Ik lees vandaag even mee! Moeilijk om nu te werken, had ik toch maar tot morgen gewacht! Van die zere borsten had ik vorige zwangschap ook! Nu heb ik niet zo heel veel last, niet meer dan anders voor ik ongesteld moet worden! Aaaah, ik hou van champions! en ik heb vanmorgen trouwens nog een broodje filet gegeten, ik was namelijk overtuigd niet zwanger te zijn toen ik ging ontbijten!
ik ben verslaafd aan cola en drink dit gewoon ook door. voor de rest probeer ik gewoon heel gevarieerd en gezond te eten.
ooh en dat is juist nu ook zo slecht,en idd wat is niet slecht roken is ook slecht maar ja of somiggen zich daar aan houden,toch
hoi hoi ja dat heb ik ook delano ... heb nu een cola tik geloof ik mar tis nie goed he zal proberen nie zoveel cola te drinken
ja ik ben ook elke keer bang dat ik met mijn buik ergens tegen aan loop of zo. gister tijdens de sex (schaam) letten ik ook elke keer op of arno niet om mijn buik ging liggen zodat zijn volle gewicht op mijn buik zou komen. maar het viel allemaal reuze mee. maar ik let er veel meer op.
zijn er ook vrouwen die erg zweten snachts en vaker wakker zijn snachts oja en dromen das bij mij ook nie normaal zeg heb nu beetje last van misselijkheid maar valt mee te leven als het nie erger word dan teken ik ervoor.. groetjes monique
ja dat denk ik wel. hihi ik slaap snacht nu wel goed omdat ik op de bank slaap al een paar dagen omdat mijn mannetje ziek is en ontzettend snurkt al een paar dagen echt zo irri. maar rond drie uur gaat hij zijn bed uit en dan kan ik weer mijn bedje in. ik heb gelukkig een bank die perfect slaapt. anders had hij mooi op de bank kunnen gaan liggen
hahaha ja dat bedoel ik derona ik zag je jocchie zijn naam zo strax staan toen ik aan het typen was zat die naam in me hoofd als mijn 2de meisje een jongetje was geweest had ze ook zo geheten waarschijnlijk ... vind het een mooie naam
Heel herkenbaar, slaap de laatste nachten slecht en wordt zwetend wakker. ook heb ik 's nachts last van mijn buik, kan het gevoel niet zo goed omschrijven, lijkt toch het meeste op menstruatiekrampen (heb overigens geen last van bruin- of bloedverlies). Omdat ik zo licht slaap nu, wordt ik er nog wakker van ook. Ik hoop dat dit snel minder wordt. Toen ik vanochtend net uit bed was, was het helemaal aan het borrelen en rommelen in mijn buik. Ik ga er maar vanuit dat het door de baarmoeder komt die groeit.. Gisteren na de voetbaltraining ging het overigens veel beter, dat vond mijn lichaal blijkbaar fijn.
Ik heb helemaal nog geen last van grotere en heel gevoelige borsten. Alleen mijn tepels zijn iets gevoeliger en als ik er ik knijp komt melkachtig vocht uit. Herkent iemand dit?
Haha koffieverslaafd. Was ik ook, maar ik vind het nu zo ontzettend goor! Gelukkig maar.. Nachtzweten heb ik ook wel eens. We zijn gewoon een broedkacheltje dus = niet zo raar. En mijn buik.. sommigen schijnen verstopt te zitten tijdens de zwangerschap, maar ik moet wel 2 of 3 keer op een dag! Heel raar en het hoeft niet zo van mij... haha. Heb nog geen melk nee, al zou dat misschien wel een beetje opluchten..
hallo koffie staat me niet meer aan bah ben gestopt met roken nu drie dagen ben er wel trots op! van mijn 2 vorige zwangerschappen ook gestopt daarna wel weer begonnen ook nie gelijk maar probeer er nu helemaal niet meer aan te beginnen vieze stinkstokken mijn man die is ook gestopt samen met mij dus is het ook wat makkelijker
nee er komt bij mij nog geen vocht uit. zal wel heel tof zijn vind ik. ee collega die zwanger was kwam laatst ook naar mij toe en zij. ik had van het weekend een spuit tiet dat vond ze zo cool . ik alleen maar lachen maar achter af zou ik het ook ontzettend cool vinden als je tijdens je zwangerschap een spuit tiet zou krijge. (druk het een beetje groot uit maar jullie snappen me meschien wel) ze was helemaaal trots. hihi
oja hebben jullie het ook zo koud overdag valt wel mee maar savonds en op bed brrrr heb ik het koud maar voel warm aan