Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    bij het eten van soep en toetjes leren ze met de lepel eten, en ook zelf en niet door ons :D
    en bestek komt vanzelf als ze hier ook aantoe zijn!
    Sem eet dus netjes alles met bestek, niet meer met dr handjes, ook al doet ze dit af en toe natuurlijk wel! ;)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    hier ook een nachtvoeding om dat langer dan 8h ook nog niet mag, maar hier dus ook 7 voedingen gemiddeld hoor ;)

3. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    misschien weer even clusteren om het weer op te voeren, dus ook wel meer nodig uiteindelijk word het dan weer minder keer maar meer melk ;)

Hier is het met kolven ook even denken hoe en wat..haha

Hier altijd met badolie, en soms ook washandje alleen en dan lekker helemaal insmeren met huidolie!
    Allemaal van een natuurvoedingszaak in A'dam daar bestel ik die!
    Ruikt errug lekker :D!
    En dus zo ook de shampoo op olie basis ;)

4. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Eva gebruikt haar badje boven niet meer :(
    eigenlijk zonde ik denk dat ik hem maar op mp ga zetten ofzo..
    Want ze zit eigenlijk altijd met grote zus in bad samen!

Maar ja mochten we verhuizen, en hebben we geen bad is het misschien ook wel weer handig om nog even aan te houden..
    Hopelijk horen we snel iets!

5. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Nou gister naar CB geweest en ik moest Eva dus wakker maken :(
    Uiteindelijk netjes op tijd daar zeg half 5 want we hadden om 16.40 afspraak nou we hebben dus mega lang mogen wachten he!
    Na 6h waren wij pas klaar grrrr..niet leuk voor Eva die had het dus ook wel gehad en dan ook nog eens 2 prikjes..
    Gelukkig liet ze nog wel 8h tussen een voeding en slaapt nu ook weer..denk dat ze er weer 4h tussen laat ofzo maar dat had ze vanochtend ook gedaan dus ik denk meer slaap nodig..
    Verder heeft ze tot nu toe nergens last van hopelijk blijft dit zo!
    Sem was ook goedgekeurd kreeg de ogentest en nog meer testjes! Dit deed ze heel goed ;) bij de ogentest kwam ze zelfs 1 lijntje verder :D dan haar leeftijdsgenootjes!
    Hier was ik wel heel onzeker over want ik had vroeger een lui oog en mijn vriend is praktisch blind zonder bril/lenzen hahaha
    Dus ben heel blij en hoop dat ze goede oogjes blijft houden!

Vandaag krijgen we weer oppasbezoek dus weer een kindje van 1 erbij!
    poeh poeh haha

Ow ja Eva woog trouwens 5100 schoon aan de haak! En 56 cm's!
    Sem 12 kilo en 92 cm wel leuk allebei een kledingmaat :D

6. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Moaatje: Hier gaat ie om de dag in de Tummy tub (past bijna niet meer maar hij vind het zo leuk, lekker spetteren met z'n handen) en zondag met papa onder de douche. Wel elke ochtend even gezicht en billen met een washandje opfrissen. Ik gebruik de producten van Weleda. Voor in bad 'cremebad' en na het badderen 'iedere dag olie'. Voor de haren heb ik 'body en haar shampoo', deze gebruik ik 1x per week.

mamakaatje: 's avonds ben ik ook blij dat ik in bed lig. Vaak al om 22.00.. Sterkte bij het KDV. ik las ergens dat het voor de kindertjes makkelijker is dan voor de ouders. Kan ik me heel goed voorstellen.

Coco: hier al enige tijd 6 voedingen en soms 5. Heel af en toe een 'troostborst' nodig dan kom ik op 7.

Ik was bang dat de kleine uit het ritme zou gaan gisteren, hij was een paar keer 2 uur wakker nl. maar ik heb een echt slaapkoppie.... Hij was toch flink moe. Voor het eerst sliep hij gisteravond ook van 18.00 tot 20.00 heb hem maar wakker gemaakt, anders slaapt ie s nachts misschien niet. Om 21.00 laatste voeding gegeven en als een blok weer in slaap tot 7.00 vanochtend! Nu slaapt ie weer, waarschijnlijk wilt ie om 11.00 eten. Dan gaat ie gelijk ff in bad en daarna boodschapjes doen.

Voor diegene die kolven: hoeveel voorraad leg je in de vriezer? ik zit inmiddels al om 10 zakjes van 100 a 150 cc. M'n borsten zitten zo vol 's ochtends dat ik na de voeding ( geef beide borsten) nog 150cc kolf.

Bwjte: hoe is het met de prikjes gegaan, nog last gehad?

7. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    bwtje: je was me voor, ha ha
    Fijn dat het goed ging met de prikjes

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    @bwtje
    balen je dat je dar zolang heb moeten wachten!
    maar wel fijn dat eva er geen last van heb!

9. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik voel me ook nog niet sexy of dat ooit ga komen weet ik niet!
    moet er nog zon 12 kilo af voor dat ik weer op me normale gewicht ben!

ik transipeer ook meer dan vor de zwangerschap is niet echt een pretje maarja kan er weinig aan doen!

hier al wel intiem geweest maar ja me kleine manneke is niet via de onderkant gekomen dus heb er nooit pijn gehad!

vanmiddag om 1uur beginnen heb er echt zin in ik zit al klaar om te gaan haha..
    begin met 2 halve dagen en dan maandag de hele dag.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

Hier een nacht goe doorgeslapen weer gelukkig.
    Esmay drinkt sinds haar pikjes ineens veeeeel meer (heb nu kuidvat voeding) ze rnk altijd 120 na haar prikjs 140 en gisteren avond en vanmorgen 160 en net 170 :confused: maar nog nie 1 x gespuugd :D denk dat de kruidvat voeding bete is voor haar maagje ze krijgt nu nog gemixt 2 schepjes frso en 3 kruidvat ;)

11. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Zo dat klinkt wel heel goed meid :D Ben super blij voor je!

12. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    bwtje: wat goed dat Eva er geen last van heeft gehad.

Flex: Ben blij te horen dat Esmay tevreden is met haar nieuwe voeding. Goed gevoel he als ze alles binnen houdt? Heerlijk zo een tevreden meid.

13. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    O ja.. hier voel ik me ook echt weer sexy! Ben op gewicht en heb van de week zoveel lingergie online gekocht. Het is allemaal binnen en het past ook allemaal. (Ik heb nu wel een volle C bijna D ipv mijn oude B)

14. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    @ Moaatje: Hier gebruiken we in het badje Zwitsal schuimbad en Zwitsal shampoo. Als we in het grote bad gaan gebruiken we dit ook en dan was ik er zelf ook mn haar mee, ruikt zo lekker. Na het bad lekker insmeren met babyolie of Natusan bedtime lotion. Hij gaat ongeveer om de dag in bad.
    Enne.. wat jammer joh van die voedingen gisteren. Hopelijk was het eenmalig.

15. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik geef ook nog volledige bv en ja er zit altijd wel een nachtvoeding bij.
    Hij heeft van de week eenmalig van half 12 in de avond tot half 6 geslapen.

Zijn schema is als volgt.

06:30
    09:00
    12:00
    15:00
    18:00
    21:00
    23:00
    03:30

16. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier ook C/D ipv B... na de BV hebben we waarschijnlijk theezakjes... kun je weer nieuwe lingerie kopen :)

17. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ik had met de borstvoeding bijna cup F, ben god dankbaar dat ik men ouwe D-cup weer heb hihihihi. Vond die lola ferrari tieten echt niets hahaha

Ik zit al een hele tijd onder men oude gewicht van voor men zwangerschap, echt heerlijk!

Vanaf deze of volgende week weer lekker beginnen met sporten :D

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden, ik gebruik voor in het badje balneum hermal ik was haar billetjes van te voren met natusan ff lekker laten schuimen en dan afspoelen in bad,haar haartjes spoel ik elke dag wel met balneumwater van het bad en was het zeer zelden,En als ik het was in het met zwitsal shampoo,wel doe ik elke dag een lekker luchtje van zwitsal haarlotion in haar haartjes heerlijk..

Hier zit jinthe op 5 voedingen van 180 ml en 6 scheppen,dus eigenlijk 5 keer 200 het maximum,meer mogen ze niet..en dan heeft ze ook nog eens friso extra voor hongerige baby's :) :) ik heb gewoon een heerlijk vreetzakkie ;)

Verder slaapt jinthe altijd dooral vanaf haar geboorte ;) dus hier volledige nachtrust heerlijk,maar dat komt ook wel omdat wij haar s'avond's lekker in het badje doen,daar doet ze het heel goed op.. ;)

19. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Ik smeer mijn borsten dagelijks nog in met creme of welede olie. Ze zijn behoorlijk stevig. Maar ongetwijfeld dat ze een beetje gaan hangen.

hahahaha je bedoelt bh's! Ja die zal ik zeker nieuw moeten aanschaffen.
    Kan weer alles maat s aan. Dus dat scheelt, die zullen me dan wel weer passen.

20. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Wat eten/drinken jullie kindjes veel hihihi
    Die van mij echt nog niet....

Deel Deze Pagina