Hoi Mineke, Wat zijn sommige consultatiebureaus toch laks met bepaalde dingen, ik vertrouwde het gewoon niet, ben blij dat de huisarts niks kon vinden, hij vond het helemaal niet asymetrisch, terwijl het consultatiebureau het wel vond
Hier drinkt Felicia sinds een paar dagen ook minder, ze dronk al 2 weekjes 200 cc maar nu laat ze iedere keer 60/70 cc staan, dus ben vandaag weer terug gegaan naar 165 cc klaargemaakte voeding. Maar hier dus nog wel 5 voedingen want meer als 3.5 uur ertussen red onze kleine meid niet behalve s'nachts dan.
Als Helin het goed doet op dit ritme zou ik ook niet gaan veranderen hoor, laat ze maar lekker kletsen daar.
Dit is de site van de osteopaat waar ik met Chiel onder behandeling ben: http://www.makkink.nl/kinderosteopathie.php?mn=3
ik ga volgende week woensdag met Helin ook naar een osteopaat, denk dat ze daar meer aan heeft dan aan een fysiotherapeut
ja zou dat echt daardoor komen!? eva draait zelf haar hoofdje om en ligt dus ook op beide kanten..maar hierdoor weet ik niet elke keer op welke kant ze ligt... hier trouwens een ziek dametje Sem is duidelijk toe aan rust en veel fruit Eva kan trouwens ook echt niet meer tegen je benen aan liggen ze gaat steeds naar voren toe..wil dus echt zitten maar is niet echt makkelijk dus dan maar dr wippertje in..alleen hier ligt ze ook snel onderin haha dus ook al vastmaken echt een bewegelijk ding dus zijn die van jullie ook al van die niet stil liggers?
Arme Sem... is ze erg ziek? Beterschap voor je meisje! Senna beweegt ook steeds meer en wilder. Vind dat ze best veel kracht heeft, ze zet haar beentjes af en toe lekker hard af in m'n buik. Door die beweeglijkheid spuugt ze wel weer meer. Ben nu begonnen met nutriton, het lijkt wel te werken. Alleen geklungel met een lepeltje van die drap is niet echt handig. Senna heeft alweer 2 x het flesje genomen, joepie! En ook met nutriton erin. Dus ik denk dat ik vanavond wel met een gerust gevoel uit eten kan. Het is rustig hier bij de juni-mama's vind ik. Best jammer soms, ik merk dat ik dan ook wat minder reageer. Voordeel is wel dat ik wat makkelijker van de laptop af kom en er hier in huis nog es iets gebeurt... Morgen krijgen we de sleutel van ons nieuwe huis, spannend. Vind het ook wel jammer om hier uit dit huis weg te gaan. We hebben nu nieuwbouw gekocht en ik hou wel van een jaren '30 huis waar we nu in wonen. Afgelopen weekend hebben we 400 euro uitgegeven aan een mooie olijfboom en hele oude druiven struik... Eigenlijk gingen we "alleen even kijken", hihi en nu dus een paar honderd euro lichter.
morge meiden, bwtje beterschap voor je kleine meid! hier 1tje die niet poept *zucht* volgens mij is zondag de laatste x geweest maar weet niet zeker dus dan zou dit dag 3 moeten zijn en het cb zegt dat ze minimaal 1x in de 3 dagen moet poepen... wat nou als dit niet gebeurt? gelukkig ga ik morge naar het cb om te wegen als ze niet heeft gepoept kan ik het morge vragen wat ik moet doen.
@Bwtje: Beterschap voor je meissie.... Hier ook zo beweeglijk.. idd naar voren willen zitten als hij tegen m'n bovenbenen/knieen ligt. Wippertje vind ie geweldig. En op het speelkleed, kan ie alle kanten op rollen. Aankleden wordt lastiger, daar blijft ie ook niet meer stilliggen @ zonneschijn: gefeliciteerd met je nieuwe huis. Moeten jullie nog veel doen of ga je gelijk verhuizen? Super zo'n olijfboom en de oude druiven! Ik heb ook staan dubben en toch maar niet gedaan. We hebben te veel wind in onze tuin, vinden ze niet lekker volgens mij. @ flex: vervelend dat ze niet poept. Hopelijk heeft ze zelf er niet zo last van... Hier eentje die niets wilt missen. Als ie begint te jengelen dat ie moe is (na 2 uur) leg ik hem in bed maar dan gaat gelijk de sirene aan. Het is een tijd goed gegaan maar nu is het weer elke keer raak. Het vervelende is dat ie uit z'n bed dan ook niets meer wilt, vind dat wel lastig. De enige keer zonder protest slapen is om 20.30 dan is ie zo moe dat ie gelijk na het drinken in coma ligt en ook om 7.00.
Hai Ze blijft bij mij vaak aan beide borsten drinken. En ze drinkt ook echt door zo'n 15 minuten lang. Dus een echte verandering bij Meike heb ik nog niet geconstateert. Zolang hij bij jou goed door drinkt en hij doet het in 10 minuten lang dan hoef je je niet zorgen te maken. Mijn ritme is nog onregelmatig, ik ben nog erg aan het zoeken hoe ik het regelmatiger kan krijgen. vandaar ook mijn vraag. Ik doe het wel in de volgorde eten, slapen en spelen. En hou me daar nu aan vast! gr Willeke
Hier is de volgorde net andersom: eten, spelen, slapen soms is ie alleen te vroeg wakker voor het eten, dan laat ik hem eerst spelen. Vandaag te vroeg eten gegeven (ik dacht dat ie honger had) dan gaat ie aan de borst spelen, schiet niet op. 1,5 later kwam ie met echte honger terwijl ik dacht dat ie slaap had
Hier ook 4 flessen en Judith is hier even zwaar dus ik zou het lekker gewoon zo houden hoor als ze er goed op groei.
Gelukkig zeg! Over heupjes hoor je nooit zulke goeie verhalen van cb. Mijn zus was een keer met haar dochter met spreidbroek op het cb. Ze had de spreidbroek bij de kleertjes laten liggen dus niet omgedaan. Ging de arts naar de heupjes kijken, zei ze prima heupjes. Het kind heeft de spreidbroek nog een half jaar gehad dus ze hebben er echt verstand van daar.
ja hier af en toe ook nog zoeken, en zeker omdat het soms ook eerder wakker worden is dan de voeding soms lukt spelen ed nog wel maar soms geeft ze ook echt honger aan.. Nou ja dan gooien we het schema wel weer om ! Maar zojuist Eva erin gelegd en gaat dus op dr elleboogjes steunen en lekker omhoog kijken.. IK dacht dus echt dit gaat niet lukken zo , maar geen gemopper dus dacht dan kijk je maar lekker rond.. en dan kijk ik ondertussen bij Sem die slaapt ook nog het arme meisje ik denk buikgriep te pakken iedereen die hier ook was, hoor ik ook hier en daar dat ze het hebben niet leuk dus! Maar Eva bleef dus stil en slaapt nu neem ik aan haha zo raar..moet echt wennen aan dat wakker erin leggen hoor!
Hier een foto van de jarige job kreeg hier een kusje van Eva die bij opa op schoot zit! Eva slaapt nog lekker die doet nu even een goede middag dut Hopelijk tot de volgende voedng! En Sem ligt nu weer bij mij op de bank, lekker pipi langkous te kijken