Thanks Sjoon, het is gelukt! Er staan weer 2 nieuwe buikfoto's in mn album! Baal er alleen van dat waar mn piercing heeft gezeten nu een mega rode plek zit Heeft iemand dit ook? En zal het nog goed komen?
Ik zou lekker naar Texel gaan! Kans is heel klein dat t kindje deze week komt, toch? Lekker hoor, een beetje afleiding, anders zit je zooo lang te wachten
Ik ben ook weer terug dametje is weer in bed gelegd En kom dus ook weer even kletsen hier, ben toch wel beetje moe hoor! Leuk om te lezen ja dat iedereen zijn kraamtijd zo anders wil, hier is inderdaad al familie aanwezig en naaste worden ook al op de hoogte gesteld of vlak erna gebeld, vond het ook zeker mooi om dit moment te delen! Maar die mensen staan ook dichtbij je op zo'n moment.. Bij bezoek heb ik eigenlijk nooit plakkers gehad iedereen weet eigenlijk wel dat ze ff op bezoek kunnen komen..En mijn oudtante is absoluut niet op dr mondje gevallen en maakt ze dit anders wel duidelijk en zorgt ook wel dat ik mijn rust krijg fijn gevoel ook hoor Nou ik was in Veldhoven een Jamin in geweest en ik weet dus wel waar ik morgen mijn traktaties ga inslaan! wat een keus aan geboorte stuff en allemaal veel te leuk! Neem mijn vriend wel mee hoor, anders komt het niet goed haha ik wil het allemaal wel! Voor zowel trakteren op school als hier gewoon lekker wat hapjes op tafel voor degene die geen beschuitje willen.. En eventueel voor de collega's van ons op kantoor te zetten! Verder weet ik ook niet wie er nog extra een kaartje krijgen..moet ik nog even kijken.. Leuk om te lezen dat iedereen nu weeen wil, ik mag ze nu officieel ook krijgen haha groene vlag gekregen van de kraamhulp En hoef ze nog niet hoor maar ja heb ze uiteindelijk wel nodig!
Zou ik niet doen hoor naar Texel, alhoewel Texel als geboorteplaatst ook wel grappig is natuurlijk. Tja soms gaat bevallen ineens heel erg snel en dan kan het zomaar gebeuren dat je niet thuis bent of je eigen ziekenhuis, als je dat niet uitmaakt, tja wat let je Zou wel een vluchtkoffertje meenemen! Hier vanavond boodschappen gedaan alsof het me laatste kans is, een belachelijke kar vol Ik heb trouwens een cakemix én kwark meegenomen, ik weet niet meer wie, maar wilde het ook gaan uitproberen Ook een boterkoekmix, ook een chocoladetaartmix en ook nog uh....nog iets een 4e mix. Hoezo gestoord Ik heb idd ervaring met kraambezoek, over het algemeen is dat geen langdurig bezoek en bij mij belt iedereen netjes vantevoren, en het nummer staat op het kaartje, maar de vraag niet (meer) het is zo vanzelfsprekend, en ik wilde een niet te vol kaartje.
ja dat heb ik ook maar word allemaal weer kleiner dat scheelt en alles is nu rood en word straks weer rustig als het goed is.. Mijn buurman vroeg zelfs of ik nu 2 navels aan het groeien was hahaha erg he? Mooi is het niet inderdaad maar straks moet het beter worden hoor..had ik wel maar je ziet gewoon altijd waar die piercing heeft gezeten dus misschien zet ik ooit nog wel een nieuwe ofzo..heb ook tong en had tepel..
Ah, miste even de andere puntjes.. -heb geboortegiftjes voor de eerste vijftig mensen.. lekker zitten vouwen en vullen vorig weekend -Hoop dat het kaartje (zelfgemaakt) een beetje opschiet bij de drukker, i.v.m. wat cellie ook zegt: niet nog eens na vier weken visite.. -is iedereen maar ananasharten aan het eten? Wat een goede mop dat jullie elkaar zo aansteken met die praatjes. Get real! -en weeen ja, die wil ik ook wel, was vannacht echt in de war, dacht dat er al iets ging gebeuren, maar waarschijnlijk toch de beweging op mijn schaambot..
@bwtje: wat goed om te lezen dat je een tepelpiercing had! Ik maak me nl best zorgen over de mijne.. heb m er met 6 weken uitgehaald, maar ben bang dat er kanaaltjes verstopt zitten/doorgesneden zijn en dat ik een borstontsteking ga krijgen.... Wat is jouw ervaring? En is ie bij jou ook nog ópen'?
