Lief! In mijn album ook een verse van mijn kleine princes! En ja ze heeft al oorbellen Met 3 en halve maand al xxxx
Wat echt? heb je een grotere foto kan het zo klein niet zien eigenlijk! Waar heb je die laten zetten ik wist helemaal niet dat dat zo vroeg mocht..zie het wel vaker! Moest je kleine meid niet verschrikkelijk huilen erom?! Hier hebben de dames nog geen oorbellen, zou er zelf ook niet voor kiezen en als ze zo klein zijn al helemaal niet.. stel dat er iets gebeurt met haar om die dingen pfff dat zou ik mezelf nooit vergeven.. Hier komen oorbellen als ze oud genoeg zijn en er zelf om vragen Maar ben erg benieuwd naar je foto
whahahaha ja bling bling Was zo gepiept, en was ook zo over! Verder is het nu al weer 2 weken terug, en het gaat goed. Alsof ze ze al weet niet hoe lang heb. Maar bij mijzelf genees alles ook ontzettend snel. Heeft er geel last van (gehad) en zit er ook niet aan
vraag me af waarom kinderen/baby's het niet leuk vinden om naar bed te gaan, het is toch heerlijk om een slaapje te kunnen doen... De kleine drol was 2 uurtjes wakker, helemaal hieper aan het spelen (heb wel 10 keer z'n sokken aan gedaan en de lakens over hem heen in de kinderwagen) . Nu maar ff in bed gelegd want hij was het zat maar ik hoor alleen maar gemopper
Soms is ze bij mij ook eerder wakker hoor, of loopt het ff iets anders hahaha. Maar ja dan maar weer de roer omgooien. gr Willeke
Hoi allemaal, wat is er weer veel geschreven zeg.... Vandaag ben ik weer echt aan het werk gegaan. Het was een lange dag van 8 tot 17 uur. Ben nu ook echt op Evy wil nog steeds niet echt doorslapen. Het begint er al iets op te lijken nu... Afgelopen nacht heeft ze van 22.45 uur tot 5 uur geslapen. Maar ja om 5 uur het flesje geven dan klopt het hele schema niet meer... Dus proberen te rekken met een speentje wat tot 6 uur is gelukt. Haar eerst op het gemakje gewassen en aangekleed en om 6.30 uur het flesje gegeven. Om 6.45 uur viel ze toen in slaap in de box. Ik was ook al klaar, maar we hoefden pas om 7.30 uur weg naar het kdv. Na 45 min haar in de maxicosi gedaan en weggegaan. Op het kdv sliep ze weer slecht vanmorgen. Vanm hebben ze haar in een kinderwagen gelegd, hier heeft ze gelukkig wel geslapen (2 1/2 uur lang) Ook wilde ze niet in de box spelen, terwijl ze dat thuis wel erg leuk vind en erg lang vol kan houden. Ach ja het zal heus wel wennen zijn voor haar. Morgen mag ze weer naar oma, kijken hoe ze daar slaapt. Hebben jullie kinderen dat ook dat ze 's middags en begin van de avond slecht slapen en veel huiltjes laten tussendoor, terwijl ze nog half slapen (haar ogen zijn dan nog dicht). Standaard huilt ze na 45 min slapen even en dan na 30 min weer. Wordt er weleens onzeker van of ik iets niet goed doe ofzo...
ja hier ook zo, zeker de laatste dagen. Na 2 uur wakker wilt hij niet inslapen. Vaak als ie slaapt na 45 min inderdaad even gillen. Als ik kijk dan slaapt ie gewoon. Heb ergens gelezen dat na 45 min de diepe slaap begint bij baby's en tijden die overgang ze soms huilen omdat ze schrikken of zo iets. Enne, onzekerheid hoort er bij denk ik...
xxxxx1974 onder in me balkje staat website maar hier heb je hemwel gewoon die 38* was me cyclus www.puntaprimavakantie.nl
Gisteren hadden we een intake gesprek bij het kdv. Was wel interssant. 26 september gaat Suzanne een ochtend proef draaien. Eigenlijk is het voor mama. Want die gaat straks weer werken. Suzanne lijdt er helemaal niet onder Zij had gisteren alweer een vriendinnetje. Ze heeft gelukkig nu een ritme met voeding. 5 voedingen van 160 cc. Ja, ik heb de druk opgevoerd. Ze mag deze maand tot aan 170 cc gaan. Maar ja, ze geeft zelf wel aan, wanneer ze meer wilt. En dat laat ze duidelijk weten. Ik las een paar bladzijdes terug dat er niet zoveel hier wordt gereageerd. ja, dat klopt ook wel. maar ik denk dat iedereen het druk heeft met de kleine. Ik merk het zelf ook wel. Ik ben af en toe blij dat ik even tijd heb voor m'n eigen en dan kruip ik niet zo snel achter de pc/laptop. maar dan pak ik een boek of lees de krant. Gewoon even relaxen. Zo, ik ga onze suus even uit bed halen.
