hihi esmay was beetje zeurderig dus heb ik haar in der wipstoel voor de tv gezet en hoteldebotel opgezet ze zit te lachen niet normaal haha echt geweldig om te zien
okeee thx maar ik heb nog geen foto gezien van hannah? snap er nie zoveel van is ook maar 1 pagina ckr?
Ik heb op Jinthe gestemd Hannah kan ik ook niet vinden. Even een vraag? Hoever kijken jullie kindjes al? Judith reageert alleen als ik heel dichtbij haar kom. Vandaag heb ik op de kleine van mijn zus gepast die is 8 dagen ouder en die reageert veel beter. Hij zie mij stukken verder al aankomen en lig al breeduit te lachen. Judith lacht ook als ik kom, maar pas als ik pal naast haar bedje of wagen of box ben. Ben zo bang dat ze net zulke slechte oogjes heeft als haar zus. Mijn dochtertje heef +7 en +5,5 en het zit helemaal niet in de familie. Heb het toen ik zwanger was aan de HA gevraagd of de kans groot is dat de baby het ook weer heeft. Maar hij zei is gewoon domme pech, terwijl de orthoptiste zei dat ik grote kans had. En nou zit ik er heel de dag op te letten, word gek van mezelf. Mijn zoontje heeft gelukkig wel goeie ogen. Ik weet wel er val prima mee te leven hoor, maar heb het toch liever niet. ZIjn er nog meer kindjes die pas laat reageren als je aan kom lopen? Groetjes Mineke
hannah reageert ook nog niet echt van heel ver af hoor zat net op eeeen site en daar las ik dus dat het gezichtsvermogen nu pas goed is ontwikkeld lees hier maar ff http://www.allesoverkinderen.nl/ne_ontw ... htm#maand3