet zo goed tegen werkjes en dingen 'moeten'... Hij wil gewoon tegen iets aanlopen en het dan doen. Kwestie van verschil van aanpak (ik zweer bij to-do-lijstjes namelijk!). Nu zijn we in ieder geval allebei te chagrijnig om nog wat dan ook te doen... Blegh! Wil alleen nog maar op de bank zitten en wachten op het kindje (hoewel ik gisterenavond om half 12 ineens mijn bed uitsprong om de schone was nog even in de kast te leggen, voor het geval 'het' ineens zou beginnen 's nachts!).
Spirit, je hebt ook wel gelijk. Anders doet een ander het wel, maarja, belooft is belooft, en die nesteldrang he... Heb je al een nieuw toestel? Konijn, maak je niet druk. Als deze juf ooit gaat zijn ze haar zo vergeten. Het zijn pubers, en wie weet zijn ze dol op fietsen. En wie weet hoe jouw voorgangster over jou dacht...
Ik ga nu trouwens wel wat doen. Niet meteen dweilen. Eerst een bak slagroomvla eten. Maar kan heus nog wel wat hier in huis.
Hallo! Zo, drukke middag geweest! Ik heb veel bij moeten lezen. Was net ff boodschapjes met mannetje aan het doen, wat denk je dat er gebeurde toen we thuis waren? Hij doet de ramen van de auto dicht, maar mijn hand zat er nog tussen! Ik schreeuwen (deed onwijs zeer!) en hij maar op die knop blijven drukken. Wat een oet! Ik was zo boos, hij had dat een tijdje terug ook al bij onze oudste gedaan, en toen zij ging schreeuwen en huilen had 'ie ook al niet door dat haar hand er tussen zat. GRRRR! En niks zeggen tegen schoonmams over de kraamzorg...hmmm, zal lastig worden, ze heeft vriendinnen in de kraam en die weten precies wat er speelt. Mannetje zal gewoon eens zijn stinkende best in het huishouden moeten doen, in plaats van koffie drinken en zitten blijven. @Blondie: jammer dat je niet thuis mag bevallen Maar in ieder geval komt het er wel aan! Ik kan me van mijn vorige zwangerschap ook van die rare dromen herinneren...Was ik 39 weken, had ik seks met wel 6 mannen ofzo Heb zo'n last van mijn liezen en mijn buik...veel harde buiken, met veel druk aan de onderkant, niet overal. Van mij mag het komen, vanaf week 32 zat het ingedaald en toen kreeg ik te horen dat ik er rekening mee moest houden dat het eerder zou komen. Hoefde niet, maar kon wel. Zo'n opmerking maakt dat de rest van de zwangerschap erg lang duurt. Bovendien is het nu 2 weken geleden dat ik het ziekenhuis inging met weeën...en de volgende ochtend weer weg mocht. Nou ja, we zullen zien.
Haha, wij zijn allebei van de lijstjes! Maar met één verschil: ik maak een lijstje met puntjes en die werk ik af en gooi ik weg en hij maakt een lijstje met puntjes, werkt er twee af, legt het lijstje weg en maakt de volgende keer een nieuwe! Ik wist niet wat ik zag dat ik bij hem kwam wonen: overal briefjes met twee doorgestreepte dingen! Enne...hij zei tegen mij dat ik best bij hem mocht komen wonen, als ik maar geen spullen ging verzamelen zoasl mijn moeder. Wat denk je: nu we 5 jaar samen zijn heeft hij eindelijk al zijn zooi uit het huis van zijn moeder vandaan gehaald...en wie denk je dat er geen afstand kan doen van 'oude dingen'? Juist! Ik heb hier verdorie wel 10 jassen van hem hangen...hij draagt er maar 1!
Ik ga ff toetje eten en CSI Miami kijken...man gaat maar wat nuttigs doen, heeft een hoop goed te maken. Mijn vingers doen helemaal zeer van dat raam GRRR
ik heb heel veel mensen uitgenodigd voor hyves..haha maar wie wie is weet ik niet..dus als jullie een uitnodiging hebben ben ik het
Haha ik zie het helemaal voor me: allemaal gele briefjes met twee doorgestreepte dingen... Mijn man is ook verzamelaar... Inmiddels is het me gelukt om zijn bierflessenverzameling (...) te halveren gelukkig (en het restant heb ik in zijn eigen klerenkast gepropt, hetgeen hem helaas niet lijkt te storen). Er staan hier nog dozen met werkelijk ieder schriftje erin dat hij vroeger volgeschreven heeft! Op zich wel lief ook... ik gooi zelf alles weg (ben dus ook regelmatig dingen kwijt).
