Ik vind het wel opvallend dat de meesten aangeven de zwangerschap toch als "heftig"te ervaren. Althans anders dan voorheen. Cellie, zou je nog ruimte hebben voor nummer 6 ? Sjoon wat een prachtig bord. Stampertje is zo schattig. Wij zijn de hele avond aan het speuren geweest tussen miljoenen namen. Want wat we tot nog toe hadden kwam dichtbij maar was het toch net niet. En... we hebben gekozen. Dus mocht het toch een meidje zijn, kom maar, we zijn er klaar voor. Esje wat verschrikkelijk spannend zeg, morgen. Laat je het ons zo snel mogelijk weten? Is al bekend hoelang je minimaal in het ziekenhuis moet blijven?
goeiemorgen dames! Sjoon mooi gemaakt dat bord hoor ben benieuwd naar de naambordjes Moaatje, fijn dat je de knoop hebt doorgehakt ben ook erg benieuwd hoor.... hier dus ook eindeljik maar gedaan dmv een naamslinger te bestellen nu moeten we wel vind ik Hier is de 2e zwangerschap zeker anders en zwaarder geweest dan de eerste, daar heb ik echt lekker kunnen genieten...bij deze was ik de eerste 5,5 maand gewoon echt ziek en is het nu genieten maar ja lichamelijk dus meer kwaaltjes..en dit word inderdaad elke zwangerschap erger...dus zal er heeeel goed over na moeten denken... Vrienden van ons hebben tenminste zij dan duidelijk besloten 2 en niet meer nu ze is ook zo ziek nu van de 2e zwangerschap en ook overal last van! Nou hier word de boel lekker versierd door ouders vrienden enzo, krijg van overbuuf zo'n leuke romper slinger door haar zelf gemaakt als het zover is Zelf haal ik ook de nodige dingetjes in huis vind dat gewoon leuk voor die ene keer! en natuurlijk de beschuit met muisjes en overig roze spul op tafel, lekkere hapjes gewoon, doe ik normaal ook maar nu in 1 kleur dan! Dus hier is het overduidelijk straks dat Sem een zusje krijgt 8)
goede morgen meiden. sjoon mooi bord erg leuk dat je het zelf hebt kunnen maken. moaatje wat goed dat jullie het eindelijk weten. zou mij heeveel rust geven dat laaste dagen. hier best goed geslapen. ga vandaag even lekker mijn huis doen voor het weekend. ben ik daar weer vanaf.
Hier geen was, schoon zover dit kan weekend nog wel even stofzuigen dweilen beneden dan...maar verder ff rust fijn hoor! Ga ons tweetjes maar weer klaarmaken oma's staat weer om 10h op de stoep die is er altijd vroeg bij.. Maar het zonnetje schijnt dus shoppen is vandaag ook veel beter te doen he? Ga vandaag dat boxkleed ook maar eens terugsturen gelijk! fijne dag dames en tot klets weer ! Esje heel veel succes vandaag, en wie weet nog meer van hier...
Goedemorgen allemaal! Er is niet veel geschreven gisteravond. Ik was snel klaar met bijlezen. @Blondie: Gefeliciteerd met je zoon Luuk! @Sjoon: Leuk geboortebord! @xxxxx1974: Mooi dat alles goed was bij de verloskundige! Hadden ze er een probleem van gemaakt dat je een uur te laat was? @claudia0404: Jammer dat je nu niet al meer weet over de datum van inleiden, want daar had je toch op gehoopt. Ik hoop dat de uitslag goed is! @vlademira: Balen dat je zoontje zich weer heeft losgemaakt. Wel fijn dat je van je blaasontsteking af bent! @JenP: Fijn dat alles goed was bij de verloskundige. Jammer dat er nog tekenen zijn van een bevalling, maar... je weet maar nooit hè. @bwtje: Ja, dat beurse gevoel herken ik ook. @Esje1977: Heel veel succes vandaag! @fl3xgirl: Heb je nog steeds last van die gemene oefenweeën? @Konijn: Sterkte! Voel je je nog steeds zoals gisteren? @Cellie: Hoeveel ben jij nu in totaal aangekomen? Fijn dat alles oké was bij de verloskundige gisteren! @linda221: Vervelend hoe je bent behandeld gisteren. Ik snap dat je baalt. Waren er een aantal aan het bevallen ofzo? Dat was bij mij de reden dat ze mij lieten wachten. @Melanie P: Je had gisteren last van steken. Hoe voel je je nu? @Zonneschijn: Mooi dat de CTG-scan goed was gisteren. Ik moet er echt niet aan denken om zo vaak aan de scan te liggen. Respect! @Moaatje: Fijn dat jullie uit de meisjesnaam zijn. En nu niet meer twijfelen, hè! We willen wel een tweede kindje, maar pas minimaal over een jaar of drie als ze al zindelijk is en al wat dingen zelf kan. Ik vind de zwangerschap namelijk ook vrij heftig en ik zou niet goed voor een kindje kunnen zorgen in deze toestand. @meryem85: Haha, een hele ananas, 3 glazen bitter lemon én seks? Jij wil wel heel graag bevallen... Jeetje, ze heeft gisteren wel zes keer de hik gehad en was helemaal hyperdruk. Ze moet het dus wel heel erg naar haar zin hebben, dus ik neem aan dat ze er voorlopig nog niet uitkomt.
