nee idd ik hoop het niet ik wil maandag avond eigenlijk een biertje drinken onder de wedstrijd van het nederlandselftal dus dan moet ie er toch eigenlijk wel uitzijn hihi
Bij 600 berichten ga ik echt douchen want ik moet echt naar die verjaardag. Anders zit ik hier de hele avond.
nou daar wil ik niet aan denken hihi tis nie zo dat ik me lam ga zuipen ofzo maar gewoon een lekker flesje bier zou er wel in gaan hahaha
hallo dames ik heb nog geen foto's op mijn laptop staan als ik vanaaf de puf en tijd heb zal ik ze eop zetten en jullie laten meegenieten! hier gaat het met ups en downs had gisteren 40.3 graden koorts. ben nu aan de antibiotica. mijn hb is maar 4.8 dus gaat niet erg makkelijk allemaal hier. de borstvoeding loopt terug, de eerste week lekte ik als de theems en had zelfs gekolft 120 en nu met moeite uit 2 borsten 50 flink balen dus!. blijf hopen dat het weer goed komt, maar dat zullen we moeten afwachten. ik ga even eten en dan de kleine voeden.
Hoi meid, Van harte nog he En Bwtje wat een stoute meid heb jij Moest er stiekem wel om lachen..........
Ik ben ermee gestopt......... Ik kon niet meer en het liep heeeeel erg af. Dus ben nu over op gehele flesvoeding. Deed het eerst combineren maar ja helaas. Maar van de fles worden ze ook groot
Ik deed het kolven, omdat Sam er de kracht niet voor had! Legde haar wel aan.... maar ze viel in slaap of werd kwaad omdat ze de kracht niet had! Plus dat ik haar flesje gaf. De ene keer borst 3 maal en 3 maal fles! Maar ik vond het zwaar om ne het voeden ook nog eens na te gaan kolven. Ik kwam zo ook niet aan mijn rust toe! Daarom liep het ook af denk ik.....
Hoop dta het bij jou wel goed gaat meid! Ik wilde het ook super graag, maar had echt de kracht niet meer.
Dat zou wel snel gaan nu (lam zuipen), na 9 maanden (bijna) helemaal alcoholvrij... Lijkt me ook niet echt leuk trouwens. Denk dat ik na 2 of 3 wijntjes/biertjes al op m'n kop sta... Sunflower, hè vervelend dat het nog niet zo soepel loopt. heeft de koorts met het geven van borstvoeding te maken? Hebje wel goeie begeleiding erbij? Zo niet, kun je ook een lactatiedeskundige inschakelen hè? Als je dat zou willen natuurlijk... Denk dat ik er alles aan zal gaan doen om bv geven te laten lukken, maar misschien praat ik straks wel heel anders... Lijkt me ook wel erg zwaar als het niet gaat of veel energie of pijn kost, dus kan me jou ook goed voorstellen Essiegirly.
Lees dit zojuist op de hyves van Monique! Wie, wat, waar? onze dochter is geboren kerngezond haar naam is hannah annie sophia @ thuis vandaag, 18:14 Is dit nu Mo1978?
Zou best willen, maar we gaan ook nog verhuizen eind september. Dus weet niet of het erin zit. Weekje Frankrijk of Italië zou wel lekker zijn, met kleine dan. Maar nu ons kindje zo klein is, wil ik ook wel heel goed kijken of het kan of dat het misschien teveel gevraagd is; op vakantie gaan met z'n drietjes. Anders misschien weekendje weg met z'n 2-en. Daantje, en jij/jullie?
had de namen even verkeerd hoor..haha word helemaal gek van hyves! Maar staat nu goed... ze kwam net ook online op dr hyves ben dus ERRUG benieuwd!