Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    @ Blondie: Wat een flink mannetje, echt een schatje :D

2. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @blondie wat een snoepie

3. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    tis echt stil hier
    iedereen aan het bevallen hahaha

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Blondie wat een droppie!

Ik mag zo op kraambezoek bij een meisje van 2 dagen oud! :D . Wel gebeld uiteraard en wel 5 keer gevraagd of het echt gelegen komt :) .
    Ik wil ook, en denk dat dat gevoel alleen maar sterker word vanmiddag.

Flex, in real life zou je ook winnen hoor ;) .

Ik heb 1 tattoo, op mijn enkel.

Mijn schoonouders zijn nu mijn badkamer aan het schoonmaken :( . Vriend deed het steeds niet, ik red het niet meer, en mijn mams kan het ook niet aan zo snel na operatie.
    Nu is vriend ff naar de bouwmarkt. En ik voel me zo bezwaard dat ik hier op mijn kont zit en hen laat poetsen. :rolleyes:

5. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

@blondie: wat een mooi mannetje!

@moaatje: wat lief van je schoonouders dat ze even de badkamer poetsen voor je! je voelt je misschien niet zo fijn daarbij dat jij dat niet kan doen, maar ik denk dat ze dat wel begrijpen. als jij het voor een ander zou doen in zo'n situatie, dan denk je er ook wel zo over. tenminste ik wel dan! (klopt mijn zin een beetje?)

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    kom me even melden..

Beetje een brakke dag, ben verkouden en me oor zit ook dicht.. heb het allemaal een beetje gehad (maar mag nu denk ik ook wel)

kom straks even meelezen en reageren..

7. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    :idea: blondie wat een mooie man zeg.
    ik zie dat jij de rode versie van de quinny hebt.
    ik heb de paarse versie.

mijn ouders zijn net weg.
    box is klaar en mijn bed staat op klossen ook is mijn bed lekker verschoont en alles is gezogen.
    we zijn net ook even bij de hema geweest en heb een leuk pakje gekocht voor in de zomer.
    en een heerlijk nieuw beddekovertrek voor in de kraamdagen.

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Blondie wat een lekker kereltje zeg!

Hier zijn de krampen weer gestopt :cry: Gisteren d8 ik echt nu gaat het gebeuren want heel de tijd trok mn buik samen, maar toen ik vanochtend opstond was het weer weg, dus zit nu weer aan een kopje frambozenbladthee :) Had eigelijk wel gehoopt dat de beeb op 6 juni geboren zou worden, want op die dag was mijn oma ( helaas overleden) ook jarig!

Ik heb de boodschapjes weer binnen voor het weekend! We eten vanavond mexicaanse wraps en ik ga een lekkere chocoladetaart bakken.

Ben ook nog eventjes naar de etos geweest voor een toilettas voor de vluchtkoffer en ik heb de borstvoedingsolie van Weleda gekocht, heeft iemand daar ervaring mee?

Nu moet ik eigelijk gaan strijken....... maar een boek lezen in de tuin is ook wel leuk he! hihi

9. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ook weer thuis want dametje moet nog even een middagdut doen voordat we straks gaan eten bij nichtje, anders word de dag voor haar ook zo lang...

Vriend heeft zojuist besloten ook een middagdut te doen haha dus daar gaat mijn poetsplanning zucht :rolleyes:
    En morgen zjin we ook al weer heel de dag op stap dus komt er ook niets van..

Ik ben ook in de Hema geweest om van die charmante tenten te halen, verschrikkelijk maar ja zal toch moeten he..

Verder al wat roze dingetjes gescoord de rest maar online, want we haalde het niet qua tijd allemaal jammer..en ik wil het gewoon binnen hebben!

Nou dus ik ga voor de verandering maar weer eens online shoppen :D

Het is zo te zien erg rustig hier ben benieuwd of we weer een babyrijk weekend krijgen ;) ik heb nog niets van mijn buddy gehoord, had vannacht wel even gekeken hihi :D

10. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Ben er gewoon, had de computer nog niet aangezet... (wel even op m'n mobiel gecheckt...).
    Maar het is nog steeds rustig hier... Van mij mag het nu ook wel beginnen, dat had ik tot nu toe nog niet zo. Maar ben ook bang dat als kindje maandag bij de gyn niet gegroeid is, ze me gaan inleiden... En dat heb ik toch liever niet.
    Dus heb manlief naar de markt gestuurd (die is leuk hè Bwtje, markt op zaterdag hier) om frambozenbladthee te kopen en ananas. Ook nog even gesext vanmorgen. Ben benieuwd of t gaat werken (uiteindelijk natuurlijk wel, want het kindje zal er toch wel uitkomen...).

