Ja bij mij is van het werk vrijwel iedereen op vakantie dus als mensen weer samen kunnen krijg ik straks ook nog "kraamvisite" alleen de versiering ed zijn alwel weg hoor..we hebben boven alleen nog de sticker mooi voor het raam Hier liet madam er dus ook 8h tussen en toen ruim 4h eigenlijk slaapt ze dus van 8 tot 20h en tussendoor ook lekker lachen, en als we zitten te eten zoals vanmiddag dan kijkt ze het eten van mijn bord haha ze had het bord ook een paar keer te pakken, je ziet dr dan echt dr best doen zo leuk Als jullie kindjes honger hebben merken jullie dan ook dat dat vuistje naar het mondje gaat..net alsof ze in gebarentaal zegt ik wil drinken hahaha Ik vond dat bij Sem ook altijd zo grappig Nou bijna zover om naar het CB te gaan grote dame wilde geen middagdut doen (waarschijnlijk omdat oma dan nog beneden zit..) En kleine smurf ligt ff lekker boven in dr bedje.. En om 17h mag ze dus weer drinken komt goed uit met CB kan ze tijdens en erna lekker drinken!
Firstbaby: ik werkte altijd 36 uur, nu ga ik tot december 32 uur werken. ma, di, woe opvang en do thuiswerken. Dat ze 's nachts weer willen eten heb ik niet gehoord, wel dat ze 's avonds extra bij je willen drinken om in te halen. Hoe lang wil je bv geven of ga je het dan combineren met fruithapjes? Het liefst wil ik zo lang mogelijk in combinatie met de rapley methode. Dan ga je uiteindelijk alleen nog 's avonds voeden Moaatje: hier geen uiterlijke veranderingen behalve de flubberbuik Wel valt m'n haar meer uit, als ik het gewassen heb kan ik hele plukken eruit halen. Tijdens de zwangerschap had ik dat helemaal niet. Sommige mensen (oma's vooral) zijn bezorgd om de kattenharen bij ons met drie katten. De kleine heeft meer last van mijn losse haren oja, ik transpireer ook weer veel, dat schijnt van de hormonen te komen. Ach, ik moet toch zo vaak m'n kleding verwisselen met al die spuugvlekken. Ilona, weer sexy? waar werk je dan, ha ha. Ik voel me ook weer supervrouwlijk, gelukkig al vrij snel na de bevalling. In bed gaat het ook weer goed, daar ben ik echt blij mee. Terwijl ik toch best gehavend eruit was gekomen. Tinus: bazen zijn best relaxed met dit soort zaken heb ik gemerkt. Gelukkig die van jou ook Wij zijn net ff bij opa en oma geweest. Toen ie oma zag ging de pruillip op en huilen... hij wilde niet bij haar zitten. Oma vond het niet zo leuk. "nu al eenkennig?" Hij was gewoon moe na 2 uur wakker zijn. In de auto sliep hij gelijk en zelfs met eruit halen bleef hij slapen. Ik ga nu wel meer met hem ondernemen anders is het straks zo'n overgang naar het KDV met vreemde mensen. Het nadeel is wel dat hij dan uit z'n ritme gaat. Moaatje, misschien krijg ik dan wel wat jij nu hebt...
misschien komt het ook weer dat ik vrijgezel ben dat ik me zo voel. maar ik voel me super. heb alleen nog een hangbuikje maar dat is toch niet te zien in mijn kleren. kan weer leuke rokjes en mooie pantelons aan. ik werk als facilitair medewerker en verzorg de post vervang receptie en dat soort dingen.
een van alles watje dus hihi Ja ik wil nog wel afvallen voel me wel ok maar kan beter qua hoe ik eruit zie! Ik ga nu voor dit jaar proberen 9 kilo maar ga niet extreem afvallen ed door lijnen enzo...ivm BV Naar gezond eten en minder snoepen en wat meer bewegen enzo! Sterker nog ik ga vanavond de skielers van de zolder halen, om dit weer eens te proberen! ben erg benieuwd... dus vanavond dames in bed muziekje op en gaan haha Tenzij Eva erg last krijgt van de prik dan blijf ik natuurlijk thuis! Nou ik ga! Naar CB jullie horen het wel doeg meiden!
Hallo allemaal, ik ben er weer, na een weekend niet online te zijn geweest. Ben weer begonnen met werken dus had weinig tijd om op het forum te komen. Het werken is me heel goed bevallen, fijn om weer onder de (grote) mensen te zijn. Even wat anders aan mn hoofd, en erg gezellig. Voor mijn man is het ook erg goed bevallen, alleen thuis met Jayden, dus geen kopzorgen of het thuis wel goed gaat. En ook het kolven op het werk is probleemloos verlopen... Ik ben dus helemaal happy. Nu weer lekker een paar daagjes vrij, van het weekend een weekendje weg en dan pas volgende week donderdag weer werken. Ga nu even een beetje bij proberen te lezen, maar weet niet meer precies waar ik gebleven was, dus even zoeken.
succes wij horen het wel. ja echt een van alles watje. ben ploegleider van de bhv, help de ict jongens met klusjes (klinkt heel vies) en help de facilitaire afdeling bij calimteitenn. heb het beheer van de kantoorartikelen en toners. dus echt een van alles watje. maar zo ontzettend leuk. ken iedereen bij naam. zijn er toch 250. helemaal leuk.
Om de 3,5 uur meestal! Om de 4 uur red Felicia niet want dan is het echt schreeuwen van de honger en als ik om de 3 a 3,5 doe dan hoeft ze niet zo te huilen Ze drinkt ook niet altijd de fles leeg. Maar al met al ben ik zeer tevreden met dit ritme, vanmorgen was ze er pas om 7.30 u
Nee hier geen kraambezoek meer, gelukkig niet haha bij ons was het de eerste 2 weken superdruk maar dan ben je er ook snel weer vanaf. Begrijp me niet verkeerd ik vond het heel leuk het kraambezoek maar soms dacht ik ook wel eens nu mogen jullie allemaal wel opzouten haha.
