Ben weer terug van vakantie... Het was erg lekker geweest en Senna was heel erg relaxed en dan hebben wij het ook fijn natuurlijk! Ben al beetje begonnen met bijlezen... Maar duurt nog effe voro ik helemaal bij ben. Het is hier in huis ook nog een puinhoop... Hoop dat het met jullie en jullie lieve kindjes ook allemaal goed gaat. Ik kom snel weer echt meekletsen hoor!
Wat fijn dat je een lekkere vakantie hebt gehad! en leuk dat senna het ook naar haar zin heeft gehad! p.s wil je ook op jinthe stemmen bij baby v/d maand
morge meiden, heb gisteren filmpje van esmay gemaakt toen ze tv keek hier is de link voor diegene die hem wel zou willen zien http://fl3xgirl.hyves.nl/album/31138916 ... 22/0/njl4/
Wat een vrolijke meid! Schattig hoor! Is dat terwijl ze naar Hoteldebotel kijkt? Heb je de hele serie gekocht bij die Felicitas-mevrouw? Vond het er leuk uitzien maar zo erg duur...
We hebben vandaag de vooroplevering van ons nieuwe huis! Op 11 september krijgen we de sleutel echt... Na de vooroplevering racen we door naar het KDV voor een kennismaking en intake. Ben erg benieuwd, hoop dat het een beetje klikt met de mensen van daar.
Moatje: je schreef dat Babet 's nachts nog in de wieg naast je ligt. Bij ons de kleine ook nog. Wanneer gaat ze in het ledikant slapen? Ik ga het denk ik proberen enkele weken voordat ik weer ga werken. Het zal voor mij het meeste wennen zijn, al die geluidjes vind ik wel gezellig, ha ha Spannend de hele dag zonder haar vandaag, hoe is het gegaan? Leuke foto's trouwens.. Mineke: vervelend dat je je zo'n zorgen maakt om de ogen van je baby. Hier kijkt de kleine naar alles wat beweegt en felle kleuren heeft. Laatst op een kinderfeestje zat ie de hele tijd naar de ballonnen en slingers te kijken. Ik heb zelf slechte ogen en mijn man hele goede. Dus ik hoop dat hij ook goede heeft. Al valt er met slechte ogen ook heel goed te leven hoor. Zonneschijn: fijn dat het goed ging op vakantie. Was het niet wennen wat je mee moet nemen, hoe je je dag indeelt ed? Hier gaat het z'n gangetje. De kleine slaapt heel veel. Zaterdagnacht 11 uur achter elkaar en de hele dag erna met drinkpauzes van om de 4 uur. Gewoon saai Maar als ie wakker is is hij wel heel vrolijk (net als Esmay in het filmpje) met armen en benen slaan. Leuk in de Tummy tub, hele kamer is nat Kan een baby ook te veel slapen? Hij huilt ook bijna niet meer, ook niet als ie wilt eten. In gezelschap is hij super nieuwsgierig, hij wilt niets misse, maar daarna valt ie als een blok in slaap. De intakegesprekken bij het KDV, hoeveel weken voor de startdatum is dat gemiddeld? Ik heb nog geen uitnodiging ontvangen nl.
@Zonneschijn: is het autorijden ook goed gegaan met de kleine? Veel plezier bij jullie nieuwe huis en succes op het KDV Evy is vorige week wezen wennen en gaat morgen voor het eerst de hele dag. Ben benieuwd. Gister ben ik nog naar het inloopspreekuur van het CB geweest, had het idee dat Evy steeds na de fles nog honger had. Ze was in 2 weken weer 300 gr gegroeid en weegt nu ongeveer 5600 gr. We mochten de flessen dus verhogen naar 180 ml water met 6 schepjes. Drinken jullie beebs deze flessen gelijk helemaal leeg of hebben jullie het rustig opgebouwd? De luiers zitten telkens wel erg overvol met plas, echt niet normaal meer joh..... Wel slaapt ze sinds vorige week wat vaker door 's nachts. Van 22.30 tot 5.00/5.30 uur het begin is er dus eindelijk Ik ga ff een boterham eten voor de kleine uk weer wakker wordt. Doei en een fijne dag allemaal!
@xxxxx: wij werden in begin augustus gebeld door het KDV, 1 week later hadden we een intake gesprek en vorige week is ze 1 1/2 uur wezen wennen op het kdv. Morgen begint het echt met een hele dag naar het kdv. Heb je al wel gebeld dat je kindje geboren is?