Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Willeke26

Willeke26 Actief lid

Nov 23, 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Ben bang dat alle kaarten al weg zijn :( Die gaaaaaaaan zo snel.

gr Willeke

2. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw

ja dat zal best ja

3. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    ik zie trouwens dat je uit friesland komt...leuk
    ik woon zelf in sneek
    ligt niet zover uit elkaar

4. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw
    zal boodschapjes doen en dan mijn oudste van school halen en dan ff hapje eten

tis eeen stuk minder mooi weer dan gister zeg

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ga ook naar marco borsato

6. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Mo1978, wat heeft Hannah een leuk shirt aan op de foto. Knappe meiden heb je hoor.
    Babet ligt overdag vaak bij mij beneden. 's Avonds hangt er vanaf of de tv aan gaat. De tv geeft zo'n herrie. Moet je voor de grap maar eens luisteren met je ogen dicht. Als die aan staat leg ik haar boven. meestal dan.Als ze dan boven ligt ligt ze in haar ledikant. Als wij ook slapen ligt ze in de wieg naast me.

Claudia, Jinthe ziet er ook weer mooi uit. Schattig met die grote roze speen.

xxxxx1974, Babet ligt heel vaak in alleen een romper hoor. En als het echt warm is alleen in haar luier of zelfs zonder (maar dat dan weer niet in de maxicosi :) ).

Minnie, Babet heeft al een aardige bos haar. Shampoo hebben we ook echt al nodig. Heb je het idee dat die weltrustenbad haar ook rustiger maakt dan een gewoon badje?

Fl3x, wat zit Esmay er mooi bij achter de laptop, hihi. En een leuk mutsje ook.

Mineke, jammer dat Judith zo'n kramp heeft. Fijn dat je vakantie ondanks het weer leuk was.

Bulldog, succes met je lange werkdag vandaag.

Daantje, gaat het fysiek niet lekker met je of hoe je je voelt? Naar hoor, hoe dan ook. Gelukkig gaat Caithy een stuk beter dan eerst.

Mamakaatje, heb je lekker gevaren?

Willeke, wat een mooi meissie heb je.

Ik heb weer lekker uiteslapen na dit weekend. Superleuk hoor, maar wat was het druk. Ik ken verder ook niet echt kinderen in mijn omgeving. Ik heb geen neefjes of nichtjes jonger dan ik en heb nooit opgepast op buurkinderen. Ook mijn vrienden hebben nog geen kinderen. Dus dan is zo peuter best ff wennen. Wat kan ie wel en wat kan ie niet.

Dinsdag ga ik naar een tentfeest hier in de buurt en gaat Babet naar de moeder van mijn vriend toe. Is ze voor het eerst een dag weg. Ik vind het wel spannend hoor. Maar ze moet toch wennen voor als ik straks weer ga werken. Hoewel, ik denk dat ik moet wennen en zij het wel best vind. Hebben jullie het idee dat je kindje je mist als je er niet bent? Of zijn die ukkies allang blij met iedereen die melk komt geven?

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey mieden,

Esmay had gisteren avond haar laatste voeding om 21:00 (ipv. 23:00) en ze sliep door tot 8:15 :confused: dat kan toch niet goed zijn? zit veeeeel te veel tijd tussen of kan het geen kwaad?

Hier is net de felicitas mevrouw geweest ik was helemaal weg van hotel hoteldebotel heb 1 pakketje op proef gekregen voor 8 dagen om me mannetje te overtuigen hihi heb net de dvd voor esmay opgezet nou ze zat te genieten! echt geweldig hihi :D

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik heb net het CB maar gebelt ze zeiden dat er MAX. 12 uur tussen mag zitten :)

9. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hey meiden, jinthe staat bij de baby v/d maand willen jullie op haar stemmen please! :)

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

ik heb gestemt had esmay ook opgegeven maar zie der nie tussen staan :rolleyes:

11. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

nog een maandje thuis en dan moet ik weer gaan werken :cry: aan de ene kant heb ik er zin in om m'n collega's weer te zien, maar aan de andere kant wil ik onze suus niet alleen laten. Ik vind de tijd zo snel gaan.

Gisteren heb ik voor het eerst echt uitgeslapen. Vriendlief heeft de voeding op zich genomen en lekker voor Suzanne gezorgd. Kon ik een keer uitslapen. heerlijk.....

Binnenkort gaat onze Suus een dagje naar opa & oma. Ze komen bij ons nieuwe kozijnen er in zetten. Ben ik een dagje zonder haar. Wel wennen denk ik. Kan ik er meteen aan gaan wennen als ze straks op het kdv zit.

Hier gaat alles z'n gangetje. We zitten nu op 5 voedingen van 140 cc. Ik weet dat ze meer mag hebben, maar ze drinkt op dit moment dit leeg. Als ik haar meer geef, dan geeft ze over of ze laat een deel in haar flesje staan.
    wat is trouwens jullie schema met wat betreft 5 voedingen. Ik zit nu op:
    7:30
    11:30
    15:30
    19:30
    23:30

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Gr.
    bianca

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

Bij esmay verschilt het heel veel

gisteren had ze gemiddeld 160 gedronken en 5 voedingen

7:30
    11:30
    15:00
    18:00
    21:00

13. Delfino

Delfino Niet meer actief

moest het van cb gaan opschrijven hoelaat en hoeveel om te kijken of ze niet teveel krijgt...

vanmorge was ze om 8:15 150cc en net om 11:15 (had ze nog nie echt honger maar wel gegeven) 115cc was bang dat ze anders uitdroog :rolleyes: maarja ze zeiden dat ik het moet proberen om het om de 4 uur te geven dat moet lukken hihi :)

14. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

hmm.... die van 21:00 uur vind ik trouwens een goede tijd om de laatste voeding te geven. Maarre... slaapt ze echt door tot aan half 8? Nou dat vind ik echt knap.

15. Delfino

Delfino Niet meer actief

jah vanmorge sliep ze dus tot half 9 :confused:

16. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    Omdat ze morgen naar oma gaat wilde ik even weten hoeveel meisje eigenlijk drinkt. Is lastig namelijk met bv. Ik had gekolft, en ze dronk een fles van 200 cc zonder moeite leeg :confused: .

Helaas duurde dat niet lang. Het kwam er zo weer uit. Alles onder de melk. Babet, ik, bankstel, vloer, zelfs de hond die bij mijn voeten lag.

Dus direct naar boven en de tweede keer in een uur douchen. :rolleyes:

En nu weet ik dus nog niet hoeveel ik morgen mee moet geven. Weet namelijk haar gewicht niet precies (schat 5200 gram). En ze drinkt geen vast aantal keren, maar overdag heel vaak heel weinig...

17. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

Aug 24, 2007
    1,720
    0
    0
    huisvrouw

die van mij red net 6 uurtjes
    van de week kwam ze om kwart over 5 ipv kwart voor 3 ofzo
    daarna wou ze dus nooit meer slapen
    dus ik doe haar nu gewoon snach'ts wakker maken want dan slaapt ze wel weer gewoon verder tot uurtje of 7

18. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    meer spam!

19. Moaatje

Moaatje Fanatiek lid

Sep 19, 2007
    2,535
    0
    0
    eindelijk een lachje gevangen op camera

20. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Thanx voor het stemmen ;) wat raar dat esmay er niet tussen staat :rolleyes: ik zou nu gelijk een foto opsturen!dan staat ze er volgende maand tussen ;)

Share This Page