Heb alweer een nieuw, lees oud toestel, mijn vriend gooit ook nooit iets weg dus op zolder stond nog wel een oud toestel daar kunnen we ons eerst wel weer mee redden, heb ook nog een draadloos toestel en boven staat er ook nog 1. Als ik straks wat meer kan lopen dan gaan we wel ff de stad in voor een nieuw toestel. Valt tegen hoor dames herstellen van een keizersnede, gaat per week wel met een sprong vooruit maar de eerste weken kan je echt niet veel zelf doen! In huis red ik mezelf alweer aardig en kan ook al weer wat lichte dingen zelf doen maar de conditie is nog ver te zoeken dus eerst maar weer rustig aan een beetje alles weer opbouwen. Zie er ook wel tegenop om weer de stad in te gaan, heb liever dat de mensen mee aanspreken maar dat kan helaas niet iedereen, dat merkt mijn vriend nu ook wanneer hij boodschappen doet, de 1 komt wel naar hem toe en een ander schiet snel een ander looppad in als hij er aan komt maar dat komt omdat ze gewoonweg niet weten wat ze moeten zeggen in deze situatie.
Het lijkt me een heel moeilijke stap dan om weer 'de straat' op te gaan. Het is denk ik wel goed om daar ruim de tijd voor te nemen. Ik heb echt bewondering voor de manier waarop je je hier doorheen slaat... Je komt echt heel sterk over.
Spirit, het lijkt me ook lastig om wat te zeggen als ik je prive zou kennen. Maar volgens mij is snel een ander pad induiken nog kwetsender dan ronduit toegeven dat je jezelf geen houding weet te geven en niet weet wat je moet zeggen. Hebben jullie wel veel steun aan vrienden en familie of zijn die ook afstandelijker? En hoe gaat het nu met Nick's zus?
Spirit, inderdaad wat moaatje zegt, het lijkt me moeilijk het "juiste" te zeggen tegen mensen die met zoveel verdriet te maken hebben. Maar ervoor weglopen is zeker niet de manier... Hebben jullie wel een aantal mensen die je wel echt kunnen steunen? Het lijkt me nog erg onwerkelijk zo de eerste weken nadat zoiets vreselijks is gebeurd. Knap van je dat je hier op het forum bent. Sterkte, ook met je lichamelijke herstel.
Balen Blondie dat het nou nog niet doorzet, hopelijk laten ze je niet te lang wachten in het ziekenhuis, heel veel succes.
Coco: waar kun je die ananasschillers kopen? bij blokker of marskramer? ik zit hier altijd het stunten met die ananas, soms ontzie ik het gewoon om verse te kopen, lijkt me wel handig zo'n ding.
leuk om te lezen dat ik in ieder geval 1 iemand (en ik zie nu nog iemand maar die ken ik dan niet haha) heb weten te overtuigen van de ananas schiller hahaha! minnie1979 heel apart om te lezen dat iemand over mij gedroomd heeft hahaha Maar ze zit er echt nog in hoor..Zonneschijn heeft het gezien Zonneschijn had je nu daadwerkelijk minder kracht gezet tijdens het persen? Ik moet wel zeggen dat dametje hier niet echt blij ermee was, dus vraag me ook af in hoeverre het wel goed is of niet.. Ze was echt tegen aan het duwen en ook daarna harde buiken en beetje krampjes enzo ik had echt zoiets van zometeen gaat het echt beginnen, dus snap het wel...elke keer als ik ook maar iets voel zeg ik gelijk nee meis echt nog even wachten! Hopelijk mag ik nu wel thuis blijven ja, zo niet kom ik wel gezellig bij je op de kamer liggen hoor Ik heb voor de bevalling ook maar een mooie pyjama gekocht, ik slaap nooit met pyjama's verschrikkelijk dus ook wel had er toch eentje nodig en dan maar gelijk een fatsoenlijke! Lekker zacht stofje en in ieder geval eentje die met warm weer ook goed aan kan...en jullie? Blondie balen meid maar ja dan gaan we nu maar voor het ziekenhuis hopelijk zet het toch nog door en anders bij het inleiden he! heel veel succes en ik neem aan dat we uiteindelijk van jou zelf iets horen op het forum want je had nog geen buddy he? Nou toi toi toi !
dat soort winkels hebben ze inderdaad vaak wel liggen ja En misschien ook wel gewoon bij de supermarkten succes met zoeken en het makkelijker aangaan van je ananas