Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

ligt eraan wat voor soort pil heb je
    een dubbele hormoon pil een 1fase pil of een 2 fasen pil

2. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Hoihoi, ik ben er ook weer even. Paar dagen niet online geweest. Weekendje weg was erg leuk, maar veel te kort. Dus als het aan mij ligt gaan we snel weer even er uit haha.

Gisteren heb ik de babydoos opgehaald bij Prenatal. Vraag me af waarom ze er een scheermes voor mannen in doen?
    En dan npg wat raars van de Prenatal... Ik geloof dat dat bij hun folder zat, of bij de Wij Jonge Ouders.. een 20% kortingspasje op een autostoeltje als je je oude autostoel inlevert. Hebben jullie dioe ook gehad?
    Nou, ik heb er dus niks aan, want die korting geld tot 16 september, en dan kan ik mijn autostoel toch nog niet om gaan ruilen voor een nieuwe?! Terwiojl ze weten bij de Prenatal hoe oud mijn ventje nu is, beetje raar...

Verder gaat alles hier goed. Afgelopen weekend met het weekendje weg sliep hij opeens 's nachts niet meer door. Maar ondertussen weer wel, lekker tot een uur of 7 á 8.
    Alleen hij rolt nog steeds niet om... Is wel druk op weg met proberen maar het lukt nog niet echt. Soms krijg ik het idee dat hij een beetje achterloopt, vooral als ik sommige verhalen hier lees over omrollen en zelfstandig zitten (Vlademira!). Dat is voor mijn kleine mannetje nog echt een brug te ver.

3. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

mijn manneke kan ook nog niet zelf omrollen, maar dat komt allemaal wel een keer, hij is ook pas met 10 weken echt gericht aan het lachen... geen spiertrekken meer.

4. Coco

Coco VIP lid

31 aug 2007
    6.135
    0
    0
    omg. Rotterdam
    Ja, inderdaad hoor, alles op zn tijd. En ik snap ook wel dat iedere baby z'n eigen tempo heeft. Maar wat een grote verschillen zeg!

5. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

nou dat achterlopen zal wel wat meevallen
    die van mij probeert het nog niet eens
    ik zeg er wel bij dat het voor mij ook nog niet hoeft want het gaat allemaal al zo snel.....

6. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

7. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik gebruik mygronginon 20 of zo iets

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    de mijne rol zn eigen wel op zn zij maar neit verder!

@coco fijn da tje weekendje leuk was !
    ik vond het ook nogal raar dat er een scheermes in zat.

9. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    Hier ook een juni mama. Was niet in juni gepland, maar de kleine vond het niet meer zo leuk bij mij :(
    Stijn is geboren op 17 juni 2008.

10. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    welkom joni

was hij veel te vroeg geboren of viel het mee.

11. fluffy

fluffy Actief lid

6 mrt 2008
    197
    0
    0
    verzorgende B
    zaandam
    tjonge meiden wat gaat dat allemaal snel zeg.

kan het soms niet eens bij houden met lezen dus als ik ergens niet op gereageert heb alvast sorry.

hier gaat alles prima yuri maakt het prima groeit goed. hij is al weer 58 cm en 5.8 kilo. kreeg van de CB te horen dat hij te zwaar was maar hij mocht wel 2 grotere flessen omdat hij wel snel weer kwam voor voeding.
    CB weten zeker ook niet wat ze willen.

ook heeft hij zijn eerste prikkjes gehad en hij doet mee aan het pino onderzoek dus ze kwamen thuis. Gelukig heeft hij er geen last van gehad.
    zelf toen ze hem prikte ging hij pas huilen toen ze eigelijk al klaar waren.
    en daar zat hij dan op me schoot met dikke tranen en 2 grote pooh pleisters op zijn beentjes, Wat vond ik dat een zielig gezicht zeg.
    maar goed mama was niet gek en had dus een troost flesje klaar staan dus de tranen waren zo weg. en zins een dag of 2 ligt hij te duimen lief om te zien hoor. hij huilde ook gelijk minder die afgelopen 2 dagen. hij is zijn speen niet meer kwijt want hij heeft nu zijn duim .

12. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @coco : Dat van die bon was een actie bij prenatal. Zag ik 2 weken geleden toen ik in Breda was bij de Prenatal.

Evy is hier ook flink bezig met zich om te rollen op haar zij. Alleen wat ik wel weer moeilijk vind is dat ze nu meer moppert omdat het niet altijd lukt of omdat ze niet altijd weer terug kan rollen naar haar rug.
    Je kan ze ook niet meer onbewaakt even in de box laten.'
    Hebben jullie kids dat ook, dat ze meer jengelen?

