Zal ik zeker doen Bianca75, ik denk dat we morgen gaan bakken Over de vliezen die breken; ik heb het nooit in water gehad, maar zou me kunnen voorstellen dat je dat niet merkt hoor. Ik heb het staand gehad en toen twijfelde ik nog zelfs, pistte ik niet in me broek dacht ik ? Het was dus vruchtwater, maar de VK moest het echt bevestigen. Die ene keer op de bank was wel overduidelijk, een klap en een lading vocht (dat wisselt ook heel sterk!), de vorige keer weer helemaal niks van gezien, met plassen gebeurt in het ziekenhuis en niemand had het in de gaten (Toen was het ook erg weinig, dus geen 'big bang' ) De haringen hebben gesmaakt trouwens
Ik had hier vandaag ook op de markt een hollandse nieuwe gescoord inderdaad errug lekker Zonneschijn ik vind de markt hier zeker fijn, lekker naartoe wandelen en slenteren over het marktje..wij gaan dus vrijwel elk weekend! Daar halen we altijd een hoop fruit, waren vandaag zelfs 17 euries ervoor kwijt! Veel te veel lekkere dingetjes ook wel! Wij zijn terug van bezoek, nichtje had lekker gekookt hoor hihi gemak dient de mens zullen we maar zeggen Maar heeft zeker gesmaakt! En Sem heeft zich vermaakt, ligt nu ook weer in dr bedje... Morgen heeft ze helaas geen middagdutje door de musical, dus ben benieuwd hoe dat gaat zijn! Word weer een lange dag voor dr.. Ik denk dat ze het ook wel fijn vind dat volgende week een lekker rustig weekje voor de boeg is! Want na de bevalling komt voor haar natuurlijk ook een drukke periode...
hmm krijg zojuist wat minder goed nieuws.. Ik was afgelopen week toch tapas eten met wat dames, nu was er 1 niet omdat dr man thuis was gekomen uit het ziekenhuis.. Nu blijkt ie vandaag dus alsnog te zijn overleden Volgende week word ie begraven wil er wel graag bij zijn maar vind het ook moeilijk..sowieso om erbij te zijn maar daarbij ook oppas en vervoer regelen en ook nog niet eens bevallen daar.. Hoop nu eigenlijk maar dat ik begin volgende week dan maar beval hoef ik de keuze zelf niet te maken! Pfff niet leuk nieuws dus.. Wat zouden jullie doen?
mijn nicht heeft me wel gezegt dat je zeker nog een maand of 9 last hebt van de zwangerschapsdementie... maar over de emoties zou ik idd ook niet weten hoe lang dat zal gaan duren! heb er de hele zwangerschap niet zoveel last van gehad, maar de laatste paar dagen is het wel sneller dat de tranen over mijn wangen gaan om de stomste en kleinste dingen...
jeetje zeg... dat is me wat. ik denk dat je het in jouw geval eigenlijk op het laatste moment moet bekijken hoe je bent en hoe je je voelt, maar het is idd wel moeilijk omdat je al een kindje hebt waar je oppas voor moet regelen, en ook idd om er dan nog te komen enzo... ik heb echt geen idee meid!
Ja ik vind het zelf ook moeilijk..pfff Heb zojuist ons mam gebeld, want die kende dr ook! en wil ook graag mee mocht het nu op woensdag zijn dan kunnen we samen erheen andere dag zal waarschijnlijk niet gaan en dan is het gewoon erg jammer.. En dan is het alleen oppas regelen maar dat komt meestal wel goed! Dus even afwachten welke dag het nu gaat worden.. wat is het trouwens weer eens rustig hier?
tis hier al heel de dag rustig. sterkte bwtje is wel moeilijk. welteruste ... ik ga zo ook me bed op zoeken heb last van me buik beeb is erg druk aanwezig en ben verschrikkelijk moe.. zal morgen nog wel even me eigen melden maar denk neit dat ik veel online zal zijn krijg morgen visite. welteruste
Bwtje, wat een rot nieuws... Was het erg onverwachts of is-ie uit het ziekenhuis ontslagen om thuis te sterven? Hoe dan ook zijn nare dingen. Kende je hem goed of vooral jouw vriendin? Ik zou het inderdaad ook van het laatste moment af laten hangen en als je met je moeder samen kan gaan is dat wel fijn ja. Kun je wel wat slapen nu na zo'n nieuws? Inderdaad erg rustig hier. Misschien kom ik straks nog even gluren anders tot morgen! Lekker slapen!
