Liever niet, maar ik zal weinig keus hebben ben ik bang. Wil toch met beeb aan de wandel als die er straks is. Vriend heeft net weer gebeld. Ze is nu navraag aan het doen bij hoofdkantoor voor een oplossing (jaja) en ze belt straks nog terug (vast wel).
@ Moaatje: Nou, iig heel veel succes met dit alles, hoop dat hett och nog op tijd goed komt... Alsof je dat er op het laatste moment nog even bij wilt hebben, stress om een kinderwagen, pff.... @ Ilona: Ik vind het echt heel knap hoe jij en je exvriend zo alles samen geregeld hebben!
Nou krijg ik toch opeens ook last van stress-gevoelens.... Of gewoon trek in chocola.... Heb nog chocoladekoekjes in de kast liggen.
Nou dames, ik kan jullie niet bijhouden hoor met tikken, dus ik lees steeds maar wat mee. Ik ga maar eens achter de computer vandaan en elders in huis de bevalling afwachten. Succes allemaal en degene die al moeder zijn geworden: Van harte! ps: wij gaan niets ophangen aan ons huis wat betreft geboorteborden of slingers. Dat klinkt ook niet erg gezellig he? En beschuit met muisjes vind ik eerlijk gezegd ook niet aantrekkelijk. Wij zijn sowieso niet zo dol op in het middelpunt van de belangstelling staan, dus zie ook best op tegen de kraamvisite. Maar ja, we zullen het wel overleven. Wel hebben we hele lieve geboortekaartjes. Is het eigenlijk gebruikelijk de verloskundigenpraktijk een kaartje te sturen? Ze zijn er natuurlijk bij, dus wij vroegen ons of dat niet een beetje overdreven is dan? Nou fijne dag nog allemaal!
hij zou de komende tijd in de randstad rijden. en ik had belooft om hem te bellen als ik de vk zou bellen of als ik naar het ziekehuis zou gaan. hij zou dan meteen naar huis komen en de richting het ziekenhuis komen. het hangt er maar net om of hij het red. probeer zo optijd mogelijk te bellen.
Ja, ik mocht vorige keer ook bij jou komen zwemmen, dus zou een beetje lullig zijn als je van mij geen chocola kreeg. Lust je chocolate chip cookies?
@ April: Hier krijgt alleen de vk een kaartje, zij hebben me toch 9 maanden lang bijgestaan. Kraamhulp en huisarts e.d. niet.
Tja, je kan ook niet voorspellen hoe lang jij over je bevalling doet. Maar vind het ook bewonderenswaardig dat jullie het zo op weten te lossen.
Het is een familiebedrijf, mijn vader is er mee begonnen en ik ben er mee opgegroeid, en nu zit mn vriend ook in de zaak!