Vorige week sliep Evy 4x 's nachts door en nu weer helemaal niet.
    Gisteravond hebben we haar weer wakker gemaakt voor de laatste fles om 22.30 uur en om 3.00 uur werd ze alweer wakker. Honger kan het echt niet zijn, we bieden haar nu flessen aan van 180 ml water met 6 schepjes voeding. Ze drinkt ze vaak op tussen de 170 en 190 ml.

Ik hoopte echt dat ze nu wel ging doorslapen :( :(

13. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    goeiemorgen dames
    jaja ben vroeg hannah wou niet echt meer slapen na de fles van half 4 dus ben maar naar benee gegaan nu ligt ze in de kinderwagen en slaapt als een roosje
    ze heeft een beetje verhoging/koorts door de prikjes maar ze drinkt wel en is niet echt jengelig ofzo ze slaapt wat meer
    vandaag is het feest bij ons want mijn middelste dochter is 4 geworden vandaag hieper de piep hoeraaaa hahha
    altijd leuk

fluffy wat is pino onderzoek?

zal me ff douchen
    tot latersssssss

14. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    feli met je middelste hihi
    en hopelijk word je anere meissie niet ziekjes ...
    is natuurlijk niet leuk op een verjaardag!

Wij hebben morgen 3 verjaardagen en zondag vieren we Sem haar verjaardag, is maandag echt jarig!

Bij mooi weer gaan we een springkussen in de tuin zetten en ze krijgt een kastelen taart de bofkont!

Gelukkig zijn de dames allebei om 20h gaan slapen...maar vannacht was er elke keer wel herrie in de straat van mensen..:S dus ook wel Eva werd vaker wakker!

15. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

hoi hoi bedankt voor je felicitatie!
    jij ook alvast gefeliciteerd met je dochter
    komt door de prikjes denk ik dat ze wat verhoging heeft ...
    leuk een springkussen haha
    hetty krijgt een dora taart heeft ze zelf uitgezocht
    leuk herrie in de straat...not dus
    hier hebben de kids helemaal geen last van de herrie ik woon in de binnuhstad naast de kroeg ze hebben hier wel eens live bandjes enz maar kids slapen er altijd lkkr door heen
    nou zal ff orde op zaken stellen hier ka nu nog strax niet meer dan te druk met visite enz enz

nou tot latersssssssss

16. Delfino

Delfino Niet meer actief

me vriend wilde ook aan pino ondezoek meedoen maar dat wilde ik absoluut niet me dochter is geen proefkonijn (zo voelde ik het)

17. Delfino

Delfino Niet meer actief

fijn te horen dat alles goed gaat fluffy hij groeit ook goed zeg :D

18. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @mo & bwtje: allebei van harte met jullie kids en heel veel plezier met de verjaardagen.

Evy heeft vannacht weer een keer doorgeslapen...HOERA!
    Ze heeft van 23.00 tot 05.00 uur geslapen, toen snel een speentje gegeven waarna ze nog doorsliep tot 06.30 uur.
    Haar toen een flesje gegeven en allebei weer lekker ons bedje in tot 10.00 uur. Daarna op bed lekker saampjes geknuffeld en gekletst :D
    Om 10.30 weer een flesje en om 11.45 is ze d'r bed weer ingegaan (lag bijna te slapen in de box)
    Nu kijken hoe laat ze weer wakker wordt.

19. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw

dank je wel!
    heerlijk zeg dat ze doorslaapt kan niet w88 tot mijn meisje door gaat slapen zit met smart te w88 haha

20. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mo & Bwtje: gefeliciteerd met de jarigen...

Hier was het gisteravond sinds hele lange tijd weer raak :( Meneertje wilde niet slapen maar hij was zo moe. En gillen met hele lange uithalen, waarschijnlijk ergens last van. Elk uur willen drinken. Tot 12 uur met hem bezig geweest. Elke keer viel hij in slaap op schoot op in ons bed en bij het neerleggen in z'n eigen bed ging hij weer gillen. Gelukkig tot 7,30 geslapen en daarna nog tot 11.30.
    Sinds woensdag tilt hij z'n buik omhoog, net als een bruggetje en wil dan achterom kijken. Grappig gezicht maar niet handig met aankleden. Nu moet ik hem echt in de gaten houden, kan niet zomaar iets pakken...

Deel Deze Pagina