Dat wilde ik ook zeggen! Ik voelde echt wel een flinke knap in mijn buik! Geen pijn of zo hoor, maar gewoon alsof er een ballon in je knapt zeg maar. Dat had ik in bad zeker wel gevoeld
goeiemorgen! Hier redelijk goed kunnen slapen hoor, samen ontbeten en nu is vriendlief ouders meehelpen met verhuizen.. Om half 2 moeten we weer in Helmond staan dus duurt ook niet al te lang. Nou het is op woensdag en ik heb al backup voor oppas dus dat is erg fijn! Zolang ik nog niet bevallen ben ga ik er heen! Ik heb haar man af en toe gezien niet echt contact mee, ik leef vooral mee met haar! want hij is nog veel te jong dus zekers onverwachts ja Hij kwam uit het ziekenhuis omdat hij weer naar huis mocht maar wel ivm hartaanvallen enzo! Dus ja het kan dan ieder moment raak zijn he! En dat was dus nu.. Nou dames fijne dag nog! Ga hier maar even de beneden verdieping weer stofzuigen enzo..mezelf nuttig maken
Hallooooooo! Hierbij meld ik me even. Gisteren helemaal niet bij de pc geweest, we hadden een feestje van de peuterspeelzaal en daar was ik zo kapot van dat ik 's middags op de bank ben geploft. Toen kwam één van onze buren met het idee van een buurt BBQ en dat hebben we dus maar gedaan. Lag er pas na twaalven in en toen ging het kleine mannetje weer spoken. Hier nog steeds veel last van voorwerk, had ook weeën in mijn rug, bah! Maar 't is allemaal weer gestopt :x Ik heb trouwens net ****BUDDYNIEUWS****binnengekregen. Linda221 is gisteren de hele dag in het ziekenhuis geweest. Ze heeft gel gekregen, maar dat heeft niet veel geholpen. Morgen gaan ze weer verder. Ik kreeg de indruk dat ze er nogal van baalde dat er vandaag niks gedaan wordt, maar er is een deel van het berichtje weggevallen. Verder helemaal geen babynieuws? Op het werk van mijn man is iemand bevallen die later dan ik was uitgerekend, GGGRRRR! Haha! Meiden, ik ga ff ontbijten en daarna douchen. Meteen daarna op verjaarsvisite en dan hoop ik vanmiddag of vanavond nog ff langs te wippen. Groetjes!
goede morgen meiden. hier heerlijk geslapen. vanmiddag ga ik met van familie leden een paar uurtje varen. in eerste instantie zou ik niet meegaan maar ik voel me eigenlijk heel erg goed. en heb ook nergens last van. me mannetje is nog lekker druk en heeft er volgens mij niet zo heel veel zin om naar buiten te komen. ik zal vanavond nog even langs komen om bij te lezen.
@ilona: veel plezier met varen! lekker hoor! en nog mooi weer erbij, bijna jaloers aan het worden! geniet ervan! wat jammer dat de gel nog niet heeft geholpen bij linda221. mijn vriend is nu ff buiten de muur aan het voegen (moest eigenlijk al heel lang gebeuren) maar nu komt de tuin eindelijk een beetje af! gister heeft hij al een afdakje gemaakt zodat wel 's avonds ook achter nog lekker kunnen zitten, en dan komt in week 29 zijn broertje nog helpen met stenen in de tuin leggen (ziet er nu ook werkelijk nog niet uit) maar dat altijd van die klusjes die vaak uitgesteld worden, maar dadelijk met een kleine is het wel fijn als het eenmaal af is! en nog even ergens goedkoop een tuinhuisje scoren. zag ik er gister 1 op mp, was heel goedkoop, en in goede staat, waren we werkelijk waar, net een paar minuten te laat.. GRRRR. maar als diegene m niet neemt morgen, dan belt die beste man ons op, en kunnen wij m nog ophalen! (hoop, hoop)
@Blondie: Wat een schatje! @meryem85: Beterschap! Ik hoop dat het niet te lang meer zal duren voor je! @kyansa: Gefeliciteerd aan je vriendinnetje! @minnie1979: Jammer dat het niet heeft doorgezet. Misschien dat de thee zal helpen? @Zonneschijn: Mijn gynaecoloog zei dat als je kindje heel rustig is, dat dat een voorbode zou kunnen zijn. @claudia0404: Jammer dat de gel niet aansloeg. Veel succes vandaag! @Linda221: Voor jou is het uiteraard ook jammer dat de bevalling niet heeft doorgezet. Succes! @JenP: Bedankt voor het buddy nieuws! @Cellie: Mjam, haring! De eerste weken van de zwangerschap moest ik er niets van hebben, maar nu vind ik het wel weer lekker. @bwtje: Sterkte! Het is niet makkelijk om in onze situatie nog zo'n emotionele dag mee te maken, zowel fysiek als geestelijk. @Moaatje: Lieve schoonouders heb je! Ik voel me ook altijd zo bezwaard als mijn ouders me komen helpen en ik zo weinig doe. Ik moest gisteren echt keihard huilen bij het liedje Mr. Blue van Paul de Leeuw/René Kleijn (Symphonica in Rosso op SBS6). Mijn man schrok er gewoon van. Ik heb weleens dat ik een traantje wegpink bij een liedje, maar dit was echt janken. Voor de eerste keer dacht ik vannacht dat de bevalling toch sneller in aantocht zou kunnen zijn dan ik dacht. Ik heb geen (voor)weeën of harde buiken, maar ik heb vannacht echt veel toevallen gehad en die worden waarschijnlijk door hormonen opgewekt. Dus misschien een voorbode? Al heb ik nog steeds het idee dat ze nog wel even blijft zitten.
ik vind dat liedje zo emo dat ik er niet eens naar geluisterd hebt. ik zou daardoor de hele avond depri van geweest zijn. het is ook zo mooi liedje. sjoon bedankt zal er ook zeker van genieten.
morgen meiden, hier weer redelijk geslapen. heb nu beetje hoofdpijn ga mssn vanmiddag weer zwemmen en om 15:00 nar me schoonouders.