Juni 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Assie, 25 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    joehoee hier kom de zon door :D :D
    heb even sate en sjalicks staan maken heb er nu al zin in!

@zonneschijn feli met je 40 weken ook lekkr bbqe..

@kleintje snap goed dat je het beu ben maar nog hooguit een week volhouden meid hopelijk komt de beeb eerder..

2. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    Meryam, toen mijn vliezen braken had ik een beetje wat rozig in de toiletpot...

bij mij geen vlokjes te zien

later werd het steeds meer (nog steeds roze) en op den duur werd ik echt wat misselijk van die weeige lucht..
    Later was het gewoon ook doorzichtig bij mij.

Het ruikt niet lekker in elk geval en ik kan me niet voorstellen dat die gyno die geur verbloemt..

Maar als je het niet vertrouwd even vk bellen en inlegkruisje bewaren!

Liefs, paula

3. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    hi dank je wel!

Ik heb de vk gebeld en ze vond het ook moeilijk te zeggen. Ze raadde me aan om met zo'n kraamverband in maar een stukje te gaan wandelen en kijken of er meer komt. Tot nu toe namelijk niet echt meer..

dus ben even wandelen.. ajuus

4. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

Nou meryem, spannend hoor of het wel of geen vruchtwater zou zijn! hoop het wel voor je, want je loopt al een paar daagjes overtijd zie ik in je banner.

5. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Meryem wat spannend! Hoop dat je wandeling wat duidelijkheid brengt.

Sjoon, balen dat ie weg moet. Is altijd jammer zoiets op zondag.

Coco, eetsmakelijk.

Bulldog, ik denk ook dat er wel meer geboren moeten zijn. Deze rust kan haast niet vergeleken met vorige week. Veel plezier met bbq.

Kyansa gefeliciteerd met je 40 weken. En met je vader.

Kleintje, balen dat er nog geen voortekenen zijn. Maar 't kan heel snel gaan als het eenmaal begint.

Blondie, hoe gaat 't nu met jullie?

Ik had gisteravond veel krampen in mijn buik. Ik ben toen eens op gaan letten, en ze kwamen precies om het kwartier. Maar na 2 uur ben ik naar bed gegaan, en vandaag is 't weer weg.
    Ga zo een terrasje opzoeken. Zonnetje is echt flink aan het schijnen.
    Fijne zondag

6. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Hé Meryem, hoop dat de wandeling de boel in gang brengt!

Jullie ook zo'n last van de warmte? Wij gaan straks naar het zwembad, lekker even met de pootjes in het water.

Verder heb ik een slome dag, alles doet zeer, zelfs lopen... Kom nou, beeb! ;)

Trouwens, linda221 heeft gisteren wel de hele dag heftige weeën gehad. Ik heb niks meer gehoord, misschien komt het wel spontaan weer op gang vandaag. Mag de gyneacoloog alsnog aan de slag op zondag! :evil:

Tot vanavond!

7. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Da's ook balen dan, wel al een dag heftige weeën... Denk dat de gyn wel liever vanavond aan de slag gaat dan morgenavond (of hij moet niet van voetbal houden ;) ...).

Oh lekker naar het zwembad! Veel plezier daar!

8. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Kom me ook maar eventjes melden voor vandaag!

Eigelijk niet veel te melden! Lekker een luie zondag hier, beetje lezen etc....

Ik heb spijt dat ik geen bbqvlees en salades in huis heb, het is zo'n lekker weer! Weet eigelijk nu niet wat we willen eten grrr We wilden eerst uit eten gaan maar heb daar eigelijk niet zoveel zin in, dus het zal strakjes wel een pizza worden haha of weet iemand waar ik nu vlees en salades kan halen op zondag hihi

9. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Nou meiden wat is het toch stil hier!

Ga zo ook maar eens de pc afsluiten, denk dat ik vanavond niet meer online ben want we gaan lekker prison break kijken, de laatste 5 afleveringen van seizoen 3, en dan lekker zwijmelen bij dat lekkere ding haha

Iemand anders ook fan?

10. Blondie

Blondie Fanatiek lid

22 sep 2006
    2.138
    11
    38
    meiden hebben jullie de hitte weer overleefd?

Ik zit voornamelijk binnen..ben dag en nacht aant voeden haha..

Nog wel lekker dat jullie lekker kunnen/mogen zwemmen..

Helaas moet ik daar nu weer op wachten..maar heb het er graag voor over!

Bwtje wat een erg nieuws zeg bah!

Meryam was het nou vruchtwater?
    Ik heb trouwens niets horen knappen en bij mij ook geen zwembad opeens.. was wel regelmatig wat maar goed op te vangen met kraamverband.

na 45 uur en 25 minuten met gebroken vliezen te hebben rondgelopen was mijn kraamverband uit het pakket al op hahahaha

Linda balen dat het nog niet echt iets heeft gedaan..

Kleintje jammer dat je overtijd gaat :(
    Sterkte ik denk aan jullie!

11. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    nou ladies,

denk dat het geen vruchtwater was, want heb niks meer gemerkt..

