Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow hihi je had ook al iets :)

2. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    truste dames ff kolven hier en dan mijn bedje in!

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

truste slaap lekker!

4. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0

Het zal we aan die 18 juni liggen ja..want hier slaapt hij ook nog niet door. Ben benieuwd wanneer ik weer eens een nacht door kan slapen.

5. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ja ik zou ook wel eens een nacht door wilen slapen maarja..

mijn baas heeft een 2ling en die zijn nou 3 maanden die slapen al gewoon van 8uur savonds tot 7 uur smorgens :confused:
    jeetje dat lijkt mij ook wel lekker
    maar moet nog even geduld hebben denk ik
    :rolleyes: ..

om 4uur werd meneer weer wakker net effe een flesje gegeven nu slaap hij weer maar moet zo gaan werken dus meot ikhem drek uit zn slaap halen in de maxi cosi en naar oma hopelijk slaap hij door!

6. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    nou helaas niet overdag had Eva het al moeilijk en vannacht dus ook!
    We zijn er nu allemaal al een half uurtje uit, en ik heb dr net eindelijk weer in slaap gekregen :S

Hier dus een duidelijke sprong en volgens mij ook last van dr lijfje :(
    Krampjes, had gehoopt dat ze die eigenlijk niet meer zou krijgen, want dit had ze al zo lang niet meer!

Maar ik hoop dus vooral dat dit sprongetje zo voorbij is! Want morgen ben ik jarig, en dat is zo ook niet leuk voor haar :(

zucht!

Hopelijk kan ik vanmiddag wat bijslapen ben gesloopt!

7. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
  8. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    nou das een piece of cake

9. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

dan ook maar ff 1 van mijn spetters

10. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    ooow ja trouwens nog ff wat
    zijn er mensen die bezwaar hebben dat ik hier weer ben zoja hoor ik het graag
    en dan zal ik hier niet meer komen!

mo1978

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Evita: Ik zit op 6 voedingen en de kleine slaapt 'snachts door. Laatste voeding is om 20.30 of 21.00 en dan komt ie weer om 6/7 uur. De rest van de dag om de 4 uur, behalve na ons avondeten dan wilt ie elke 2 uur weer drinken.

bwtje: vervelend dat Eva last had vannacht. Vorige week had Raúl het ook. Hele harde huil tijdens het voeden, trappen en kronkelen. En dan hele volle spuitluiers. Zulke krampjes heeft ie nooit gehad. Ik dacht dat het door mijn eten kwam maar gelukkig is het snel weer over gegaan. Hopelijk bij Eva ook.

mo1978: Waarom zouden mensen bezwaar hebben, heb je ruzie gemaakt hier of zo ;)

Heerlijke nacht gehad! Om 20.30 laatste voeding, om 7.00 ging m'n man naar z'n werk en heeft ie de kleine maar wakker gemaakt om te drinken. Nu slaapt hij weer tot 11.00.
    Gisteren voor het eerst alleen met de kleine een uur in de auto gezeten naar een vriendin. Vind wel opeens dat iedereen erg aso rijdt op de snelweg, valt me nu meer op met zo'n waardevol vrachtje in de auto :) Verder ging het heel erg goed, de kleine is erg lief geweest. In de auto geslapen en daar klaarwakker. Hij houdt het niet langer vol dan 1,5 a 2 uur wakker, dan gaat ie beetje jengelen dat ie moe is en vreselijk vechten tegen in slaap vallen. Stel je voor dat ie iets mist, ha ha

12. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    nee ben geen ruziezoeker maar ik laat soms nix van me horen ,maar goed heb nu drie kleine kids rond hobbelen die allemaal aandacht willen ik kom bijna niet eens aan mezelf toe en dan de rest er nog omheen dus kom vaak niet aan reageren toe enz enz

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven

huh hoezo dat dan?!?!?
    waarom zouden mensen bezwaar hebben? Als mensen het niet meer leuk vinden of zich ergeren aan mensen dan moeten ze heel simpel maar gewoon wegblijven, of dit aangeven wat hen stoort..
    En dan nog het is en blijft een forum ;)

Maar hoe kom je hier ineens bij?

Leuke picca's btw :D!

mo1978

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    weet eigenlijk niet hoe ik er bij kom

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    jullie hebben ook allemaal schattige kindjes...

wie gebruikt er trouwens venkel thee tegen krampjes
    hannah heeft soms heeel soms ineens erg last van krampjes dan schreeuwt ze alles bij elkaar heel erg zielig weet soms geen raad wat ik dan moet doen heb al cinebaby ofzo gebruikt maar dat helpt niet dus d88 messch venkel thee maar weet niet wanneer ik haar dat dan moet geven jullie een idee ?
    net na het voeden of een uur later geen idee

16. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    kom later weer terug ga nu boodschappen doen
    daarna de kleine weer fles geven en in bad enz enz dus weer erg druk druk druk

17. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    mo1978: begrijpelijk met drie kids hoor, petje af! Ik vind 1 al erg schipperen om ook aan je eigen dingen te komen... Leuke foto's trouwens.

Krampjes, daar doe ik niet echt iets tegen behalve buikje masseren en troosten. Op z'n buik leggen lijkt ook te helpen, dan gaat de overbodige lucht en melk er uit. Over venkelthee hoorde ik verschillende dingen. Het werd mij aangeraden door de kraamhulp (om zelf te drinken en om de kleine te geven) maar laatst zei iemand (van het CB volgens mij) dat dat tegenwoordig niet meer mag.

18. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    ik dronk wel in het begin rooibosthee maar eigenlijk al even niet meer want Eva had er tot gisternacht/vandaag nog geen last van gehad!
    Maar ik lette ook op mijn voeding..

En inderdaad je denkt gelijk dat het aan je voeding ligt..nu kan het deze week ook wel zo zijn...vriend had Smore Bali gemaakt en daar kon ik moeilijk van af blijven en de rest van de week ook aardig wat ui en kool gehad :S
    Dus ook wel komende week weer even opletten, zojuist heeft ze een flinke poepluier achter de rug ;)
    En ligt weer tevreden in de box :D

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Dit blijft inderdaad veranderen :D haha das het leuke van richtijnen :rolleyes:

Voor Sem mocht het tijdens Sem mocht het niet en nu bij Eva mag het weer wel! Je hebt zelfs venkelwater ;)

Maar door dit deed ik dus ook voorheen rooibos drinken niet geven, bij Sem wel die had er ook veel meer last van!

En hierbij hoop ik dus ook stiekem dat Eva niet de allergie krijgt die Sem heeft..en dat het toen daar aan lag...hopen hopen [-o<

Dus ik denk dat ik maar weer eens aan de rooibosthee ga en minder ui achtig eten ;)

20. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

19 sep 2007
    2.535
    0
    0
    Mo, ik kwam juist net vertellen dat ik er weinig zal zijn omdat neefje (20 mnd) het weekend hier is en ik niet weet hoe ik bij de laptop kan komen met zo'n handenbindertje. Dus vind het alleen maar knap dat je er weer bent. :)
    Hannah lijkt wel wat donkerder dan de andere twee. Hadden die dat ook als baby?

Deel Deze Pagina