Bwtje: Succes bij het cb. Ik hoop dat eva nergens last van krijgt. xxxxx1974: Ja ik wil volledige bv blijven geven ook als ik aan het werk ben. Ik wil denk ik wel eerder met een fruithapje beginnen. rond 4.5 a 5 maanden. Ik wil me eerst even inlezen op de raplay methode en dan kijken of ik dat ook wil gaan toepassen.
Ik voel me nog helemaal niet sexy, voel me op het moment vooral moeder haha en die uitgedijde buik en benen helpen ook niet echt grrrr Maar ik ben goed op weg want er zijn alweer een paar kilo vanaf, nog 7 kilo en ik zit weer op mn eigen gewicht maar dan wil ik er nog een kilo of 5 extra vanaf, maar ja of dat lukt..... ik ben al blij al;s al mn broeken weer passen.
Ja ik transpireer ook meer als anders, ik ga s'morgen douchen en s'avonds lekker in bad anders ruik ik mn eigen Hier is het sexleven nog niet je van het! Ben vaak te moe en het doet nog zeer maar ook dat zal wel weer goed komen...
Over de Rapley-methode: Vanaf wanneer moet je je kindje dan aan een lepel leren wennen en levert dat dan geen problemen op na al die tijd te hebben gegeten met de handjes? Verder klinkt het wel heel erg interessant, ga denk ik van de week er maar eens een boek over halen in de bieb. Over sexy.... Dat zit hier wel weer goed. Ik zit lekker in mn vel, voel me goed en krijg regelmatig complimentjes dat ik er weer als van ouds uitzie. Ook in bed is alles weer goed al is het wel een stuk minder vaak.
Wij zitten nu trouwens nog steeds op 8 voedingen, soms 7. Is dat normaal? Ik hoor hier namelijk al geregeld mensen over 5 of 6 voedingen maar dat redden wij echt niet. Hieronder het schema van de afgelopen tijd: 7.30/8.00 uur 10.00 uur 12.30 uur 15.00 uur 17.30/18.00 uur 20.00 uur 22.00 uur 24.00 uur En bij een dag met 7 voedingen vervallen 22 en 24 uur en is het alleen rond 23.00 uur.
Ja, nog steeds volledige bv. Ik weet wel dat ze dan wel wat vaker komen dan met de fles, maar ik vond 8 zo veel in vergelijking met de 5 of 6 die ik ook voorbij hoor komen. Maar jij geeft er dus ook ngo steeds 8? Zit daar nog een nachtvoeding bij?
Ik geef het op. Eerst stapt ze uit zichzelf met het grootste gemak over op 5 voedingen. Gisteren waren dat er zes, dus vol optimisme begin ik vandaag aan een 6x voeden-schema. Nou, die 6 keer heb ik in de afgelopen 6 uur al gehaald. Pfffff, dit vinden mijn tepels ook niet meer leuk. Vraagje nog. Wat gebruiken jullie bij de kleintjes in bad? En daarna? Ik heb nu een keer badschuim gebruikt, en een keer wasgel met olie. Shampoo gebruik ik wel. Ze gaat om de dag in bad en eigenlijk gebruik ik alleen water en shampoo een keer per week. Na het badderen gebruiken we niets.
ik doe om de dag in bad en dan doe ik hem van te voren wassen met badschuim en dat dan lekker afspoelen in bad en in bad doe ik zijn haartjes nog een keertje met shampoo want hij heeft zoveel haar.
Jeetje wat is er weer veel geschreven heb eerst ff bijgelezen... Ilona wat fijn dat het werken weer goed ging. Ik moet morgen weer beginnen, Evy gaat dan naar mijn moeder de hele dag. Ik lees dat veel van jullie alweer "intiem" zijn.... bij ons is dit nog maar 2 x gebeurd na de bevalling. Ik ben ook altijd zo moe nog, omdat we nog steeds die nachtvoeding hebben. Ik ben dan blij als ik in bed lig en hopelijk dan een paar uurtjes kan slapen Gisteren was ik jarig, Evy heeft die nacht ervoor weer een keer doorgeslapen. Wat een lief kadootje was dat van haar he! Helaas vannacht weer wakker om half vier. Speentje helpt dan niet, dus toch maar een klein flesje van 90 ml met 3 schepjes. Ging dit bij jullie ook zo dat ze eerst af en toe doorsliepen...? Of sliepen ze gelijk iedere nacht door opeens? Ik wil het denk ik ook te graag dat ze doorslaapt. Over een uurtje moeten we op het KDV zijn. Evy gaat 1 1/2 uur erheen om te wennen. Ik heb nu al buikpijn ervan. Ik geloof dat ik even mag blijven en dat moet ik ze alleen achterlaten Om elf uur haal ik ze dan weer op... Vandaag wordt de kleine van mijn broer en schoonzus geboren. Ze moest vanmorgen om half 8 naar het zh waar het wordt ingeleid. Ben benieuwd hoe zij het ervaren.. bij ons is het nl ook zo begonnen.
Evy gaat om de dag in de tummy of onder de douche met ons ('s avonds). Wij gebruiken alles van natusan. Dit is schampoo en doucheschuim in 1. Eerst op het aankleedkussen haar gezicht en nekje met een washandje met water wassen, vervolgens de zeep in het badje en met een washandje met zeep haar billen etc. Vervolgens lekker in bad. Iedere ochtend wassen we haar gezicht, hals en onderste met een washandje (even opfrissen).