Jeetje, esje wordt vandaag gewoon mama! wat leuk! vanmiddag denk ik even paar plantjes halen, moet ook een keertje gebeuren, t is zo saai zonder iets in de potten! over dat bord, ik wilde geen ooievaar of iets, maar wat anders, en toen kwam ik met dit idee, dus een paar tekeningen gedownload, en vriendlief laten kiezen! haha zo kan het ook, kijken wat ik leuk vind en hem de keus laten, heb je het allebei naar je zin, toch? en (voor zo lang het duurde, niet dus...) had ik even een tijdverdrijf. en als we iets zouden huren, ik was bang er voor dat ze het uit de tuin zouden jatten, dus dan liever eenbord wat ik zelf heb gemaakt (al is het dan nog zo zonde) dan een gehuurd bord.
@moaatje: ik ervaar de zwangerschap ook niet als heftig, ook niet qua emoties, is wel iets erger geworden, maar niet extreem! verder ook geen klachten enzo, niet ziek geweest, goed door kunnen werken allemaal. maar nu mag het wel komen, niet omdat ik het zwanger zijn zo zat ben, maar omdat ik nu super nieuwsgierig wordt, iedere dag meer!
Goedemorgen meiden, Hier heerlijk geslapen,NOT. Bleef maar draaien, ik weet gewoon echt niet meer hoe ik moet gaan liggen. Om 10.00 naar de gyn, ben benieuwd of het nu ingedaald is. Ik zat gisteravond op de bank en ineens wist ik het zeker....Dit dametje komt gewoon op vrijdag de 13e. Nou vind ik dat helemaal niet zo heel erg, want ons geluksgetal is 13. Wij wonen op nr. 13 en eigenlijk dachten ze ook dat ik de 13e uitgerekend was. Toen heb ik een staatslot gekocht met nr. 13 aan het eind. Lot kostte toen 13 euro en toen won ik 13 euro. Dus het kan gewoon niet anders. Nou meiden, ik kom vanmiddag nog wel even de rest bijlezen. Nu maar eens opschieten.
Leuk verhaal Kyansa, ik heb zelf geen idee wanneer ik zal bevallen, ik hou het maar open dat ik weer behoorlijk overtijd zal lopen. Alles eerder valt alleen maar mee dan Ik slaap de laatste dagen ook echt vreselijk, ik denk dat ik gerust ieder uur wakker ben en dan 'moet' ik ook echt plassen Ik ben ca 5/6 kilo aangekomen Schaapje, die zal ik kort na de bevalling wel weer kwijt zijn, dan wil ik er nog wel 5, daar zal ik dan even me best voor moeten doen en dan is het wel goed. Al weet ik dat het uiteindelijk vanzelf ook wel goed komt, alleen heb ik daar geen geduld voor denk ik. Vorig jaar zou ik snel weer zwanger zijn, en deze keer dus niet, dan is het ook echt de moeite waard @Moaatje; je weet maar nooit wat de toekomst brengt, nu is het vol, maar een plekje maken voor een 6e lukt ook nog wel. En over niet al te lange tijd zal er ook weer een vertrekken
Goeiemorgen! Eventjes snel, voor ik mijn bedje weer induik... Stampertje ziet er mooi gelukt uit zeg! Wat betreft 'beursheid': heb ik al een tijdje. Vooral als ik uit mijn bed stap. Er verandert hier helemaal niets... Ik dacht maandag écht dat het deze week wel geboren zou worden, maar inmiddels heb ik toch maar weer ingezet op 41 weken. Vanochtend keihard aan mijn buik zitten sjorren met mijn man, want ze ging maar niet bewegen. Inmiddels gelukkig wel, dus we duiken zometeen maar weer eventjes in bed (ik en mevrouw die er niet uit wil komen: mijn man is hard aan het werk). En morgen maar weer een keer 'voor het laatst' uit eten! :-D Schaapje: heb je er zelf geen last van als je kindje zo vaak de hik heeft? Ik vind het zo'n beroerd gevoel... Linda: pedicure klinkt wel héél erg fijn zeg... Als het kindje er van 't weekend ook nog niet uitkomt ga ik ook maar een afspraakje maken voor volgende week. Ja, precies! ... Nou, ik ga weer even. Tot later! Het weekend komt er nu héél snel aan en