We wilden dus een stukje gaan wandelen maar zijn uiteindelijk in Rotterdam verzeild geraakt waar we een nieuwe fotocamera hebben gekocht haha..
    En nog een lekker patatje gegeten en op een terrasje gezeten..

lekker genoten dus!

Iedereen nog een fijne zonnige dag!

12. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Voor de meiden die zijn bevallen, allemaal van harte gefeliciteerd met jullie kindjes.

Ik heb jammer genoeg nog geen tijd om bij telezen.
    Ik loop nog 3 keer per dag naar het ziekenhuis, Eva had vorige week naar huis gemogen maar ze wordt iedere keer weer geel, dus moet ze blijven totdat ze weten of het niet schadelijk is voor haar. Ze weegt inmiddels al wel 2475 gram

13. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik hooop dat het snel beter gaat Erannick! En dat je lekker thuis mag genieten van je kleine!

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Zo ik ben ook weer thuis beland!
    Wat is het toch lekker weer he? dat is elke keer voordat ik de volgende dag weer op de weegschaal mag gaan staan bij de VK ;)

Ik merk het vandaag ook goed met het vocht zat flink in mijn handen en voeten, tijdens de musical had ik al pijn en met teruglopen ook..thuis daar maar uit gedaan en op de terugweg kreeg ik ze vrijwel niet aan haha moest echt wringen :rolleyes:

Wij hadden ook geen bbq vlees helaas dus maar hapjes gedaan en daar lekker op het dakterras zitten eten! Er was zelfs nog even (droge) onweer, gelukkig maar even! brr als je zo hoog zit!

Het valt me trouwens ook ineens op dat sommige mensen die eerst heel veel kletste nu ineens stil zijn ja..ben dus ook erg benieuwd ja!

Kan ook komen omdat het weekend is natuurlijk!

Nou de klossen staan eronder bij jou ook al Cellie!? JEZUS wat hoog haha ik ben benieuwd of ik erin kan..of sterker nog eruit kan vannacht hahaha wat een hoogte zeg! :confused:

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Linda balen voor je meid ben erg benieuwd of het nog heeft doorgezet!

Meryem jammer geen vruchtwater dus was wel even spannend of niet?
    Nou dan gaan we nu voor de weeen he! ;)

Blondie gaat het voeden goed? btw iemand nu onderhand bij de Juni mama's al een topic geopend waar we straks verder kunnen kletsen of nog niet? Anders moet dit echt maar eens gebeuren hoor...(blondie? :p) hihi

Bulldog fijne BBQ! smakelijk!

Kleintje ik hoop dat je niet nog veeeel overtijd moet lopen, en dat ie maar eens komt he ;)

errannick hopelijk mag je meisje snel naar huis toe, hadden ze de waardes al gemeten? ik neem aan dat die dan ook te hoog waren als ze haar om die reden in het zkh laten!
    Nou maar hopen dat dat snel over is en je lekker thuis kan zijn met zijn alle he!

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

ben weer trug van visite,

heb erg last van me buik zit me niet lekker meer ze drukt heel erg en kan nauwelijks naar de wc terwijl ik nodig moet lijkt wel of ze mijn urineleider dichtdrukt :confused: iig erg pijnlijk

17. Cellie

Cellie Fanatiek lid

23 apr 2006
    2.928
    0
    0
    Hier ook al klossen idd Bwtje!

Ennuh, ik stel voor samen uit, samen thuis, dus lekker wachten met dat topic openen, samen over straks :)

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha met zun alle tegelijk! Zitten we straks tot half Juli nog te wachten ;)

Ik open hem wel volgende week, ga denk ik donderdag ff bevallen en dan zal ik hem vrijdag wel openen hahaha weten jullie het vast :D

hehe

19. JenP

JenP Actief lid

11 okt 2007
    124
    0
    0
    Wormer
    Hè jammer, Meryem, dat het geen vruchtwater was.

Fl3x, 't wordt tijd dat je bevalt! ;)

Heb vanmiddag lekker in het peuterbad rondgedobberd met m'n kleine, lekker koel. Liepen we weer naar de fietsen, was er iemand met een mes langs een aantal zadels gegaan, helemaal kapot! Wat een lol...gelukkig niet die van mij, had ik nog mogen lopen ook naar huis.

Ik kan mezelf nu even niet uitstaan, ik blijf maar boos op mijn kleine mannetje. Nu is 'ie ook wel erg vervelend, maar volgens mij kan ik gewoon echt helemaal niks meer hebben. Het kost me ook zoveel moeite nu. Dat valt me echt tegen...

Nu nog ff wachten op grote man en ik moet nog stofzuigen. Hele vloer ligt vol met zooi dankzij kleine man :evil:

Misschien tot vanavond!

20. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    goede avond meiden.

vandaag een heerlijke dag gehad op de loosdrechtse plassen.
    ben alleen erg verbrand.
    voel me verder goed en ga de 40wk van morgen wel halen.

zit nu lekker aan een bak schepijs karamel-vanille.
    heerlijk.

Deel Deze Pagina