Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Slaapse meid

2. Delfino

Delfino Niet meer actief

bah ben niet vooruit te branden vandaag :) zit nog steeds in mijn slaap outfit :oops:

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja vond het ook zeker netjes!
    En blij dat het zo opgelost word, want ja met dit boxkleed kan ik nu dus niets..

Zometeen dametje maar klaar gaan maken voor school..dan heb ik 2 uurtjes rust die altijd te snel voorbij gaan!

Maar dan kan ik boven even wat doen he ;) zonder Sem heel de tijd bezig of in de gaten te houden..

Moaatje hopelijk kom je er snel uit, dan laat beeb maar even wachten he anders moet je nog zo snel beslissen!

Kleintje hoe is het om overtijd te lopen?

Nou ben ik toch ook wel heel benieuwd naar het boxkleed van de kruidvat...die van de wibra toen stelde niet veel voor qua stof was maar een klein en dun kleedje..

4. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Ik ook :oops:
    Maar ga nu toch echt douchen!
    Zolang ik het nog kan, geniet ik er nog
    even van :D Je heb niet voor niets verlof

toch? ;)

5. Delfino

Delfino Niet meer actief

groot gelijk heb je ;) moet er zo ook mar es aan gaan geloven :)

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Laat maar weten als je klaar bent, trek ik je er wel eventjes uit :)

7. Konijn

Konijn Niet meer actief

Het maakt niet uit wat ik doe: of ik nou de hele dag fanatiek aan het poetsen ben of lekker aan het relaxen, de tijd blijft voorbij kruipen. Ben er nu heel chagrijnig van en ga in staking: de hele dag mijn bed in!

Er rommelt wat... vanmorgen slijmprop definitief kwijt... maar meer dan rommelen wordt het niet. Blegh! (Zelfmedelijden)

Badderen lijkt me heerlijk! Kun je niet een soort opstapje creeren? Het is inderdaad wel een beetje griezelig als je er niet meer uitkomt...

8. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemorgen!

Ga weer even lezen..

9. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Hihihihi, beeld het me nu even in. Hihihihi.

Wij hebben zo'n veel te luxe bad laten plaatsen vorig jaar. Extra lang en extra diep. Normaal gesproken heerlijk, maar nu :rolleyes:. Hij staat ook half ingebouwd in de muur, nou ja, lastig uit te leggen. Maar voel me net een kleine dikke kikker in een emmertje.

Konijn, mag je eigenlijk nog in bad als je je slijmprop verloren bent?

10. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

thx! dat gaan we gauw genoeg een keer proberen! lijkt mij wel lekker in ieder geval! ik hou er wel van een keer wat anders dan normaal te proberen namelijk!

11. Konijn

Konijn Niet meer actief

Haha... ik stel me nu een kikker in een emmertje voor... :)

Ja hoor... alleen als je vliezen gebroken zijn niet. Eigenlijk is je slijmprop helemaal niets, alleen wat extra bescherming. Hij wordt ook weer gewoon opnieuw aangemaakt. :(

We hebben alleen geen bad, helaas! Daarom expres een week of drie terug nog naar een heerlijk luxe hotel geweest! ;) Maar ja... het bad was met mij wel erg vol en het was ook veel te warm om er echt van te genieten.

Nu ga ik weer in staking hoor! Als ik in bed ga liggen laptoppen kan ik er natuurlijk net zo goed uitkomen... ;)

Groetjes!

12. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Nergens voor nodig, je lacht alweer. ;)

13. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Zo goedemiddag ondertussen..

En toen zaten we op 40 weken :rolleyes:

Zit nog in me pyjama.. ga zo even douchen..

Flex: volgens mij heb ik ook dezelfde soort krampen als jij, maar wil ook niet echt doorzetten, helaas.

Bianca: Heb nog even extra gecheckt of ik je nummer goed in me tel had staan, maar het klopt. Hoop dat ik je snel een sms mag sturen dat ze geboren is..

[-o<

Hoe is het ondertussen met mo en de weeen?

14. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Moaatje heel herkenbaar voor mij jouw verhaal!

Het ene moment ben je harstikke blij met je mannetje en het andere moment heeft ie je zo erg teleurgesteld dat je het liefste hem aan zou willen vliegen :oops: Van het weekend hadden we ook weer een ruzietje over de maxi-cosi, hij zou al weken geleden de easy-fix ( of zoiets) in de auto hebben gedaan om te kijken hoe het allemaal werkt, nou meneer deed het gewoon niet grrrr afgelopen weekend was ik al bijna 39 weken zwanger dus dan wordt het toch tijd of niet om zoiets uit te proberen :(: :(: Dus toen ik er wat van zei deed ie het wel maar ik zou graag eens willen dat ie zelf eens initiatiefen nam, ook het gras moet gemaaid worden maar ook dat ziet ie niet ( of wilt ie niet zien) en zo zijn er nog tig kleine dingetjes dat ik graag zou willen dat ie het uit zn eigen zou doen... Ik probeer ook zoveel mogelijk te doen en zorg altijd dat het huis op orde is, nu verwacht ik niet dat mn vriend het huishouden gaat doen, want hij werkt immers heel veel maar als bv de vuilnisbak tot de nok toe vol is zou het fijn zijn dat ie dat uit zn eigen deed verschonen.

Zo het is me wel een verhaal geworden zeg!

15. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    wat een rust hier vandaag.
    zijn jullie je allemaal aan het voorbereiden.
    :)

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

dat lijkt er haast wel op he!

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Gefeliciteerd Meryem met de Machtige 40!

Ik vind het helemaal niet leuk overtijd lopen.... hahaha [-(

Ik heb mezelf nu ookal meerdere malen een peptalk moeten geven:

- Bij de eerste duurt het meestal langer...
    - Het is nog maar 1 dagje overtijd, valt reuze mee....
    - De baby zit goed, alles is goed, moet me niet druk maken...
    - Nog 1 nachtje saampjes genieten ( is het niet met 4x wc bezoeken etc...maar positief denken!)
    - Ik heb geen pijn, alleen last ... ( oh ik kan wel smeken om pijn nu hahaha :) )

Maar zo heb ik natuurlijk ook een mooi lijstje met alle redenen waarom het nu moet komen.... :rolleyes:

18. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik kan het zo goed begrijpen dat je het zat bent.
    zelfs ik met 39wk ben het zat.

19. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    thanks kleintje! En heb 'de opdracht' van de vk al opgevolgd.. heb net een stuk rijstenvlaai achter me kiezen.. :)

nog even volhouden kleintje, het zal toch wel snel komen nu!

20. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Met 39 was ik het ookal zat.... maar dan denk je heel de tijd : Bijna daar!

Nu is het: Kom je zelf of moet ik je komen halen ?! :)

De opvoeding gaat nu al fout hahaha

Deel Deze Pagina