mijn kleine meid drinkt nie zoveel ze krijgt nog steeds 6 flessen en ze drinkt ongeveer 140 / 165 ik krijg er niks meer in dus ga het ook niet aanbieden weet ik togh dat ik een rest weg kan gooien
xxxxxx1974,wil jij ook op jinthe stemmen bij baby v/d maand? Ik moet vanmiddag om half 5 bij het cb zijn dan krijgt ze haar tweede prikjes alweer ik zie er zo tegenop weer,ik vind dat huilen echt zo zielig als ze de prikjes krijgt,het is natuurlijk voor het goede doel maar mijn hart breekt gewoon! Dus ik hoop dat ik vandaag niet weer als een klein kind gaat staan janken! wat zullen die mensen wel niet denken
Jinthe krijgt 5 flessen van 180 water en 6 scheppen dus dan kom ik uit op 5 keer 200 ml en dat is het maximale wat ze mogen..en dan heeft ze ook nog friso voor hongerige baby's lekker vreetzakkie heb ik
ik heb gestemd... succes met de prikjes. Je bent vast niet de enige die huilt, dat zijn ze wel gewens
Meiden,ik wou ff met jullie delen,voor diegene die het nog niet wisten,deze week hebben ze bij de etos 3 pakken halen 2 betalen
nou ik ben er ook nog hoor bedankt voor alle felicitaties We hebben echt geboft met het weer hoor! En nu ben ik vooral weer bezig met de voorbereidingen van Sem dr verjaardag enzo.. En tussendoor ook met die van mijn vriend ook een hoop geregeld zo! Maar wil wel iets leuks als feestje ! Dus voorlopig ben ik wat minder aanwezig hier, en een partyplanner haha en tussendoor ook huizen in de gaten houden, en een huishouden runnen haha off course En voor Sem naar scholen aan het kijken en op gesprek gaan ed.. Maar ik blijf lezen heb weer leuke lieve kindjes gezien! tot klets dames!
Hoi Meiden, Ik ben een heel tijdje niet geweest had het druk. Amelle sliep slecht de afgelopen week. Nu gaat het weer wat beter. Martijn is deze week lekker vrij dus we gaan lekker dingen met z'n drieen doen. Deze week moet Amelle ook oefenen op het kdv. Morgen moeten we haar voor het eerst achterlaten. Ik vind het erg spannend..... Ik moest 40 pagina's bij lezen. Dus sorry dat ik niet op al die dingen reageer.
Hier slaapt onze kleine meid van 20.30/21 u tot 7 u/ 7.30 echt ideaal Zaterdag hadden we een verjaardag, we hadden Felicia meegenomen en ze heeft daar de hele avond geslapen ondanks de harde muziek, en toen we thuis kwamen werd ze ook niet wakker toen we haar in haar eigen bedje legde. Echt wij hebben zo'n makkelijk kindje.
@claudia: Evy heeft dezelfde voeding met dezelfde hoeveelheid ml. Wat een hongerige beebs hebben we dan toch he Alleen de ontlasting wil niet zo lukken met deze voeding, ze slaat steeds een dag over en krijgt er dan toch wel een beetje last van, heb jij dit ook gehad? Hopelijk viel het dit keer mee met de prikjes?
@Minnie: lekker dat je kindje zo fijn doorslaapt? Hoeveel voedingen geef je en om welke tijden geef je ze? Hebben jullie ook dat je bij de laatste voeding je kindje wakker moet maken?
Hoi Moaatje ik merk niet echt een verschil met het welterustenbad maar dat komt misschien ook omdat Felicia s'avonds rond 20.30 graag wil slapen haha dus eigelijk heeft ze geen welterustenbadje nodig maar ik doe het voor het idee hihi
Ik zou afgelopen zaterdag gaan babyzwemmen, kwam ik er vrijdagavond achter dat ik geen zwemluiers had gehaald grrrr :x dus nu wordt het as zaterdag Wat een leuke fot's zie ik voorbij komen van al die mooie beebjes, echt superschatig! Bwtje een beetje laat maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid!
Hoi mamakaatje Wij geven 5 voedingen van 180 ml + 5 schepjes 7 u/ 7.30 10.30/11 u 14 u / 14.30 17.30 / 18 u 20.30 / 21 u Ik hoef Felicia niet wakker te maken voor haar laatste voeding want meestal is ze gewoon wakker tussen de eennalaatste en laatste fles.
goeiemorgen dames wat een snertweer mijn voedingsschema ziet er zo uit ongeveer 7.00 drinkt ze 140 /150 11.00 drinkt ze 140/150 14,30 drinkt ze 140/150 18.30 drinkt ze 140/150 22.30 drinkt ze 140/150 en dan de nachtfles rond 3 uur half 4 en dan drinkt ze ook 140/150
Hier zitten we op 5 voedingen van 150/160 cc. Gisteren hadden we weer iets hoor... Suzanne lag bij vriendlief te spelen. ze lag op haar buik en plots had ze m'n vriend d'r bril in haar handen. Zonder enige aanleiding had ze zijn bril te pakken. Bij mij had ze 't ook bijna te pakken. Ze heeft nu haar handjes ontdekt. Handjes in de mond... oh 2 lukt niet, dan maar 1. En als het niet lukt om haar knuffelbeest te pakken, dan raakt ze gefrustreerd en gaat ze huilen... Ik las dat sommige dames al aan het werk zijn. Hoe is de 1e werkdag bevallen? Ik moet 1 oktober weer beginnen. Aan de ene kant wil ik Suzanne niet wegbrengen naar het kdv, maar aan de andere kant, het is ook goed voor de kleine. Dan leert ze omgaan met andere kinderen. Het werk zie ik niet zo tegenop. Ik denk dat het veel bijpraten wordt en ach. Ik ga toch 3 dagen werken. Dan is de werkweek zo voorbij.