Bulldog: wel grappig dat ze hetzelfde doen, ligt aan de geboortedag zeker haha Maar jou baby slaapt in ieder geval wel al 6 uurtjes en een kwartier. Onze kleine echt maar 5 uurtjes. Hoeveel ml geef jij per fles? En hoeveel 's nachts als hij voor een voeding komt?
haha nee ik hoop het niet is mij nog niet gebeurd, ondanks dat ik ook nog eens in de zorg werk! ook alles behalve goed voor je rug! Maar toch wel fijn he als je de zorg eens af kan dragen s' avonds! Vandaag ook ik was lekker wandelen met Sem en een vriendinnetje van dr enzo erg gezellig! En dan zit papa thuis met Eva en later een flesje erin en ligt nu ook lekker te slapen! Toch wel fijn vind ik dat ze ook leert bij papa om in slaap te komen enzo..ze leek gewoon helemaal wakker, maar hij legt haar dr in en ze is stil Dan ga ik straks ook meer met een gerust hart werken, of eens lekker weg! Dus dit bouwen we zo mooi op !
hier gaan de dames beide om 20h slapen..eva soms wat eerder/later.. en komt dan om 4h en weer om 7/8h! Maar dit heeft ze zelf gedaan wij maken haar niet wakker om middernacht ofzo..laten haar alles zelf bepalen! sommige baby's blijven gewoon die nachtvoeding nodig hebben en voor BV is dit ook goed maar hij kan ineens weg zijn..Maar sommige kindjes duurt het gewoon langer voordat ze gaan doorslapen fles of borst maakt niet uit dan.. succes hopelijk slaapt die snel door!
ja ik kom hier ook gemiddeld op 7 voedingen uit maar ook niet iedere dag vandaag had ze duidelijk een mama dagje dat eindigde met papa ! Maar ik zit er ook niet zo op te kijken hoeveel en hoelaat ze iets krijgt.. 8 voedingen is netjes hoor, en ze schroeven vanzelf de bv wel weer op en dan worden de voedingen steeds minder en meer cc om het zo maar ff te zeggen En 8h doorslapen tot 3 maanden is ook de max..daarna mag maar hoeft nog niet langer
@moaatje: Mijn schoonmoeder heeft niet op Mert opgepast, dat heeft toen mijn vader gedaan. Met mijn moeder heb ik wel goed contact maar die werkt zelf 40 uur in de week, dus zij kan niet oppassen.
als het goed is is er hier een link met uitleg ergens hierover! want deze vraag komt regelmatig voorbij en de link dus ook wie heeft hem nog?!
ja idd 18-06 is geen goeie datum haha hij krijgt overdag 180cc+6 en savonds vooor het slapen krijgt hij 210cc dit doe ik nu 2 dagen en hij slaapt dan wel bijna een uur langer als normaal. overdag slaap hij bijna niet dus snachts is natuurlijk harstikke moe. als hij snachts komt krijgt hij 120cc maar hij laat er ook wel eens wat van staan da tie weer terug in slaap valt. hoeveel krijgt jou kindje?
Zo kan je het bijvoorbeeld doen. Ga naar www.tinypic.com. Uploaden....en dan bij bladeren kan je je eigen foto in je eigen bestand zoeken. Die open je dan en dan komt de link bij het bestand te staan. Dan zie je iets naar beneden Verklein (default) staan. Druk dan op dat kleine pijltje erachter en klik dan website /email aan. Zo wordt je foto gelijk op goede grote gebracht. Vervolgens druk je op uploaden en wacht dan totdat je wat linkjes ziet verschijnen. Ga dan met je muis op de IMG code staan en druk op je rechtermuis knop. Nu kopier je de link. Vervolgens naar je tekst op het forum gaan, druk weer op je rechtermuisknop en nu ga je plakken. Je ziet dan de link verschijnen. Vervolgens plaats je het bericht en voila....je ziet een foto.
he meis ik zal het je ff uitleggen als me dat lukt Als allereerst maak een webalbum aan op https://www.google.com/accounts/Service ... ssive=true daar kun je een album maken (klik op foto's en dan nieuw album) heb je dat gedaan dan doe je vul in wat je in moet vullen en klik op maken. dan kun je kiezen voor foto's uploaden heb je een foto geupload klik er dan op totdaT hij groot opend in een ander schermpje dan zie je rechts in beeld een menutje dan klik je daar op link naar deze foto dan kies je bij formaat selecteren een maat die je wil (let op: je kan maar tot de 400 dus de gemiddeldemaat kiezen voor dit forum) dan kopieer je de html code en die plak je op het forum. dan zie je een hele grote tekst staan haal alles weg tot er ongeveer dit over blijft staan (dit is foto van esmay) Code: http://lh4.ggpht.com/Fl3xgirl/SHMkIyCltwI/AAAAAAAAAFg/yseAfklfVH4/s144/Esmay%20%28267%29.jpg voor deze link zet je als je het nie snapt bp me maar effe