Blondie, mooi menneke hoor! Geniet ervan!

Ga nu even op de bank hangen. Heb vanmorgen al m'n uitje van de dag gehad (Makro; leuk Nijntje-speelgoed gekocht), dus vanaf nu rest van de dag rustig houden. Ga zo effe bijlezen (is niet zo veel volgens mij) en dan tennis finale vrouwen kijken.

Tot later!

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
  12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

idd dat zou een hoop schelen!

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hihi Flex, hoe bedenk je het om over een krokodillengevecht te dromen...

Bulldog, wauw handig zo'n vaste BBQ, willen we misschien ook wel straks in ons nieuwe huis. Wie gaat um tillen vandaag?

April, weeëndans is een oefening vanuit de yoga, je wiebelt in lichte spreidstand (of is t sprIJdstand?) heen en weer van links naar rechts en vangt zo de weeën op. Ik kan me persoonlijk nog niet zo voorstellen dat "het werkt", maar wie weet ga ik 't ook es uitproberen (als ik van dat kl*$#-CTG af mag ooit).

Hoe zou het met Claudia, Esje en Linda zijn...?

Ilona, lekker dat een aantal klusjes weer gedaan zijn! Ga je zo veel mogelijk wedstrijden kijken van het EK of dat niet? Denk je dat NL voorbij de eerste ronde komt? Ik vrees van niet eigenlijk.. :(

Even een vraagje; doen harde buiken pijn of is het meer een vervelend/ongemakkelijk gevoel?
    Gister dacht ik dat ik ze had, maar zo lastig waren ze nou ook weer niet.. :(

En nog een vraag; zijn kindjes in je buik over het algemeen erg druk of rustig vlak vorodat de bevalling begint? Of is daar geen peil op te trekken (dacht dat ik er wel es iets over gehoord had, maar weet het niet meer zeker). Die van mij stuitert in ieder geval sinds gister door heel m'n buik... :(

14. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    zonnenschijn. ik zal proberen zoveel mogelijk wedstrijden te zien.
    de eerste ronden is meteen een hele zware ronden met italie en frankrijk. ik denk zelf dat italie en nederland doorgaan naar de volgende ronden.
    is iedergeval te hopen.

15. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Zonneschijn harde buiken hoeven geen pijn te doen, je voelt wel je buik samentrekken en dan wordt ie heel erg hard! Gisteren had ik trouwens wel pijnlijke harde buiken pfff

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Er staat hier een overheerlijke chocoladetaart in de oven :) jammie jammie Als ie klaar is ga ik hem nog even oppimpen met chocoglazuur en gekleurde hagelslag

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden, ik ben ff een dagje thuis,ik word morgen verder ingeleid,omdat de gel niet echt aansloeg,wel ben ik door al het gerommel nu mijn slijmprop aan het verliezen en ik hoop dat ze morgen mijn vliezen kunnen breken..

Hier nog babynieuws?

Ik ga ff teruglezen!

18. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Claudia, hopen dat de gel toch iets gedaan heeft en dat het morgen echt goed op gang komt!
    Wel lekker dat je tussendoor naar huis mag voor een dagje. Ben je vanmorgen thuis gekomen of gister al? En hoeveel ontsluiting nu of nog niks?
    Nog geen babynieuws (alleen een vriendin van Kyansa is bevallen hihi.. ;) ). Maar volgens mij kan het babynieuws nooit lang meer duren.

Vraag me sowieso af waar iedereen is.... :rolleyes:

Minnie, lekker! Klinkt goed een chocoladetaart!

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

@ blondie wat een praqchtig mannetje zeg!
    @ claudia jammer dat het niet in 1 keer doorzette morgen meer geluk!

hier net weze zwemmen in het zwembad echt heerlijk water! :D heb zelfs foto in badpak zal um even showen * dus zo zie ik er tegenwoordig uit :confused: * hihi :)

20. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Ik ben haring wezen eten op de markt :)

Deel Deze Pagina