zow, de kleine is ineens super druk in mijn buik net een paar daagjes rustig geweest, en heb hierbij ook flinke steken onderin. en iets aan de rechterkant van mijn rug. mijn vriend wordt er zenuwachtig van! hij hoopt zo op morgen! haha, ik heb echt geen idee wat ik voel of hoe een wee voelt of iets dergelijks! heb ook niet echt harde buiken gehad naar mijn mening, dus weet ook niet precies hoe die aan zullen voelen! we zullen afwachten, dadelijk duurt het nog 2 weken.... wie weet.
heb geen idee, maar hij roept de laatste weken al dat het morgen zal gebeuren haha! ik vind het wel grappig. (hij is niet eens spiritueel, maar toch)
Is een mooie datum morgen! Vriendje is weer thuis met dametje, die is helemaal voor pampus en gaat lekker dr bedje nu in! zo lief Daarna even nog wat eten samen, hij zal vast nog wel honger hebben hehe Tot vanavond nog dames..denk ik ...voel me niet zo 100% meer! Vocht zit nu ook meer dwars schrijven gaat lastig. Ben wel klaar boven Tot klets en bevals
sunflower fijn dat nu alles goed gaat. vladimira het zit je niet mee he sjoon de kleine van mij is ook zo druk bwtje het vocht zit mij ook erg tegen. ik ben weer lekker thuis. ga zo even lekker douchen. en ga even kijken wat er vanavond op tv is.
ja had er nog geen last van maar begint nu toch stiekem wel te komen...'s nachts gaat het wel weg door het plassen maar de volgende dag begint het gewoon weer opnieuw..zucht Vandaag ook heel de dag een soort beurs gevoel daar beneden iemand meer last van? niet prettig dus met lopen. Misschien te lang gezeten gisteravond hehe
Blondie, van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Wat een reus! Haha! Bwtje...beurs gevoel van onderen heb ik ook... Was vanmiddag bij de vk (die zelf ook hoogzwanger was) en die vertelde me dat er nog absoluut geen tekenen zijn dat de bevalling eraan zit te komen. Voorspelde wel een groot kind (zo'n 8 pond). Ik ga volgende week echt vragen of ze me dan niet over de 40 weken willen laten gaan, straks zit het weer vast... Maar 't was wel balen. Eerst moeten we er met 32 weken al voor zorgen dat we startklaar zijn (nou ja, voor het geval dat) en nu is het 6 weken later en is er nog niks gebeurd...Pfff...het zit ook helemaal niet in me dat ik niet weet waar ik aan toe ben. Ga zo naar beneden, ff stoeien in de keuken (man heeft gekookt, nou, dan weet je wel hoe het eruit ziet). Heb vanmiddag met onze oudste samen met de Barbies gespeeld, haha! Leuk hoor!
Ben weer terug van zwangerschapszwemmen. Wat is dat toch heerlijk! Bwtje, voelt ook wel een beetje beurs idd. Maar dat wisselt weer af met een soort menstruatiekramp gevoel. Maar ook weer niet de hele tijd.
En soms harde buiken waarbij ik mezelf echt even omhoog moet duwen, zo'n zeer doet het dan. Maar dat betekent dan weer niks
ok fijn om te lezen dat andere dit ook hebben had het nog niet eerder gevoeld, begon al bijna te denken heeft dametje er een zwaar hoofd in hehe
Wat doen jullie trouwens aan geboortebord of juist niet? of iets heel anders? En zo ja wat en waar gehaald? En qua versieringen in huis en wat er op tafel staat (iemand zou nog een foto posten van de traktaties van choco?) ben erg benieuwd!
ik heb een vlag voor aan het balkon. slingers en ballonen voor in huis en een slinger met tekst voor voor het raam. verder hier gewoon beschuit met muisjes.
We doen niet aan geboorteborden/ooievaars/slingers ed... Gewoon niets. Maar het is hier nogal gehorig in het straatje, dus iedereen in de buurt weet straks toch wel dat er een kindje is geboren... Alleen dus toch maar wel chocolaatjes met roze spikkeltjes... 'Men' begon toch wat te mopperen bij de mededeling dat de visite gewoon een jodekoek bij de koffie zou krijgen... Tot een tijdje terug snapte ik trouwens echt niet wat mensen hier op het forum bedoelden met een 'geboortebord': ik dacht dat het over een speciaal bordje (om van te eten) ging voor als een baby'tje geboren was... traditie ofzo . Maar wat ik nu begrijp is het een soort van ooievaar dus!
Hoi meiden, Sorry dat ik niet overal meer op reageer, maar de zenuwtjes slaan hier vreselijk toe.... morgen mama... pffff. Mo1978 -gefeliciteerd met jullie dochter Blondie - gefeliciteerd met jullie zoon Ik hoop er morgen een zoon en dochter aan toe te kunnen voegen! Tot later!
Heb ik zelf liever dan beschuit met muisjes... eigenlijk... Maar met chocola kan ik ook héél prima leven! :-D