Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik kan ook niet meer weg lopen bij de comode.
    ook hij gooit zijn kont omhoog.
    Ruben ligt ook redelijk vaak omgedraaid in bed.
    begint in de lengte en de volgde ochtend ligt hij overdwars.

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    gefeliciteerd aan alle jarige en die bijna jarig zijn!

Hier al een tijdje dat meneer lekker door slaapt, krijgt om 22.00 zijn laatste fles en komt dan pas rond 8.00..... bofkont he!

Maar hij blijft wel netjes liggen, in het begin trapte die alles weg, maar blijkbaar merkt die dat het dan koud word hahaha dus niet meer zo gevonden s; ochtends!

Ik ben nu aan het afbouwen met zijn medicijnen, zantac krijgt die al niet meer en het gaat super gelukkig! Ik doe nu wel Nutriton (4 schepjes = minimale) in zijn fles en dat werkt ook super idd!

Hier ook een super beweeglijk ventje, hij draait zwaait en gooit met zijn volle gewicht en lachen dat hij dat vindt! Geniet er echt van als je met hem stoeit hahaha Als je zijn handje vast houdt probeert hij zichzelf helemaal omhoog te trekken...

De juni kinders zijn wel snelle baby's zeg hahaha!

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ja zeker het zijn wonder kindjes.

4. Joni80

Joni80 Actief lid

29 aug 2008
    160
    0
    0
    Deventer
    @ Ilona: Stijn is geboren met 32+5 wkn. Hij kan dus nog niet al die dingen die jullie kindjes wel kunnen. Maar hij doet het wel heel goed. Hij wil soms echt te veel en dat kan hij nog niet en dat frustreerd hem heel erg.

5. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo dat is inderdaad erg vroeg, fijn dat het zo goed met hem gaat. Erg stoere naam. Mijn dochter doe ook nog niet zo veel hoor en die is drie dagen te laat geboren. ;) Ze gaat alleen proberen dingen te pakken maar omrollen heeft ze nog geen zin in. ;)

6. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo het was hier vanmorgen echt hectisch. Zat ik vanmorgen voordat ik ging werken om kwart over 6 de fles te geven. Ga ze zitten poepen, echt alles eronder kwam er zo uitlopen aan de zijkant. Judith helemaal smerig, ik helemaal smerig. Moest ik me omkleden, Judith in badje, kinderen nog wakker maken en aankleden. Dacht echt even, hoe verzin in het drie kinderen en ook nog gaan werken. :( Moest ze twee ver wegbrengen omdat mijn moeder op vakantie is. Nou dus dan begin je dag goed, was ook nog net op tijd. :) En het is hectisch gebleven, was erg druk op mijn werk, te weinig personeel. Dus nou even lekker niks meer. :D
    Haha kan er nou wel weer om lachen om vanochtend, ga het badje maar opruimen zo. Alles staat er nog, lijkt net of er een bom ontploft is hier. :)

7. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Vanmorgen om 9.00 uur is men kleine meid opgenomen ivm haar Reflux klachten die niet minder werden met medicatie.
    Ze gaan haar nu minimaal 5 dagen observeren en helemaal nakijken.
    Deed pijn in mijn hart haar daar achter te laten, ben met tranen in men ogen weggelopen en thuis een flink potje zitten janken.
    Mis haar zo :cry:

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Och meis! wat vreselijk! :cry: hoop dat ze strax beter wordt

9. Daantje82

Daantje82 Fanatiek lid

3 dec 2006
    3.812
    0
    0
    Huismama
    Arnhem
    Ja pff is zo raar zonder kind thuis te zijn...
    Hopelijk weten we na die 5 dagen meer en wordt ons meisje weer een vrolijk meisje.

10. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ik hoop heel hard met je mee meis!
    Weet hoe het voelt je meisje achter te laten in het ziekenhuis :cry:

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Goh meid, wat schrikken en vreselijk rot. Kan me voorstellen dat je er erg verdrietig van bent. Lijkt me niks je kleine meisje in een ziekenhuis achter te moeten laten.
    Hoop dat ze snel weten hoe ze weer beter kan worden en jullie eens echt kunnen gaan genieten.
    Sterkte!

12. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Met 3 kinderen lijkt me erg hectisch hoor.. petje af!
    Vannacht (ik kon er niet door slapen zelfs) bedacht ik me hoe het straks moet als ik weer moet werken... Wordt de wekker om 5;45 uur zetten om om half 9 op m'n werk te kunnen zijn; aankleden en voeden van Senna en mij, haar dan lopend naar kdv brengen (man heeft al vroeg auto nodig), terug lopen en dan 3 kwartier naar m'n werk fietsen... pfff. En dat met herfst en winter voor de boeg... En ben toch al meer een avondmens. En tegen die tijd maar hopen dat Senna wel doorslaapt.
    We zitten eraan te denken om 2e auto te kopen. Maar dan kan de ene helft van mijn salaris naar de auto en de andere helft naar kdv... :( Baal er wel van, nu ik het me zo bedenk...

13. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Volgens mij heeft Senna d'r regeldagen, maar dan vooral 's nachts helaas... De laatste tijd sliep ze na de laatste voeding van 20 uur tot ongeveer half 5. En vannacht kwam ze om 0;15 al en weer om half 4, 7 uur en 9 uur, pff was me het nachtje wel.

Mannetje wilde vanavond Senna weer es een afgekolfde fles geven, maar ze weigert hem gewoon... Heetf ze al eerder gedaan, maar daarna ging het soms wel weer goed. Nu dus weer niet, ze krijste alles bij elkaar. Ik was al expres uit de kamer gegaan en heb me er niet mee bemoeit. Maar het was huilen totdat ik met "de tiet" kwam... Wat een draakje... ;)
    Hoop toch wel dat ze eraan gaat wennen, want ik wil mezelf niet onmisbaar maken. Over anderhalve week begint m'n Italiaanse les en snel ga ik ook weer naar de thuiswedstrijden van PSV...

Zijn er meer BV-baby'tjes die dit hebben? In een vreemde omgeving (bij mijn ouders bijv.) heeft ze de fles wel gewoon genomen.
    Hebben jullie misschien een gouden tip?

14. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Mo, Gefeliciteerd met Hetty!

Joni, welkom hier! Het is vast een doorzettertje dan. Fijn dat het zo goed gaat!

15. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Daantje: Wat rot om je kleine achter te moeten laten.
    Mag je overdag wel continue in het zh blijven? Ik hoop dat ze snel wat voor je kleintje kunnen doen. Sterkte!

16. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hmm ik stop maar es met monologen...
    Fijne avond en weekend!
    Jullie nog leuke plannen?
    Wji gaan morgen naar schoonouders en zondag met vriendengroep tennissen en bijkletsen.

17. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Mineke ben je weer een beetje bijgekomen van de hectische dag?
    Is wel ff flink aanpoten met 3 kids dan... ik vind t al wennen met 1 kleine.
    Nu lekker weekend houden....

Een vriendin van me is nu in het zh om hopelijk snel te bevallen, ben wel erg nieuwsgierig of ze een meisje of jongen krijgen....

Vanm nog wezen shoppen met mijn schoonmoeder bij de Lief winkel...
    Jeetje had die hele winkel wel leeg willen kopen. Hebben jullie dat ook zo erg. Als ik in de stad ben kijk ik niet meer voor mezelf, maar alleen maar voor onze kleine :( :D :D

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Ach wat vervelend nou zeg! Hopelijk kunnen ze er wat aan doen, want zo blijf je ook maar tobben. Hoe gaat het nou met jezelf?

Zonneschijn: Jammer dat je je zo zorgen maak hoe je dat straks allemaal ga doen als je ga werken. Het zal best flink aanpoten zijn maar je zult zien dat je het kan. ;)
    Jammer dat ze 's nachts zo aan het spoken is dan kom je zelf ook niet aan je rust toe. Hopelijk ga dat snel weer over. Ik heb geen tips voor want ik geef FV.

Mamakaatje: Ben alweer aardig bijgekomen hoor. Ik herken die kooplust ook voor je kleintje. Ik kijk ook altijd overal voor de kinderen! Maar niet teveel kopen hoor voor deze leeftijd, ze kunnen het maar zo kort aan. ;)

Ik ga maar eens mijn bed op zoeken, welterusen allemaal!

19. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    jeetje meid wat onwijs vervelend!
    ik heb het met je te doen..
    Ik denk dat ze mij zouden kunnen oprapen nou ik denk dat het zkh een moeilijke aan me zouden hebben want ik zou willen blijven en niet meer weggaan..
    maar dat kan natuurlijk niet met nog een meisje hier :(

poeh sterkte en ik hoop ZO dat je meisje er beter van wordt! want is niet meer leuk zo he..en zo zielig voor dr !

En dan kunnen jullie fijn gaan genieten, want dat heb je onderhand ook wel verdiend he!
    dikke mega cyber knuffel!

20. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    haha wat een draakje hihi
    nou hier eerst ook eentje die van 20h tot 4 sliep en nu ook s' nachts weer vaker komt en inderdaad dit mag van mij ook wel weer anders..is ook sinds de prikjes grrrr!

Maar mbt het flesje, hier wil ze soms ook niet of juist wil ze het snel en dan moppert ze ook bij de tiet hoor! En dan is het gewoon fles standje 3 (ik heb die 1,2,3 spenen) en achterover en erin haha maar dan wel heel rustig laten boeren anders komt er weer een hoop uit :)
    Maar net zoals gisteravond wilde ze ook niet bij mij drinken en gewoon slapen! Dus had ze om 18h de laatste voeding gehad waardoor ze dus om middernacht alweer kwam :( en dat moeten we dus niet hebben ze moet wel om 20h nog drinken hoor...maar ja! Is niet zo makkelijk een ritme met op aanvraag voeden hihi!

succes met je draakje!
    En als ze wel de borst pakt maar niet de fles, dan toch ff de tijd nemen, want je mag 1h met het flesje doen voordat het wegmoet..en ze geeft aan wel dorst te hebben, knijp af en toe een beetje in de speen dan voelt en proeft ze melk waardoor ze hem misschien toch pakt ;)
    Nou gewoon ff oefenen!

Deel Deze Pagina