dan worden de meeste baby'tjes geboren. Ik zal heel hard duimen voor iedereen die er écht doorheen zit nu! Succes maar weer met zwanger zijn vandaag! Groetjes! Haha... sparen jullie 'welpies' (van de AH)? Ik heb er deze week al twee keer een gekregen (misschien koop ik iets te veel te dure lekkere dingen omdat ik mezelf zo zielig vind ): gisteren een oranje en maandag een witte. Wij doen daar verder niets mee en ik vroeg nog wel aan mijn man of we ze niet moesten bewaren voor een kind van iemand anders, die ze wel wilde sparen ofzo, maar hij had zoiets van: nee joh, gooi maar weg die troep. De welpies dus in de prullenbak gegooid. Krijgt hij op z'n dak van een collega, omdat die witte 'zeldzaam' schijnen te zijn... . Kinderen van zijn collega zouden 'k weet niet wat doen voor zo'n witte . ... heb nog even 'gegraven' of ik ze nog vinden voor d'r, maar vond alleen de oranje terug in het zakje: de witte van maandag is spoorloos (en zat niet meer in een zakje, dus zal niet zo wit meer zijn... ).
Witte zeldzaam, ik heb er nu 5 (mijn zoontje uiteraard) en ook een witte hoor, geloof dat er wel vooral oranje zijn, maar verder...?
Ooooo... da's goed nieuws: scheelt schuldgevoel! Ga nu geen nieuwe vuilniszak meer opentrekken... Ik ben nog even in mijn bedje...
Goedemorgen EIndelijk weer goed geslapen vannacht. @linda, goed idee die pedicure. Ga ook maar weer eens heen volgende week @moaatje, wij zijn ook pas sinds vorige week uit de naam. Geeft wel een hoop rust in mijn hoofd. Nu hoop ik alleen dat het echt een jongetje is, zoals op de echo en niet ineens een meisje want dan heb ik geen naam @bwtje veel plezier met shoppen! @schaapje, hier ook vaak de hik. Gisteravond kon ik er eerst niet van slapen @kyansa, succes bij de gyn! @konijn, ik heb gisteren ook 3 welpies gekregen, heb nog niet gekeken of er een witte bij zit. Ik spaar ze niet hoor, maar vind ze wel grappig. Mss haal ik wel zo'n grote welpie. Die vind ik leuker.
goeiemorgen alles goed met jullie? hier heerlijk geslapen! vandaag de magiche 40 weken leef je eigen 9 maanden toe naar die datum en dan is het die datum en dan is er geen baby . @kyansa succes bij de gyn hoop dat ie is ingedaalt en wat een leuke verhaal van die 13 haha. @esje je leest het niet meer denk maar heel veel succes jij heb je kindjes straks. @schaapje bij mij was ie ook 2 dagen actief en gister weer niet toen moest ik een paar porren aan me buik geven anders bewoog hij niet. @bwtje suc6 met shoppen @ilona poetse kan er maar vanaf zijn. dat was het wel volgens mij sorry als ik iemand vergeten ben
bulldog van harte met de 40wk hoop dat jij een leuk weekend tegemoed krijgt. en dat je voor maandag mama mag zijn van een gezonden zoon
goede morgen dames, Moet ik er een keer niet uit om te plassen, heb ik nu 2x krampen + harde buiken gehad 's nachts. @ Esje: spannend. Straks ben je mama. @ flex: Ok, ik zal de volgende keer gewoon op wijzigen klikken. Wist ik veel. @ Meryem: mijn mobiel staat nog steeds standby. Nog niks gehoord van je. Heeft de ananas, bitter lemon en de sex niet geholpen? Verder geen nieuws. Ik ga zo een bakje koffie drinken en de stofzuiger door het huis heen trekken. Daarna nog wat boodschappies doen. En daarna gewoon lekker rustig aan doen. Misschien tot vanmiddag... gr. Bianca
bij mij is gister de glazenwasser geweest. dus aan de buitenkant is alles perfect. de binnenkant laat ik wel even door mijn moeder doen. ben daar niet zo goed in.
Meiden ik word netgebeld door het ziekenhuis,alle uitslagen waren goed! maar ik word tochvandaag ingeleid! spannend zeg!