Zo, hier ook weer een lekker nachtje gehad. Jayden kwam om 6.45, een stukje vroeger dan normaal, maar hij sliep dan ook erg vroeg voor zijn doen, namelijk om 22.30 uur. Nu ligt hij ook weer even te slapen in bed, lekker op zn buikje. Dit vindt hij overdag veel fijner. Heeft mama even rust en tijd om de spullen in te pakken voor ons weekendje weg. Morgenochtend gaan we vroeg de deur uit en even lekker eruit, heb er echt zin in. @ Moaatje: Ik heb het ook hoor, dat ik 's avonds maar niet naar bed wil, en 's ochtends het liefst wil blijven liggen. Gelukkig slaapt Jayden na de eerste voeding 's ochtends meestal nog lekker verder tot 9 of 10 uur, dus als ik wil kan ik dan ook lekker uitslapen.
Hoi Dames, Lang geleden, maar ik kom ook weer eens om de hoek kijken! Ik heb maar een klein stukje terug gelezen, want alles is natuurlijk niet te doen meer. Ik vroeg me af hoe het ervoor stond bij jullie met de voedingen en het slapen. Ik moet namelijk maandag weer aan het werk en t kleintje wil nog twee! nachtvoedingen en is al voor zeven uur 's ochtends wakker. In totaal krijgt hij nog zeven of acht borstvoedingen en dat leek me wat veel, de meeste baby's zitten al op vijf toch? Hoe is dat dan gegaan bij de borstvoeding, hebben jullie actief geen nachtvoeding meer gegeven of kwam de baby gewoon niet meer op een gegeven moment? Ik ben erg benieuwd, groetjes eevitaa
@moaatje, ik ga 20 uur werken, 2.5 dag. Helin gaat maandagochtend naar mijn schoonmoeder en dinsdag en donderdag naar het kinderdagverblijf. Mert zit al op school en gaat dinsdag en donderdag naar de naschoolseopvang. Goed geregeld dus.
@ Eevitaa... Hier ook nog 8 voedingen hoor. Soms 8. Maar hier sinds een paar weekjes geen nachtvoedingen meer, dus dat scheelt al wel. Mijn schema van de voedingen staat op pagina 147, mocht je nieuwschierig zijn. Sinds mijn kleinje man 's nachts doorslaapt lijkt het wel alsof hij overdag des te meer/vaker wil eten. Ik geef ook nog volledige BV.
Ik geef ook nog steeds 8 voedingen per 24 uur. En hij komt ook 1 a 2 keer per nacht. Dus rond 3 a half 4 en dan weer rond 6 uur soms half 7! Volgens mij zijn er meer moeders die 7 of 8 bv voedingen geven hoor. Het is ook heel normaal dat babies van deze leeftijd nog niet doorslapen.
hey meiden, hier weer een nacht doorgeslapen dus dat gaat weer goed. Esmay eet meestal overdag om de 4 uur en zit op 6 voedingen op een dag... ze drinkt heel verschillend tussen de 110cc en de 180cc! heb net de beneden verdieping grondig schoongemaakt pfew ben toch echt wel moe hihi vooral omdat esmay steeds ging huilen maarja zet Jan Smit op en ze is stil
Coco, lekker hoor, een weekendje weg. Wij zouden laatste weekend van mijn verlof gaan, maar nu heeft vriend aangeboden een vriend van hem te helpen dat weekend dus gaat niet door. Grrrr, niet blij. Waar gaan jullie heen? Eevitaa, leuk dat je er weer bent. Babet sliep na een week door. Een enkele keer nog een spooknachtje, maar meestal slaapt ze rond middernacht. Dan om half 7 wakker, en als ik de gordijnen maar niet open doe slaapt ze tot een uur of 11 's morgens. Ik heb er niets bijzonders voor gedaan. Van de week probeerde ik haar een ritme aan te laten wennen en toen kwam ze spontaan om 03.15 voor een voeding. Dat doe ik dus niet meer. Krokus, heeft je schoonmoeder ook al op Mert gepast? Mijne gaat ook 1 dag oppassen. 't is een heel lieve vrouw, maar ben wel een beetje bang dat ze het anders doet dan ik. Niet dat dat erg is, maar ik hoop dat ik genoeg ruggegraat heb het ook te zeggen als ik iets liever anders zie. Mijn eigen moeder gaat ook een dag doen en daar zal ik toch eerder tegenspreken denk ik. Hoe is jouw contact met haar? Mo1978, lijkt me zwaar, nog elke nacht een voeding. Hoop dat je er snel vanaf bent. Daantje, ze blijven verrassen die kleintjes . Essie, ik ben echt heel benieuwd hoe het nu met Samantha is. Is ze nog steeds ziek?
hihi ja en haar moeder de aller aller grootste hihi heb ik een maatje om mee naar concerten te gaan strax
Owww, wat een plaatje. Smelt. En Jan Smit is erg goed idd. Kan hem hier ook wel eens opzetten voor de kleine meid. Claudia, ik zie net in een ander topic dat we een verjaardag delen. Nogal wakker van me, dat had ik best eerder kunnen raden
@ Moaatje: We gaan naar Texel. Vaste prik.... @ Flex: Ehh,.... vindt ze Jan Smit leuk of gewoon heel erg saai, hahaha.... Lieve foto!
hey moaatje het valt best wel mee heb het geluk dat ze meteen na het flesje wel weer in slaap valt! dus dat scheelt groetjes mo
Meiden willen jullie me aub uitleggen hoe het spammen werkt.. ik wil zo graag foto's laten zien maar ben niet zo slim geloof ik dus willen jullie op een makkelijke manier uitleggen hoe dat moet haha! Alvast bedankt
ruben heeft net zijn prikjes gehad en hij is heel stoer geweest. heeft eve gehuild maar terug bij mama was hij meteen stil. ruben was 56 cm en 5100gr hij doet het goed mag zo doorgaan
Hallo meiden, Vandaag eerste dagje gewerkt, nu pas volgende week woensdag weer. Was wel erg leuk om mijn collega's weer te zien, maar ook vermoeiend omdat we nog steeds een nachtvoeding hebben met de kleine. Het maakt niet uit of je de laatste fles om 22 of 23 uur geeft, ze komt standaard om 3.30 uur. De laatste dagen slaapt ze wel erg weinig, sabbelt ze veel op haar hand, eet ze slechter en wordt ze ook 's avonds weer veel wakker terwijl we ze normaal om 22 u wakker moesten maken voor een voeding? Zou dit een sprongetje zijn? Ilona, wat fijn dat je mannetje zo stoer was bij de prikjes? Jij gebruikte toch ook de voeding voor hongerige baby's? Hoeveel geef jij nu per fles en hoeveel voedingen krijgt je baby?
wat een herkening met de nacht voeding bij ons maak het ook niet uit of ik hem nou of 11 uur geef of om 12uur hij komt altijd om half 5 de laatste 2 dagen geeft ik om half 11 11uur een vollere fles en slaap hij toch kwart over 5! die van ons sabelt ook veel op zn handen hoort er bij zeggen ze ! morgen moet ik om half 8 al beginnen dus word een vroeg dagje!