Hoi, Ik heb en vraagje. Mijn dochtertje is nu 11 weken oud. Ze krijgt haar laatste voeding om 23:00 en slaapt vervolgens tot ongeveer 7:30. Ze krijgt dan gelijk de fles en gaat na het spelen bij papa/mama en in de box bij de eerste tekenen van vermoeidheid weer op bed. Meestal is dat rond 8:30. Rond 11:00 krijgt ze de volgende fles. Nu hoor ik om me heen dat veel moeders hun baby na de 7 uur voeding meteen weer terug leggen waarna de baby nog 3 uur slaapt. Ik heb dit in het begin ook wel eens gedaan maar de ervaring leerde toen dat ze dan niet meer ging slapen of heel kort sliep waardoor ik om 9 uur alweer een wakker kind heb die pas rond 11 uur haar voeding krijgt. Wat is nou dan het probleem? Nou ja die is er eigenlijk niet echt. Ik ben gewoon een beetje aan het uitproberen waar ze het meeste behoefte aan heeft. Het is namelijk wel zo dat als ik haar om 8:30 weer in bed leg ze na een uur weer wakker is. Soms valt ze uit zichzelf weer in slaap, soms moet ik de nodige moeite doen en soms haal ik haar, als ze na een half uur/3 kwartier nog niet wil slapen gewoon uit bed. Vanmorgen heb ik weer eens geprobeerd haar na de 7uur fles weer weg te leggen. Ze was erg wakker en na wat gepruttel was het stil. Om 9 uur begon ze net even te huilen en nu is het weer stil. Ik hoop gewoon dat ze 's ochtends eens lekker 3 uurtjes achter elkaar door slaapt omdat ik denk dat ze dat wel nodig heeft. Ik vraag me af wat jullie doen.
als wij Quinten meten weer in bed leggen slaapt hij ook niet en huild dan alles bijelkaar als we hem een uurtje in de box leggen dan slaapt hij daarna heerlijk 3 uurtjes
@ Klaartje: bij de voeding van 7 uur valt ie meestal in slaap aan de borst. Dan leg ik hem gelijk in z'n wieg terug, kruip ik zelf ook nog ff in bed, heerlijk... Om 11 uur is ie wakker maar hij houdt het dan maar 1 uurtje vol, daarna weer in bed. Een ander verhaal is het om +/- 15.00 uur, daarna wilt ie niet meer slapen. Ben hem nu wat langer wakker aan het houden. Gisteren na 2 uurtjes wakker in bed gelegd (onder protest), maar half uur geslapen, weer naar beneden gehaald en tot 20.00 wakker gehouden (viel niet mee). Vanochtend was het gelukkig weer 7.00 uur. Ik vind het lastig dat ie 's avonds (tussen 18.00 en 20.00) zo sjacherijnig wordt maar ook niet wilt slapen. Z'n vader ziet hem dan alleen maar als ie moppert en voor mij is het moeilijk om weg te gaan om bv te sporten. Hoe gaat het bij jou s'middags en 's avonds qua slapen en wakker zijn?
goeiemorgen alles goed hier? hier druk met werken enzo als ik dan vrij ben dan ben ik bezig met de was en huishoudelijke dingen ! merk wel dat ik minder tijd heb om achter de comp te zitten! hier ook een manneke die bijna niet wil slapen hij slaap op een heledag maar een uurtje ongeveer! savonds om half 10 is hij dan zo moe dat hij dan eindelijk in slaap valt en dan moet ik hem om 11uur wakker maken voor zn fles! morgen gaan we een weekendje weg met de kleine voor het eerst heb er echt zin in! dus zal hier van het weekend ook niet zijn! alvast een fijn weeekend voor iedereen! groetjesssss
hallo meiden. Ff snel een berichtje tussendoor voordat ik weer terug naar mijn werk moet. Gister is de kleine naar het kdv geweest en had daar weinig geslapen, nu zou je denken dat ze dan afgelopen nacht wel lekker zou slapen van de moeheid. Nou echt niet, na de fles van 22.30 sliep ze zo, maar om 2 uur vannacht werd ze wakker en zijn we dus zeker wel 6 keer naar haar toe gegaan om een speentje te geven. Ze bleef maar telkens huilen, terwijl ze niet echt wakker was. Echt balen en wij zijn nu ook echt helemaal op, heb vanaf 2 uur niet meer kunnen slapen en moet vandaag werken. Ik wil zo graag dat ze eens lekker door gaat slapen, ben ondertussen zo moe dat ik het echt zat ben..... en dan lees ik bij iedereen dat ze al zo lekker doorslapen Ik ga nu snel weer naar mijn werk terug, ben al bijna te laat. Tot vanavond misschien! Groetjes
@mamakaatje: wat vervelend joh dat jouw kleine meid zo weinig heeft geslapen (en jullie ook). Misschien ook door de vele nieuwe indrukken, daar schijnen baby's toch van kunnen huilen 's avonds en 's nachts. Sterkte met werken... Vandaag de babydoos opgehaald, vond het echt tegenvallen, dat terwijl de zwangerschapsdoos wel weer leuk was. Zojuist een vacature gezien waar ik helemaal blij van werd.... Had me voorgenomen om nog zeker een half jaar te blijven werken waar ik nu zit om prive en werk een beetje op de rit te krijgen. Wat een dilema....