misschien wachten onze beebjes wel allemaal op het ek, net de dagen dat nl moet voetballen. zal je zien, liggen alle vrouwen te puffen, en mannen gespannen voor de tv voetbal aan t kijken! haha gelukkig geeft mijn vriend niks om voetbal
Dat beurse gevoel heb ik ook Bwtje, en soms ook flinke steken daar bij mn doos haha, heb nu ook moeite met lopen, heb t gevoel of de beeb er zo uitvalt hihi ( was dat maar waar)
Hier komt er een geboortebord in de tuin ( wat het is, is een verrassing) en wij hangen roze slingers en balonnen op. Verder heb ik een heel leuk kastje besteld met allerlei verschillende doopsuikers en een snoeppot met roze spekjes, o ja en ik heb maar om alvast in de stemming te komen roze kaarsen op tafel staan
Hoor net dat onze wagen nog zeker twee weken gaat duren . We kunnen wel een noddwagen (showmodel) ophalen als we willen. Wordt helemaal gek van die winkel. We hebben nu 13 weken terug besteld. Nee hoor, 12 zegt ze daar. Alsof het dan niet erg is? Levertijd zou 10 tot 12 zijn. Twee weken terug zeiden ze nog dat ie er de eerste week van juni zou zijn. Nu hebben ze ook de kamer zonder wandplank geleverd. Die zou er deze week zijn. De commode is beschadigd geleverd. Overduidelijk gerepareerd. Zou ook deze week opgelost zijn. Alledrie niet dus. Als wij niet zelf initiatief nemen om te bellen horen we helemaal niets. Ben ze zo zat. Als ik zeg niet accoord te gaan met uitstel zeggen ze dat ze er ook niets aan kunnen doen, dat hun leverancier het ook nog niet binnen heeft. Maar daar heb ik toch geen boodschap aan? Helaas hebben we de volledige factuur voldaan bij levering van de kamer. We hebben nu dus geen stok meer achter de deur. Ben bang dat i weinig anders kan dan wachten. Maar wie garandeert mij dat het er over twee weken wel is? Waarschijnlijk bellen wij over twee weken op (want zij bellen toch niet) en horen we weer dat het nog twee weken duurt. Wat moet ik nou
Wij willen graag 2 kindjes ( als het ons gegund is) dus over een jaartje of 2/3 zal ik wel weer zwanger zijn.
het zijn er maar 3, dus te weinig om aan te geven... jammer genoeg.... is dus denk ik voor eigen gebruik...
jee moaatje wat een vage winkel zeg ben je mssn lid van rechtsbijstand? zoja kun je die bellen en vragen wat je zou kunnen doen
Waar is mijn antwoord? Mijn tekst? Ik vertelde net dat mijn vriend hovenier is en dat hij aluminium verkoopt. Maar hoe kom je er bij om pluche beesten te importeren? Wilde je dat als klein meisje al? We fijn dat je internet hebt. Ik had ook op meerdere mensen gereageerd, maar ben nu het spoor ff bijster.
ook als je volledig betaald hebt zijn ze verplicht om het binnen de levertijd te voldoen . dioen ze dit niet dan kun je het contrackt ontbinden en moeten ze het volledige aankoopbedrag terug geven of een andere (kamer / wagen naar keuze 1 oom van mij is jurist en een andere oom van mij is deurwaarde voor grote bedrijven vandaar dat ik dit weet
Zat ik ook aan te denken. Heb zelfs een vast contactpersoon bij de rechtsbijstand . Maar het eerste wat hij altijd doet is een winkel aanschrijven. Dus maakt hij een concept brief, die wij moeten goedkeuren. Die gaat dan naar de winkel. Die moeten weer kans krijgen te reageren enz... Dus dat zal ook niet snel een oplossing bieden ben ik bang. Ik denk dat ik nu alleen maar boos kan zijn. Moet die winkel ook echt niet zelf bellen nu, want dan ga een een verkoopstertje onredelijk behandelen.
hij mag er van mij bij zijn. ik heb wel aangegeven dat mijn moeder er voor me is wat betreft steun en toe verlaat. maar ik vind wel dat hij ook de geboorte van zijn zoon mag meemaken. heb hem daarom gevraagd om een foto toestel mee tenemen en foto's te maken.
@ Moaatje: Echt balen zeg dat het allemaal zo tegen zit. En dan kan ik wel zeggen: "Dat pik je toch niet!" Maar je kan er inderdaad weinig aan doen, als het er volgens hen niet is, dan is het er niet. Ik vind het echt heel slordig van die zaak. Dat er nou één dingetje fout gaat of vergeten, kan gebeuren, maar 3 dingen! Ga je akkoord met de leenwagen?
Klopt dat ze moeten leveren Vlademira. Maar als ik laat ontbinden zal ik ergens anders moeten kopen. En dan zit ik weer met levertijd e.d.
*Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * GEBOREN Er zijn 9 baby's geboren: Elke1976 - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 24-06-2008 - bevallen op 08-03-2008 (24w3dg) - meisje - Charlotte* Essiegirly - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 08-05-2008 (35w4dg) - 2460 gram en 45 cm - meisje - Samantha Spirit70 - 38 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 12-05-2008 (36w1dg) - 2560 gram en 48 cm - jongen - Nick* erannick - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 20-06-2008 - bevallen op 16-05-2008 - (35w2d) - 1825 gram en .. cm - meisje - Eva Christina sunflower - 29 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 08-06-2008 - bevallen op 26-05-2008 - (38w1d) - 4605 gram en 50 cm - meisje - Yenthle Krokus - 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend op 13-06-2008 - bevallen op 31-05-2008 - (38w1d) - 3700 gram .. cm - meisje - Helin Dafke - 21 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 14-06-2008 - bevallen op 01-06-2008 - (38w1d) - 3230 gram en 48 cm - meisje - Dieuwke Mo1978 - 30 jaar - 3e kindje - uitgerekend op 06-06-2008 - bevallen op 04-06-2008 - (39w5d) - 3520 gram en 50 cm - meisje - Hannah Annie Sophia Blondie - 31 jaar - 1e kindje - uitgerekend op 11-06-2008 - bevallen op 04-06-2008 - (39w0d) - 4620 gram en 53 cm - jongen - Luuk Tussenstand: Meisjes: 7 Jongens: 2 Bevallingslijst Nog 35 Juni mama's die moeten bevallen: Juni 03 kleintje86 - 21 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) 04 margotmarcel - 24 jaar - 1e kindje - thuis - flesvoeding - (verrassing) Meryem85 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 05 claire - 27 jaar - ?e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 06 Bulldog - 23 jaar - 1e kindje ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) 08 Zonneschijn - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) kyansa - 29jaar - 2 kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) 09 Ilona21 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (jongen) Eevitaa - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 11 Fl3xgirl - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (meisje) minnie1979 - 28 jaar - 1e kindje - kraamhotel - borstvoeding - (meisje) xxxxx1974 - 34 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 12 Schaapje82 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) Cellie - 32 jaar - 5e kindje - thuis - (jongen) linda221 - 23 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) 13 Vlademira - 22 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (jongen) chantalfrl - ? jaar - ?e kindje - Thuis - (jongen) Daantje82 - 25 jaar - 1ste kindje - ziekenhuis - (meisje) 14 Lotte - 28 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - (jongen) 15 Veertje1979 - 28 jaar - 2e & 3e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - Tweeling! ( 2 meisjes) - 10 juni keizersnee konijn - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 16 sjoon - 26 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) bwtje - 23 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (meisje) 17 claudia0404 - 26 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (meisje) April1 - 29 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (jongen) 18 coco - 22 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (geheim) JenP - 26 jaar - 2e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 19 Esje1977 - ? jaar - 1e en 2e kindje Tweeling! - ziekenhuis - (meisje) en (jongen) 21 afina80 - 28 jaar - 1e kindje - Thuis - borstvoeding - (verrassing) Agnes78 - 29 jaar - 1e kindje - (jongen) 23 Moaatje - 24 jaar - 1e kindje - thuis - borstvoeding - (verrassing) 25 Melanie P - 35 jaar - 2e kindje - ziekenhuis - flesvoeding - (onbekend) 26 Firstbaby - ? jaar - 1e kindje - borstvoeding - (jongen) 28 Jeslin79 - 29 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - (jongen) 29 Bianca75 - 33 jaar - 1e kindje - ziekenhuis - borstvoeding - (verrassing) Verwacht in juni 2008: Jongens : 12 Meisjes : 15 Verrassing : 8 Geheim: 1 Onbekend : 1 Tweeling : 2 Buddylijst Mo1978 <----> Fl3xgirl Daantje82 <--->Ilona21 Spirit70 <---> Schaapje82 Sjoon <---> erannick Meryem85 <---> Bianca75 <--> Dafke Krokus <---> Bianca75 claire <---> Melanie P Vlademira <---> minnie1979 Bwtje <---> Zonneschijn sunflower <---> claudia0404 kleintje 86 <---> Moaatje Linda221 <---> JenP *Wil iedereen die aanvullingen, wijzigingen of wat dan ook voor informatie heeft die in de lijst moet die via PB doorgeven aan Fl3xgirl en/of Bianca75? De lijst blijft dan netjes en up-to-date. Op verzoek is een groot deel van de lijst gewist. Mocht je naam gewist zijn, terwijl je wel schrijft sorry laat het ff weten en je komt er weer in * Up! @ april 1 heb het aangevult dankje wel