Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

mssn id dat iedereen zijn eigen lijstje maakt?

2. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Meike is op de zelfde dag geboren! :D

gr Willeke

3. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Naam: Babet
    Geboortedatum: 03-07-2008
    Geboortegewicht: 3910 gram
    Geboorte lengte : 50 cm

02-07-2008: 4440 gram en 56 cm
    19-08-2008: 4870 gram en 58 cm

4. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Zoiets?

Of alles aan mekaar plakken in een bericht. Is misschien wel handig om te vergelijken.

Ben hier wat nieuws aan het proberen. Babet leek zelf wel een ritme te krijgen, dus ga eens kijken wat er gebeurt als ik haar iets probeer te sturen.
    Ik wil haar voeden om 07.00 en 11.00 en 15.00 en 19.00 en 23.00.
    Kortom, 7,11,3,7,11. Ik heb haar vandaag al aardig in dat ritme. Ik heb haar net om 23.00 gevoed en wakker in bed gelegd. Meestal is wakker naar bed garantie voor een huilbui, maar het is al 15 minuten stil.

Nu maar hopen dat ze 07.00 gaat halen.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    en heeft ze het gehaald?

bij mij was het weer gewoon 5 uur..

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    t was 8 uur! :D

5 uur is een minder prettige tijd. ik hoop voor je dat je snel langere nachten krijgt.

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    hier had ik een week lang ongeveer dezelfde tijden, dus ik dacht: een ritme! Is het sinds gisteren weer helemaal anders. Gisterennacht 10 uur achterelkaar geslapen, ik hem hem maar wakker gemaakt om 7.30, ik stond echt op springen. Gister en vandaag overdag laat ie ipv 3 uur soms 4 uur en soms 5 uur tussen de dagvoeding. 's avonds wilt ie dan om de twee uur.... geen ritme dus meer :( In totaal komt ie wel op 6 voedingen uit.

8. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja het is af en toe een heel gevecht met dat duimpje van dr hahaha
    dan hoor je dr echt knorren en doen..als ze op dr buik ligt dan kan ze er wel makkelijker bij ;)

En dan valt ze uiteindelijk in slaap!

hier probeer ik Eva in het ritme van Sem te krijgen dus 's middags een dut met slaapzak nu..en dan 's avonds allebei erin om 20h!
    En tot nu toe gaat dit goed!

Gisteravond gezellig in de kroeg hier schuintegenover (nog wel) haha
    geweest paar potjes poulen toch wel fijn zo in de straat kun je ff weg en je bent zo thuis als het nodig is :D!

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik heb nu ook al een week lang het zelfde ritme!
    hij laat er wel 4uur tussen zitten nu
    allen snachts moet nog even beter worden maarja da komt hoop ik wel!

kan je daar zelf nog iets aan doen om van die nacht af te komen of moeten ze dat zlef gaan regelen?

10. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja het scheelt wel als ze door gaan slapen he?
    Sem ook borst sliep gelijk door en Eva ook nog niet nou ja niet langer dan 7h zeg maar ;)
    Maar uiteindelijk doen ze het allemaal en sommige ook op fles slapen pas na zoveel maanden door de een is er eerder klaar voor dan de ander!
    Ik ben ook begonnen met kolven enzo nu

Gisteravond eerste flesje gehad ! en heeft ze op, moest wel wennen uiteraard! Maar zo kan ik ook ff weg he ;)

11. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ja voorlopig blijven ze die ritmes ook omgooien..

ze maken er iedere keer wat anders van haha
    fijn he?

Hier aankomende dinsdag naar CB voor de eerste prikjes :confused: hopelijk snel voorbij!
    En ben natuurlijk ook erg benieuwd hoeveel ze weegt en gegroeid is..zoals ik kan zien op de foto's en hoe het met de kleding gaat erg goed hahaha :)

12. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje er komen echt een boel flessen en cc's voorbij haha!

Gelukkig hoef ik niet verschillende borsten te kopen hahaha

Ik heb alles van Avent nog, van het kolven! En hopelijk net zoveel plezier van als met Sem :D

fijne dag nog allemaal ga zometeen weer eens kolven en vanavond weer flesje erin haha!

13. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    ik denk dat ze het zelf regelen... wat ik wel doe (ik weet niet of dat extra helpt of gewoon toeval is) is 's avonds na ons avondeten wakker bij ons houden in de huiskamer. Hij wilt dan ook om de 2 uur eten, clusteren noemen ze dat geloof ik, dan bouwt ie een voorraadje op voor de nacht. Uiteindelijk om 21.00 is ie zo moe dat ie als een blok 8 uur lang in slaap valt.

14. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    die van ons slaapt al heel weinig en is al veel wakker meestal valt hij om half 10 in slaap en rkijgt hij rond half 12 nog een x eten

dus dan krijgt hij bij jullie om 21.00 zn laatste eten ?

15. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier ligt er eentje om 20h al in! samen met dr grote zus :)

Na het middag dutje tot avondeten is ze wakker soms nog een mini dutje..

En dan drinken en in bed om 20h...

En dan 6-7h later weer drinken en die mag straks wel weg van mij :D

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

Esmay heeft zmaar 10 uur achter elkaar geslapen :)
    had haar om half 9 na het bad in haar eigen be gelegd denk ze komt tochj om 23 uur wel weer maar nee hoor ze sliep gewoon door en mams heeft hele nacht wkker gelegen omdat zehaar meissie niet naast haar had in de wieg :rolleyes: ze werdt 6:30 weer wakker :)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

heb ff foto van Esmay bewerkt

ff spammen...

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje

maar zitten ze dan neit te lang zonder eten?
    ik hoef dat dus nie te proberen om om 20.00 in bed te leggen dan is hij volgens mij om 2 uur snachts al weer wakker...

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    zooooo das lekker lang wou dat ik zon nahct had hihi!
    slaapt ze bij jullie op de kamer?

20. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Heb heel even vanuit Italie hier gelezen nu, maar 20 paginas bijlezen is niet t edoen vanuit een cafeetje.
    Zag iets van lijstjes voorbij komen, leuk!
    Hoop dat het goed met jullie gaat. Wij genieten hier erg. Senna doet het super! Tijdebns de reis, in 2 dagen, heeft ze geeneen keer gehuild, wij stopten om de 2,5 uur zodat ze effe kon drinken en rekken en strekken.
    Slapen gaat ook goed, nnet als bij jou bwtje, slaapt ze om half 9 en dan wordt ze wisselend snachts tussen 3 en 6 wakker. 1 keer heeft ze er 10 uur tussen gelaten, schrok wel toen ik wakker werd en zag hoe laat het was.
    Heb ook gedroomd dat ik even online kwam en dat er bijna alleemaal nieuwe junimama's waren en de paar die ik nog kende moesten niks meer vna me weten...
    Ben weer weg, "spreek" jullie over een week weer! En jullie kennen me dan nog wel he ?
    Liefs.

Deel Deze Pagina