Hoi zonnenschijn, ik ben net thuisgekomen, ik heb 2 centimeter ontsluiting en dan stug,dus die gel moet het soepeler maken,maar gisteren heb ik het 1 keer gehad,en nu vanacht ging ik veel slijm verliezen,dus net als met je slijmprop, en het word nu erger,ben benieuwd! het tuutje van mijn baarmoedermond is in ieder geval al helemaal verstreken..en ik verlies nu ook bloed in combinatie met slijm,dus echt mijn slijmprop,ben benieuwd morgen!
@zonneschijn is wel mooi hoor zon bbq hij was in een aantal delen dus mijn man heeft het kunnen tillen. harde buiken kunnen volgens mij wel soms pijn doen. @cellie lekker een haring jammie... @claudia wel fijn dat je nu even thuis ben hoop voor je dat het morgen door ga zetten.. iemand nog plannen voor vanavond?
Ik vind het hier idd rustig de laatste dagen. Sjoon, je zin klopt hoor . Heb ze heel erg bedankt, en ben erg blij met mijn mooie badkamer. Zonneschijn, ik vind de harde buiken niet pijnlijk, maar wel erg vervelend. Helemaal omdat ze maandag beginnen en nu de hele dag door terugkomen. Buik zit dan echt in de weg. Ilona, ik ga ook zo veel mogelijk kijken. Ik denk dat Frankrijk eerste wordt in onze poule en Nederland tweede. Minnie, ik krijg er trek van als ik het lees. Claudia, jeetje wat een verrassing dat je weer thuis bent. Hoop dat 't gauw doorzet voor je. Flex, je lijkt wel een puntig buikje te hebben voor een meid. En wat ziet jullie tuin er lekker groot uit. Cellie heeft 't gesmaakt? Bulldog, ik ga voetbal kijken en nog een stokbroodje in de over gooien. Daarna ff een kind baren en dan vroeg slapen. En jij? Ben net op kraamvisite geweest. Is dochter van nicht van vriend. Smelt... Was twee dagen voor mij uitgerekend. Wat een wolk van een baby . Ik wil nu ook! Beeb werd helemaal wakker en mocht de kleine ff vasthouden en toen werd er vanuit mijn buik tegenaangeschopt . Ik ga gauw naar de tv.
hihi kind baren klinkt leuk ga ik ook doen hahaha.. hier vanavond alleen thuis mannetje is dj dus die had een feest! ga vanavond `day of destruction catogery 6`kijken heb hem al eens gezien maar is een mooie filmdus ga ik die maar kijken.
sorry dat ik zo weinig aanwezig ben vandaag en gister, maar ben een beetje ziekig.. ga straks voetbal kijken..
Voetbal op tv he Vraagje, stel dat je vliezen in bad breken, zou je het dan merken? Misschien raar, maar vraag het me ineens af.
weet ik eigenlijk ook niet zou wel makkelijk zijn om te weten want ik ga bijna iedere dag een half uur in bad liggen.
Je gaat toch niet alle wedstrijden kijken? Alleen het NL efltal. zou wel raar zijn om te bevallen, wanneer NL elftal moet spelen Hier gaat alles goed. Wel heel last van een druktemakertje. Vooral als ik lekker rustig zit of lig. Verder veel last van harde buiken. Maar.... morgen ben ik 37 weken en mag-tie in principe komen. (Volgens mij ben ik de laatste die de magische 37 weken grens nadert). @ Cellie: dat recept komt van mij af. Als hij lukt, laat het me maar weten. (kwarkcake). Gr. bianca
ik zat gister ook in bad, en dat vroeg ik me idd ook af met dat vruchtwater. maar misschien als je dan uit bad stapt dat je dan nog wat voelt "na" lopen? echt geen idee. net even een emo-bui gehad. alles viel me uit de handen.. bah. kom zegt mijn vriend. ff knuffelen.... ik zo... t is veel te warm om nu te knuffelen. maar wel lief. had ook al geknuffeld toen ik midden in de emo-bui zat!
Meryem, ziekig? Wat heb je? Wens je veel beterschap! Hier ook wel wat voetbal kijken, maar tot nu toe is er weinig aan... Morgen Federer-Nadal, lijkt me ook spannend! Ben maar sloom vandaag. Zo moe dat ik zo in slaap zou kunnen vallen op de bank, maar dat dat nét niet gebeurd (door pratende man, rinkelende telefoon en onhandige houding...). Dus zit nu erg suf en gapend beetje voor de tv, te wachten tot de vis klaar is.
even over vliezen breken in bad ik vroeg het me al tijdje af maar de kraamhulp van me schoonzus zei dat je het niet merkt maar je blijft nog wel even vloeien dus zodra je eruit gaat merk je het (en het water kan vlokkerig en rozig worden )
Ik wilde net schrijven; "nog een paar weekjes volhouden dan ben je er van af", maar volgens mij duurt het dan nog een maand of 9 toch? Eerst heftige emoties in kraambed en dan het zogenaamde "ontzwangeren"... Wat betreft vruchtwater in bad... heb geen idee...
@zonneschijn hier ook sloom vandaag heb nergens zin in.ben ook moe heb het idee dat ik dagen kan slapen.
hier is de kleine flink aan het drukken en dat is geen fijn gevoel lijkt op een harde buik maar tis het nie
Die vraag stelde ik bij zwangerschapszwemmen, ik vroeg stel nou dat me vliezen breken in het water! De zwemjuf zei dat je dat wel zou merken omdat je dan iets voelt knappen. Maar ja ik weet dus niet of ze gelijk heeft....