meiden ik ga lekker slapen. mannetje is volgens mij zijn plekje aan het zoeken want is alle kanten aan het opgaan.
Uhmmm..... misschien beter als je gaat slapen idd.... Als je er niet zo mee zou zitten, zou je het ook niet zo vaak neerzetten... maar idd ieder zijn mening, alleen je komt soms nogal bedrukkend over, wat vervelend over kan komen als dat vaker dan 1x is... Maak je niet zo druk, we vallen je niet aan, we zeggen ook alleen hoe het bij ons over komt!
ik heb wat vocht in mijn enkels en mijn voet, maar dan alleen bij rechts, links heeft nauwelijks of geen last ervan. ik dacht dat het dan in beide benen/voeten zou zijn.. raar..... en lelijk hahaha. loop je met 2 verschillende voeten rond!
ik hoop toch wel dat dat weer normaal wordt haha! ik heb normaal geen last van vocht in mijn enkels met warm weer. dus misschien dat het na de zwangerschap weer normaal is idd
Bah... 't is niet mijn avond/nacht. Een paar uur geleden een jankbui gehad, omdat niets wilde lukken. En nu kan ik niet slapen; mevrouwtje is weer hyperactief, deelt gemene trapjes uit, krijgt steeds maar weer de hik en mijn buik jeukt. Ik heb trouwens ook een maag die behoorlijk rammelt... * Zit stiekem te denken om de frituurpan aan te zetten voor wat frietjes en kroketjes. :-k
Ik klets gewoon even verder in mijn eentje... @linda221: Spannend! Veel succes vandaag! Leuk geboortebord trouwens! @April1: Welkom bij de juni-mama's en gefeliciteerd! @JenP: Sterkte! Ik hoop dat het snel spontaan op gang zal komen! @dafke: Welkom terug en leuk dat je je bevallingsverhaal met ons wilde delen! @minnie1979: Fijn dat je weer internet hebt. Ik hoop dat de krampen doorzetten! @Moaatje: Wat balen van die kinderwagen. Ik hoop dat ze op tijd nog iets kunnen regelen! @kyansa: Mooi dat alles goed was bij de gynaecoloog en het kindje ingedaald is! @Konijn: Zoals al eerder is gezegd, vind ik het ook logisch dat je eerst eventjes tijd met z'n drieën wil doorbrengen. Mensen die daar geen begrip voor op kunnen brengen, díe zijn juist egoïstisch! @krokus: Bedankt voor je bevallingsverhaal en je "geruststellende" woorden over de weeën. @Coco: Veel plezier in Texel! Hoe gaat het met Claudia en Esje?
Bijna half vier 's nachts... ik denk dat ik maar weer eens een poging ga doen om te slapen. Ik voel haar nog steeds bewegen, maar ze is niet meer zo hyperactief als daarnet. Hopelijk is ze wat rustiger na de geboorte.
goeiemorgen ik ben er weer uit mannetje ligt nog lekker in bed te ronken Dame en ik zitten lekker aan de yoghurt Schaapje ik zie dat het jou vannacht ook gesmaakt heeft 8) Hopelijk haal je een beetje slaap in vandaag Nou Linda jij ook heel veel succes vandaag, ben erg benieuwd! Tis weer weekend dus ja het zal wel weer baby's werpen worden vanaf nu he of hebben jullie andere plannen? Hier zometeen aankleden naar de markt (hopelijk droog weer [-o< ) Ons lijstje afmaken ook wel de to do list ik wil het gewoon helemaal klaar hebben nu ...zelfs het bed staat nog niet op klossen haha dus toch maar eens doen vandaag! En vluchtkoffer helemaal nachecken etc dat soort dingen.. Vanavond lekker eten bij mijn nichtje ben erg benieuwd naar dr kunsten haha zal dr vriend wel worden die in de keuken staat
@ bwtje hier schijnt de zon vollop mooie blauwe lucht met wat sluierbewolking wat niet echt een naam mag hebben ga zo lekke rin de tuin zitten veel plezier op de markt meid
goede morgen meiden. hier ook redelij geslapen. duurden even voordat ik in slaap kwam want mijn mannetje was zo druk. was volgens mij een een uur naar ze plekje aan het zoeken. tussen door een paar keer wakker geweest maar kwam direct weer in slaap. vandag komt mijn vader langs om me bed op klossen te zetten en we gaan even mijn keuken uitmesten. vanavond begint het voetbal heb er wel zin in.
Goeiemorgen allemaal! Tjonge, heb net even bijgelezen. Nu begin ik bijzonder nieuwsgierig te worden....Wat is een weeendans? : Ik hoorde een vriend hier ook al over, dat hij deze moest doen tijdens de zw.yoga. Ik heb zelf ook een soort van zwangerschapsyoga gedaan (privé-les, heerlijk), maar mijn lerares had (gelukkig ) geen verrassingen wat dat aangaat. Alhoewel ik het bijzonder leuk had gevonden mijn (stijve) vriend te zien dansen. Hahaha. Ik ben benieuwd!
Over tepelpiercings... Mijn ex had een tepelpiercing en ik vond dat een uitstekend hulpmiddel als hij niet naar me wilde luisteren. Kreeg ie een draai om zijn tepelpiercing, Tegenwoordig besef ik mij, dat ik geen tepelpiercing nodig heb om tepels te pijnigen, hahaha. Zelf ben ik piercing-vrij, enkel een neusringetje gehad, maar die heb ik er op een gegeven moment uitgehaald toen ik op mijn paspoortfoto zag, dat ik op Clarabella Koe leek. Nee hoor, was het gewoon zat na 10 jaar. Ook heb ik niet erg de behoefte aan een tepelpiercing of elders een piercing in mijn lijf. (Wat betreft embryo-selectie...hm, ik krijg een beetje een akelig gevoel dat je hierdoor een perfect, gezond ras kan creeeren en de minder geschikte 'exemplaren' geen kans geeft. Goh doet me ergens aan denken....)
Hier ook al zo'n druk mannetje in bed haha de afgelopen 2 nachten al Wij doen dus hetzelfde vandaag klossen en keuken was ook mijn planning haha en stuur vriendlief de badkamer in denk ik voor hetgene wat ik daar niet doe Nou mannetje word nu wakker hoor ik.. dus aankleden en naar de markt zonnetje moet hier nog komen! fijne dag allemaal 8)
Slaapt iedereen uit vandaag? Of zijn jullie collectief aan het bevallen? Ik was er om 5.45 uit, heb een stel poezen die me van een afstandje blijven aanstaren en me daardoor hypnotiseren. (wordt wakker, ik heb honger, wordt wakker) Ze zijn daar inmiddels erg bedreven in. Ze laten me er vast wennen aan voor als ons kleintje er straks is. Soms doen ze ook even zo'n trucje om een uur of 3, dan gaat er 1 zachtjes in mijn oor knorren, steeds harder en harder....zucht