Ja dat lijkt mij ook heel erg pijnlijk bwtje, zelfs bv lijkt me pijnlijk haha maar ik ga het toch doen
hihi ja ik had een zuiger van heb ik jou daar! 5 minuten en klaar ,terwijl in het begin moet je toch eerst 10 om en om en 20 om en om..en dan gewoon.. Maar ja als zij dan al naar 5 minuten content is, en je probeert langer werkt dit dus averechts he niet goed voor de tepeltjes! Ik heb wat naar die wekker zitten kijken zeg, nog niet om? dus ik kreeg tepelkloofjes maar door andere houding en wat zalf was dit ook zo weer voorbij gelukkig! was niet zo heel fijn! maar nu weet ik dit en zal ik dit dus ook gelijk doen om het te voorkomen je leert een hoop zo
bij een goede begeleiding geduld wat tijd komt dit altijd wel goed..maar ik vind persoonlijk dat het staat en valt bij de begeleiding! Als het eenmaal goed gaat is het heerlijk! Ik heb er zeker van genoten en kijk nu dus ook weer heel erg uit naar dat moment! Ik zei nog tegen mijn ventje vandaag je hebt het ook maar makkelijk met mij he tis aansluiten die hap en stil! Geen fles midden in de nacht klaarmaken etc
heeft hier vandaag ook een pak koekjes weggewerkt had ik ook niet moeten kopen maar krijg nu ineens gewoon een vreetbui en de verdere dag niet!
Normaal ik dit soort zoetaanvallen als ik ongesteld ben! Na de bevalling moet ik me disipline weer eens gaan opzoeken haha
ooeeeh ja ik heb nog wel excuus geef bv mag niet teveel afvallen hihi maar daarna wel echt weer ervoor gaan hoor! dan is het echt afgelopen weer..
ja hierdoor val je ook af en trekt je baarmoeder sneller weer ineen etc. Maar als je oude eetgewoontes gewoon doorgaan dan houdt het ook een keertje op he hahaha
Hé! Wat gingen jullie weer snel ineens... volgens mij heb ik niet alles onthouden, maar ik ga een poging wagen: - BW: je ging toch op een terrasje zitten? Of was dat iemand anders? - Wij zijn in ieder geval heerlijk voor de derde keer voor het laatst uit eten geweest! :-D Ik dacht dat ik er niet zo zwanger uitzag, maar er werd toch gezegd: 'Je bent zeker al heel ver?'. Overigens een heel gevaarlijke uitspraak... - Wie was het nou die met 40 weken een hele ananas had gegeten, die weggespoeld met drie glazen bitter lemon en vervolgens haar man verleidde... hetgeen nergens toe leidde? Ik geloof niet in ananassen... zeker niet na dat verhaal . - Wat een hoop tepelpiercingen zeg... BRRRR! - Geboortebedankjes had ik nog nooooooit van gehoord en hebben we dan ook niet. - Beschuit met muisjes zou ik zelf helemáál nooit eten (bah!). De gespikkelde chocolaatjes overigens wel... Die liggen heel verleidelijk in de kast. - De boot naar en van Texel is heel betrouwbaar hoor en als het moet ben je met de traumaheli ook zo in Den Helder. Ze hebben in ieder geval ook een ambulance op Texel. Als je je goed voelt, kan het volgens mij prima. Ik zou het zelf misschien niet doen omdat Texel zelf geen ziekenhuis heeft... Maar in principe kun je in 30 min. over en in Den Helder in het Gemini zijn. - Ik ben aan het overwegen of ik twee dagen voor de uitgerekende datum nog naar een feest zal gaan (1,5 uur rijden). Weet ik ook nog niet. - Wat betreft zin in weeen: tja... ze gaan wel pijn doen natuurlijk. Maar je weet dat je daarna een kindje hebt. Dat maakt dat je er toch naar uitkijkt. Je weet natuurlijk ook wel dat het maar tijdelijk is. En het zal ook schelen dat de vrouwen zoals ik, voor wie het het eerste kindje is, nog niet weten wat weeen zijn. Maar ja... ook de ervaren vrouwen hebben weeendrang. - Linda: spannend! Zie je er tegenop of kijk je ernaar uit? Succes in ieder geval! - Grrr... mijn man is nu aan het natafelen met koffie en cognac en dat ruikt héél lekker! Volgens mij heb ik nog redelijk veel gehad zo...?! - O, toch nog wat vergeten: 'hoe denk je stiekem voor jezelf, zonder dat je het doorhebt, dat het misschien toch begint...?' Jezelf goed voor de gek kunnen houden is een gave :-D.
Ik niet! 'Ze' zeggen dat de baby je reserves opeet, maar als je BV eet moet je juist meer eten omdat je meer verbruikt en mag je dus echt niet lijnen. Ik bleef met zelf voeden echt wel een restje vasthouden en bij mijn 4e die gelijk FV kreeg lette ik zelf ook wel weer op met wat ik at maar kon ik na een week me eigen broek weer aan, dat was met de andere kids pas na maanden!
Volgens mij ben je dan sneller op je oude gewicht ja, bij het geven van BV. Ben erg benieuwd hoe het mij af zal gaan, hoop dat ik het echt volhou als het niet meteen soepel verloopt. Hier ook veel zoetigheden (ben voor de verandering weer es meegeweest boodschappen doen); perenijsjes, marsijsjes en heksenhyl-dropdingen.
Ja inderdaad Cellie dat bedoel ik dus als je erop let want ik at dus juist meer had heel de zwangerschap van Sem minder trek en at dus minder etc..en daarna had ik die dus echt wel he! maar het kan wel hoor heb andere er wel over gehoord zelfs die teveel aan het afvallen waren enzo,, Konijn ja wij hadden thuis samen gegeten en toen op terras ijsje gegeten en daarna dochtertje opgehaald! die slaapt nu en wij bijna ook
Als ik straks ben bevallen ga ik de zoetigheid weer beperken tot 1 a 2 x per week ( in het weekend) plus weer naar de sportschool en dan komt het weer helemaal goed
Je mag altijd langskomen hoor komt goed maar durf aan de bel te trekken en ga ook niet over je eigen grenzen heen meid! Dat neefje wat geboren is woont in R'dam op zich ook wel te doen, maar vriend wil het liever niet dat we op kraamvisite gaan hij wil mij niet zo lang in de auto hebben dus ik vroeg al ben ik zo erg in de auto dan? hehe maar vind het ook wel lief van hem..Dus hier geen lange stukjes meer in de auto! en op zich bij een tweede kan het ook wel ineens heel vlot gaan natuurlijk scheelt ook wel!
ja je moet toch eerst herstellen je lichaam heeft dit gewoon nodig..en je hebt tijd genoeg om jezelf weer in shape te krijgen joh ik maak me daar zoals nu allemaal niet zo druk over!
Ga zo maar weer eens mijn bedje met steeklaken opzoeken, is wel lekker zacht maar comfi met dat ding erover zal het nooit worden hoor hihi Ach tis voor ff.. druk weekendje nog even doorkomen dus hoop op goede nacht vannacht! [-o<
Ik denk dat ik mn bedje zo maar eens op ga zoeken, eventjes lekker n boekje lezen! Ben nu het nieuwste boek van Virginia Andrews aan het lezen, de lente-serie, in het begin een beetje een vaag boek maar nu zit ik er helemaal in! Welterusten ladies!