Ik weet niet of het gat al dicht is, anders doe ik hem na de bevalling wel weer in denk ik, maar ik laat geen nieuwe meer zetten, dus als t dichtzit jammer dan... ik heb hem dan mooi 9 jaar gehad
Ja hier bellen de mensen ook gewoon netjes, je zal er misschien altijd bij hebben zoals hier in de straat maar das prima mijn deur kan open maar ook dicht hoor Maar hier staat dezelfde tekst op het kaartje wat al genoemd was en inderdaad telefoon nr ook alleen die van mijn vriend..
mijn piercing is een paar jaar geleden uitgegroeid. heb niet weer een nieuwe laten zetten, maar idd nu zie je ook een lelijke rode plek waar die zat. maar het grootste gedeelte zal straks wel weer naar binnen staan in mijn navel! ik heb trouwens nog niet zo'n streep die van je navel naar beneden loopt...
Wij hebben ook het telefoonnummer alleen opgeschreven.. iedere vriend ook uit de buurt belt altijd voordat hij/zij langskomt, dus nu zeker. We hebben het thuisnummer (stekker kan eruit gerukt) en vriends nummer erop gezet
goed van je zeg ik ben echt van het laatste moment en zo dus ook met die piercing ik heb hem er na de bevalling uit gehaald wilde toch graag BV geven hahaha en dat ging nog knap lastig LOL Maar hier is BV perfect gegaan 1,5 jr gegeven werkt dus prima ..een goede zetter moet ook weten hoe die deze moet zetten zodat dit minimaal blijft! Want je hebt genoeg kanaaltjes hoor hier kom je nog wel achter Ik heb geen ontsteking spruw of wat dan ook gehad het enige was tepelkloofjes maar ja wie niet.. Ja je ziet nog wel waar die gezeten heeft maar ik durf er niets meer doorheen te doen hoor nu dus ook al 2,5 jr uit he van de eerste!
ja hier ook niet gedaan ivm lang voeden en sowieso vond ik het niet zo'n prettig gevoel dat zetten hihi dan zal ik er toch even goed over na moeten denken
Bedankt voor jullie adviezen allemaal. Ik heb besloten toch te gaan. De kans is inderdaad klein dát het morgen gebeurd, en mocht het gaan beginnen, hebben we nog 2,5 uur de tijd om thuis te komen. En wil/kan ik dan niet meer in de auto, dan beval ik op Texel. (het kindje is daar verwekt ook, dus vind het op zich wel een mooie gedachte) Ik heb net ook het nummer en adres van de verloskundigenpraktijk daar opgezocht, en mn vluchtkoffer ingepakt. Maar ik ga er niet van uit dat we die nodig hebben. Ik ga morgen dus lekker een dagje uitwaaien op Texel, 's avonds daar bbq-en, en dan weer terug. Ben morgen dus niet online, maar maak je niet ongerust, ik ben vast niet aan het bevallen. (en zowel, dan laat ik jullie dat zsm weten.)
Oh gelukkig zeg! Nee, ben niet bang dat er te weinig uitkomt, maar dat sommige kliertjes gewoon niet kunnen legen, snap je.. en er komt ook nog vies spul uit de gaatjes, dus 1+1 = ontsteking? Nou ik ga mijn best doen, maar goed eindelijk eens zo'n ervaring te lezen. De mijne zat er al tien jaar.... Nou ik ga weer op de bank hangen, wat zijn mijn bezoekjes altijd kort...
Ik had alleen een navelpiercing, maar dat deed absoluut geen pijn toen ze hem erin zette, maar dat is voor iedereen weer anders
linea negra ja ik heb die wel heel licht hoor.. ja nu rekt alles zo uit he! ach ja wat we ervoor over hebben he
Wij hebben ook opgeschreven eerst even te bellen voor je langskomt. En allebei onze mobiele nr's (met voicemail), het vaste nr. hebben we niet erbij gegeven (dan herkennen we de nr's niet en die heeft geen voicemail..). Maar heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan dat sommige mensen niet na 4 weken nog kraambezoek willen. Ik heb dat regelmatig wel gedaan, bij mensen die niet zo heel dicht bij me staan... Nu een aantal van jullie dat zo aangeven kan ik me er wel iets bij voorstellen.
ow ja appeltje eitje zeker! en tongpiercing ook geen probleem hier maar die tepel pfff dat was toch wel andere koek hoor