@ ilona: Ja, ik heb ook al een namenlijstje. Voor een meisje al verschillende ideeën, maar nog niks definitiefs. Voor een jongetje nog maar 2, maar daarvan wel één die al een hele tijd in m'n hoofd zit, en die het ook gewoon gaat worden als het aan mij ligt.
Meiden we zijn hartstikke zwanger! Alleen moet ik me banner aanpasen! IK ben 11 juni uitgerekent! En we zagen het hartje kloppen. IK ben zoooooo vreselijk blij
Heb ook gedaan net, lekker om even buiten te zijn. Het is best wel fris op de fiets, maar ik had het even gehad binnen. Maandag weer beginnen met werken, aan de ene kant heerlijk/leuk aan de andere kant vraag ik me af hoe dat met m'n energie gaat...ik lig nu echt nog langer in bed of op de bank. Ach straks weer afleiding met veel kids in de klas We gaan het zien!
gewoon nog een keertje testen he. en eerst heel stoer en toen ze de moeder belden meteen janken. heb meteen mee gejankt hihi
oke derona tot straks of tot morgen ik ga ook naar huis heb vanavond een verjaardag dus spreek jullie van het weekend wel weer.
MInder ver wat ik al dacht! Moet ff gaan zoeken whahaha om me banner aan te passen Zal nog ff de foto scannen van de echo!
ooh ess wat een droppie,en wat groeid je vruchtzak snel he,vershil zie je goed, maar ben er helemaal verliefd op
Van harte Essie! Had ik toch mooi gelijk met de grootte van het vruchtzakje op mijn echo)en op die van jou! (was bijna gelijk!) En nu uitgerekend op dezelfde dag zelfs! (ik ben mss 1 dagje verder maar dat zal ik dan wel horen..) Geniet er maar lekker van! Meiden ik ga een weekje op vakantie, ik ben er volgende week zaterdag weer! (en dan maandag mijn 2e echo! spannend!)