Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Hihi ik heb dat ook zo vaak.

2. kyansa

kyansa Bekend lid

20 apr 2008
    689
    0
    0
    Mijn kleine meid had meteen spruw bij de geboorte. Ik kreeg toen ook daktarin en na een dag smeren, ging ze alweer drinken.
    Ik moest afkolven en met een spuitje voeden. De daktarin moest ik trouwens ook op mijn tepels doen. Alleen was het bij mij nog niet zo ver dat mijn tepels pijn deden. Als daktarin niet helpt schijnt er nog een ander middel op doktersrecept te krijgen zijn. Ik heb alleen geen idee hoe dit heet.

@ zonneschijn, waarom moet je een verwijskaart hebben voor een lactatiedeskundige? La Leche League is volgens mij gratis en kan je gewoon bij terecht.

3. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    O, is dat zo? heb op de site van mijn verzekering gekeken en die zeggen dat je een verwijzing nodig hebt om max. 80 euro vergoed te krijgen. Kraamzorg zei ook dat een lactatiedeskundige best duur kan zijn. Ik zal es informeren.

Dafke, ik had je vraag helemaal niet gelezen. Ik heb voor mijn tepels Nystacine (als ik het goed onthouden heb) gekregen. Zou het gewoon even telefonisch bij HA vragen anders.
    Van die orale gel zouden je tepels erg week kunnen worden. Maar er zat nog geen spruw bij mij, heb ook geen last gekregen gelukkig.
    Succes ermee!

4. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    he meiden,ik kom ook maar eens wat vaker hier praten! ;)

ik ben vandaag naar de huisarts geweest en heb toch een antibiotica drankje gehad voor jinthe haar oor,ik hoop dat het snel weggaat nu de oorontsteking! deze huisarts was echter van mening dat ze toch eerder al antibiotica moest hebben!was daar echt een beetje boos om!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Ja zie dat de prijs best flink is weet ook niet meer hoe dit 3 jaar terug was..maar je krijg ook een flinke lap stof hoor zo klein issie niet hihi
    En Sem heeft er zeker van genoten ga hem denk ik deze week ook eens met Eva uitproberen ben benieuwd! Maar vond het zeker een fijn ding en kwaliteit is ook belangrijk ;)
    Ik bestel denk ik wel een nieuw mutsje die er nu bij zat stond op de ene kan Sem andere kant Made in Holland :D hehe
    En je kan er ook BV in geven ;)

Ik ben toevallig vandaag ook bij CB geweest maar naar het inloop uurtje om te wegen !
    Eva is nu 3550 dus dat zit wel goed hahaha :D Had ik eigenlijk niet vewacht zoveel LOL
    Sem is nu 11,9 en 90,2 en in November was dit nog 10,5 en 82,5 dus die heeft ook een flinke spurt gehad en nog is het zo'n fijn meisje ;)

Wij gaan zo eten, dametje slaapt nu lekker in de reiswieg..misschien dat ik vanavond nog even een fotootje van dr post..anders binnenkort weer!
    Fijne en hopelijk rustige avond dames :)

6. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik heb ook even zitten kijken voor die minimonkey en heb hem ook maar besteld, ziet er verdraait handig uit.
    Hopelijk vind onze prinses het fijn, ze ligt al het liefst bij haar Mams of Paps en zo wordt het denk ik wat makkelijker :D

7. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    daar zou ik ook boos om worden ja..je vertrouwd toch op hun woord...maar goed dat je verder ermee bent gegaan en op je gevoel bent afgegaan!

:thumup:

8. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Claudia: Hopelijk slaat de antibiotica snel aan. En had je de vorige keer een andere huisarst dan?

Over de draagdoek/zak. Wij hebben een Prémaxx Baby-bag. Daar kan de baby nu al in, als in een soort doek, en later, vanaf een maand of 5 kan ie omgebouwd worden, zodat de kleine er ook in kan zitten. Ik heb hem zelf nog niet omgehad, maar hij bevalt mijn man heel goed, en Jayden slaapt er heerlijk in tijdens de wandeling.

9. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Oja, onze draagzak was ook behoorlijk aan de prijs, maar we hebben hem gekocht van al onze Prenatal-bonnen.

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ff Eva spam :D

In de box :

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    heerlijk wegdromen op mijn buikje:

12. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Ja de spoedpost :(

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Wijs ding he ;)

14. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wat een haar zeg bwtje :D

15. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
  16. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja door dr haar lijkt ze ook nog eens wijzer en ouder haha

Maar stuur anders een een foto naar mijn email claudia!? dan kijk ik of het mij wel lukt..

stuur ook maar eentje die je al verkleind hebt dan kijk ik gelijk even ernaar..wat er fout gaat ;)

17. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    ik heb je toegevoegd op msn stuur ik ze daar wel door ;)

18. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Vandaag ff op inloopuurtje geweest, onze Frits is gewoon alweer 4880 gram! Wow.... en het is zo'n heerlijk kind *zwijmel* hahahaha maar ook hier wel is huiluurtje (of meer haha), hoort erbij denk ik dan maar, ookal is het soms moeilijk omdat je niet weet waarom die huilt. Ik heb ook gelijk gevraagd voor de voedingen maar meneer krijgt genoeg, dus nu geef ik omneo van Nutrilon dat is iets dikker, dus moet ook iets meer verzadigen...

Ik moet wel even kwijt dat Nutrilon wel erg prijzig is vergeleken met Bv Friso... Terwijl ze toch zeggen dat ze allemaal even goed zijn (anders mogen ze niet verkocht worden...) Je zou dus gauw overstappen...
    Maar ik heb nog een paar blikken staan Hypoallergeen van Nutrilon, dus ga eerst dat op maken (mengen met Omneo) dus om dan weer over te stappen wordt denk een beetje te veel voor de kleine...

19. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Viel mij ook op dat prijsverschil in voeding.

@bwtje coole foto's :D
    8)

20. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    dat prijsverschil is wel veel ja.

ik gebruikte eerst de gewoone nutrilon en nu de omneo zit toch een verschil van 4 euro in geloof ik.

Deel Deze Pagina