Jippie, volgens mij heb ik nu eindelijk ook es wat voorwerk; harde buiken af en toe. Had tot nu toe nog niks gevoeld... Ben er blij om iets te voelen!
Das weinig bemoedigend, en ik vind het al zo eng. Gelukkig is het niet zo lang en krijg je er een minimensje voor terug
Handig: ik kieper zo mijn thee over de stekkerdoos naast de bank met daarin: de stekker van mijn laptop, van de radio, de stekkers van de platenspeler en die van de lamp... Ik ben nu dus online totdat de batterij van mijn laptop leeg is...
leuker kunnen we het niet maken hahaha nee een pretje zal het nooit worden nee kan me niet voorstellen ben ook erg benieuwd of ik weer rugweeen krijg want die zijn ook geen pretje net 2 messen in je rug haha zo wil er iemand nog weeen? en iedereen ervaart de pijn natuurlijk ook anders..en het laatste moment heb je zo'n gevoel dat je gewoon niet meer kan en eigenlijk als alles gewoon goed loopt zit je dan heel dicht bij de laatste ontsluiting en dus het persen! We kunnen het allemaal meiden!
ja bij jou kan het nu ook wel gaan gebeuren he! spannend hoor ik neem mijn gsm mee naar bed toe nu! truste allemaal
Nou... het heeft meer te maken met dat ik meer tegen een naald door mijn tepel op zou zien dan tegen *bijvoorbeeld* weeen... Ik word al licht in mijn hoofd als ik eraan denk. Meer dan gaatjes in mijn oren heb ik nooit aangedurfd... Het doet toch gewoon ongelofelijk veel pijn als je een tepelpiercing laat zetten?! Ooit eens toegezien hoe een vriendje een door mij ontworpen tattoo op zijn buik liet zetten en daaropvolgend getuige geweest van het plaatsen van een tongpiercing... ale: Hij heeft me nog net niet naar buiten hoeven dragen...
Ja sorry hoor.. ik hoor wel eens een moraliserende ondertoon bij je doorklinken en daar ga ik altijd een beetje van steigeren... (kan me bijv. ook heel boos maken over dit kabinet --> meeste inwoners van NL zijn namelijk niet religieus, waarom gaat dan ineens de christelijk moraal weer overheersen? volg nu de huidige embryodiscussie op de voet) maar goed, vergeet maar weer wat ik zei, ben gewoon beetje opstandig van het wachten...
Hhahha hier ook tepelpiercing gehad en navel en tong... alledrie er nu uit, maar nooit spijt van gehad! Nu alleen nog twee in mijn oor (en dan niet op de normale plekken) Vond zelf wat moederlijker hahahaha om ze uit te doen en wilde graag borstvoeding geven!
@ Eevitaa: ik wil helemaal niet moraliserend overkomen! Sorry als ik dat soms wel doe. Ik vind dat iedereen zijn eigen keuzes moet maken. De keuzes die ik maak, maak ik vanuit mijn persoonlijke overtuiging, die nu overigens heel anders is dan een paar jaar terug. Ik vind dat iedereen dat moet doen, ongeacht wat die keuzes zijn. Ik vind het jammer als ik bekrompen overkom en zal proberen daarop te letten en het te vermijden! Wat betreft tepelpiercings: ik zou het gewoon never nooit durven! Heeft niets met moraal te maken hoor... Mijn 'brrr' was van angst en niet van afgrijzen!
Die hormonen vormen vast een niet zo fraaie combinatie .. Normaal altijd heel blij gevoel op de vrijdagavond, maar nu verveel ik me te pletter. Ben ook niet moe ofzo.
Maar dan zou ik je wakker sms'en... (is vannacht toch nog niet zover denk ik hoor). Heb er zelf nog helemaal niet aan gedacht om m'n mobiel mee te nemen naar boven. Oja, ik heb trouwens internet op mijn mobiel dus ik kan ook buddynieuws over jou melden als ik zelf in het ziekenhuis aan het bevallen ben!
Is dat de weeëndans ? Iemand ervaring mee trouwens, zo'n weeëndans? In het echt bedoel ik dan, niet tijdens yogalessen...
moet je nagaan hahaha! nee meid is niet erg he dat weet je, als jij vannacht nog beslist om dat dametje eruit te persen mag je gewoon smsen hoor tenzij je geen zin hebt natuurlijk maar dat kun je dus ook rechtstreeks naar het forum doen haha ! Ik vind alles prima, zelfde geldt slaap ik er doorheen en moet rond 3h altijd even plassen dus graag voor die tijd klaar zijn hahaha dan zet ik het gelijk op het forum LOL ben dan toch beneden succes met je rommeltjes, nu ga ik dus echt afsluiten he anders blijf ik hangen! truste!
Rectificatie: Bij deze neem ik de volgende uitspraak terug: " - Wat een hoop tongpiercings: BRRRR! " Ik bedoelde hiermee dat het me zeer pijnlijk leek en dat ik het nooit zou durven (ik krijg de bibbers als ik aan die naald denk). Het had niets te maken met een waardeoordeel over piercings: wat mij betreft laat iemand zich helemaal lek prikken, als die naald maar bij mij uit de buurt blijft. Wat mij betreft kijk iedereen ook tv tot 'ie erbij neer valt en laat je zoveel kinderen aborteren als je zelf wilt: de keuzes die ik maak, maak ik voor mijzelf en daar wil ik ook gewoon open in zijn en voor uit kunnen komen. Dat betekent niet dat ik vind dat een ander ook die keuzes moet maken. Iedereen is verantwoordelijk voor zichzelf en moet zelf weten wat hij/zij wel/niet doet. Ik ga me niet druk maken om de keuzes van een ander, maar vind het omgekeerd dan ook wel fijn als een ander zich niet druk maakt om mijn keuzes. Net zoals een ander de vrijheid heeft om iets wel te doen, wil ik de vrijheid hebben om iets niet te doen en wat mij betreft is alles dan prima. Ik vind het flauw dat het de ene kant op als moraliserend wordt gezien en dat het de andere kant op niet opgaat. Nou, weltrusten met je hormonen en de groeten!