Hm, ik ben nog even aan het overpeinzen of ik ze wel of niet wil De hele beschuit met muisjes kwestie, heb ik blijkbaar verkeerd begrepen. Ik dacht dus dat jullie bedoelden dat je die klaarzet voor bij de geboorte voor de vk en k.hulp en en wijzelf. Had nog geeneens aan de kraamvisite gedacht. Ik vind de jodenkoeken wel een goed idee of lekker wat cake met flink wat bussen slagroom of vlaaien van de HEMA Heb net gegeten, maar ik zou nu best een stuk vlaai met veel slagroom op kunnen!
Inderdaad veel succes morgen Linda! Spannend hoor! Ananashart? Ik had altijd begrepen dat dit eten juist weer minder gezond was? Althans, als een man dit zou eten, zou het zijn vruchtbaarheid aan kunnen tatsten. Zal wel weer een fabel zijn? Dus bij juist weer wee-opwekkend bij zwangere dames? Hm, ik kan nog even naar de LIDL wandelen, daar zijn ze nu in de aanbieding....
Linda, zo da's toch effe schrikken denk ik of had je er wel een beetje rekening mee gehouden? Kan me voorstellen dat je niet veel aan slapen toekomt, dat zou mij tenminste niet gaan lukken. Heel veel succes, we horen het wel van je buddy, wie is dat eigenlijk? Dafke en Krokus, leuk om jullie bevallingsverhalen te lezen. Verder vandaag wel heel de dag een beetje hier in de gaten gehouden, maar weinig gereageerd... Volgende keer doe ik dat beter hoor. We moeten nog eten, tot later (of morgen)!
vond het zo hard.. ik moest gedwongen steeds die binnenkantjes opeten terwijl me man lekker aan de sappige buitenkant zat..
Ik heb eerlijk gezegd ook het liefste dat iedereen in de kraamweek komt, dan ben je er gelijk vanaf, anders sta je maanden naderhand nog beschuit met muisjes te smeren :x Enne dan is de kraamverzorgster er nog, dus als je dan iemand beu bent kan de kraamhulp hun op n vriendelijke manier de deur uit bonjoeren
Moaatje ik leerde eerst mn vriend kennen ( 11 jaar geleden alweer) en naderhand is hij bij ons in de zaak komen werken!
Er zijn ook een aantal drukpunten welke men kent uit de acupunctuur en acupressuur. Deze zouden de bevalling ook kunnen opwekken/bespoedigen. Nu weet ik niet of ik er verstandig aan doe om hier te vertellen waar deze punten zitten, voordat we met zijn allen op deze plaatsen gaan drukken uit ongeduld. Ik ben wel ongeduldig, maar laat liever de natuur haar gang gaan. (knap he, 8) ) Volgens mij kun je deze punten ook pas beter gaan masseren als de bevalling is begonnen, niet eerder.
Die heb ik eerst lekker zelf opgepeuzelt Dus nu is het wachten. en wachten nog een koppie thee erbij en wachten en wachten NOG GEEN WEEEN?
Heb ook al een aantal punten geleerd van de acupuncturist voor acupressuur. Maar het belangrijkste punt wat ik hoorde bevind zich op mijn voet. Ben alleen thuis, en daar kan ik dus niet echt bij voor een uitgebreide massage
Maar goed ook dat je er niet bij kan. Ik las het in een boek 'de magische 9 maanden' van Deepak Chopra en een vriendin van mij studeert acupunctuur. Fijne avond allemaal! Sterkte voor iedereen!
Ik probeer net wat foto's te verkleinen om in mn album te plaatsen, maar het verkleinen wil niet lukken, heeft iemand dit ook al gehad? Normaal lukt het gewoon... De pc geeft fatal error aan
Mijn man wil morgen een dagje naar Texel, op bezoek bij vrienden die daar op vakantie zijn. We hadden afgesproken dat we een dagje langs zouden komen als ik me nog goed voelde en alles. Nou, ik voel me prima en helemaal super, maar toch twijfel ik een beetje, omdat we alles bij elkaar toch 2,5 uur heen, en 2,5 uur terug moeten reizen. Wat zouden jullie doen?
Texel is ook leuk voor in paspoort van beebje als geboorteplaats Maar zonder gein, ben vorig weekend ook uren onderweg geweest en vond 't maar zwaar. Terwijl ik eigenlijk een probleemloze zwangerschap heb. Dus ik raar het je af, maar je moet natuurlijk zelf beslissen.
Ik ga badderen met mijn nieuwe boek van Douglas Kennedy. Heb het rijk alleen vanavond en daar moet ik gebruik van maken.
Hmm moeilijk geval... De kans is uiteindelijk natuurlijk niet zo groot dat je niet meer op tijd naar huis zou kunnen, mocht er een bevalling op gang komen. Maar kweet niet of ik mezelf er prettig bij zou voelen. Je bent in ieder geval ook nog afhankelijk van een boot die moet varen. Of twijfel je meer qua reistijd of je dat nog volhoudt? Ben benieuwd wat je gaat beslissen.