Juni 2008 mama's

Discussion in 'De mama's' started by Champy, Jun 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey meiden,

net even naar het cb geweest om Esmay te wegen ze woog 5950 gram.
    :D

even over dat slapen Esmay krijgt 23:00 23:30 laatste voeding en slaapt dan door tot 8:00 dan krijgt ze de fles en schone luier en dan stop ik haar meteen in bed wat er dan gebeurt is heel verschillend ze valt zoiezo in slaap maar de ene keer een uur dus tot half 10 (mooie tijd voor mij om oip te staan) en soms 11 uur pas.... ik vind zoiezo dat esmay de laatste tijd heel veel slaapt s'avonds bijvoorbeeld was ze altijd klaarwakker nu krijgt ze 20 uur der fles en slaapt gewoon door moet haar altijd wakker maken voor de 23 uur flesals het aan haar ligt wil ze maar 4 voedingen op een dag.

2. klaartje31

Mar 29, 2008
    18
    0
    0
    @xxxxx74

's Middags gaat het wisselend. Na de fles van 11:00 ga ik met haar spelen en leg ik haar op het speelkleed of in de box tot ze een beetje huilerig wordt. DIt is vaak na een uur/anderhalf uur. Om ongeveer half 1 breng haar dan resoluut naar boven. Vaak huilt ze dan eve heel erg maar na 10 minuten is het stil. Dan slaapt ze 50 min en wordt wakker en gaat huilen. Ik ga er niet heen en laat haar even begaan. Dit heb ik de laatste tijd geprobeerd en dat werkt goed.Huilt ze lang en intens dan ga ik heen om een speentje te geven, maar ik probeer haar altijd wel tot half 3 in bed te houden. Ze wordt vaak nog wel een keer wakker, maar soms valt ze ook in een diepere slaap. Mijn streven is om haar om 3 uur te voeden, maar als ze lekker slaapt maak ik haar om half 4 wakker.
    Na de voeding onderneem ik meestal ht een en ander met haar. Ik ga vaak wandelen, fietsen in de fietskar of gewoon lekker spelen/liggen in de box/wipper.
    Na anderhalf uur, tegen een uur of 5, leg ik haar weer op bed en slaapt ze, afhankelijk hoe ze 's middags heeft geslapen een anderhalf uur. Om 6 uur/ half 7 begint de avond en zit ze er gezellig bij als we eten. Ze heeft vaak ervoor de fles gehad. Daarna in bad en om half 8/8 uur haar bedje in. Vóór half 8 slaapt ze niet.
    Nu ben ik met haar de stad in geweest en is het hele ritme wat verstoord. Nu huilt de kleine meid alweer een half uurtje en het speentje wil niet. Mooi weer dus ik ga lekker een uurtje wandelen met haar. Ik volg vooral ookmijn gevoel hoor.

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

ow joepie heb de concert kaartjes binnen zit op tribune A rij 18 :D (zal wel goed zijn denk ik hihi)

4. vlademira

vlademira Niet meer actief

Quinten krijgt 21:00uur de laatste fles en hij was vanmorgen om 10:15uur wakker

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ruben kreeg gister de fles om half 9 en werdt wakker om 7.00 en daarna pas een vles gegeven om kwart voor 12.00

6. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay krijgt vanaf vandaag 180cc ze kwam nl steeds om de 3½ uur ze wil dus duidelijk meer.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

hey heb even een vraagje

van het cb mag een baby niet meer dan 1 liter per dag drinken maar vraag me af waarom niet als ze nou meer willen moet je het dan maar gewoon niet geven? :confused: weet iemand dit?

8. vlademira

dit is omdat tot 6 maanden de niertjes nog niet meer aan kunnen en er anders problemen kunnen ontstaan

9. vlademira

hallo mieden Quinten doet mee aan de baby van de maand hier op het forum zouden jullie op hem willen stemmen hij heeft een pet en zonnebril op

10. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

Jul 20, 2007
    3,834
    1
    0
    Hey meiden,

Ben strontverkouden sinds gisteren grrr hoop maar dat de kleine meid het niet over neemt.

Sinds een paar dagen is Felicia heel onrustig s'nachts en ook met inslapen, ze wil ook steeds vaker haar speentje, eerst hoefde ze die s'nachts niet maar nu wel en als die uit haar mondje valt is het brullen, pfff vannacht wel 5 x eruit geweest om speentje terug te doen, ach ja ook dat gaat weer over.....

11. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx voor je antwoord,

maar toch vraag ik me af als je bv geeft weet je niet hoeveel ze drinken is dat dan niet erg? als ze teveel op hebben? want me neefje drinkt nu nog steeds 7 a 8 voedingen en veel zegt me schoonzus dan zou je denken dat ie dan teveel neemt toch? hij is bijna 4 mnd

12. Delfino

Delfino Niet meer actief

had al op jinthe gestemd mag nu niet meer :(

13. vlademira

borstvoeding is lichter verteerbaar en daarom krijgen ze daar geen last van
    en dat past zich altijd aan naar de behoefte van de baby en wat de baby aan kan

14. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Hallo meiden,Ik had hier pas geleden een topic geopend dat ik een goed tehuis zocht voor mijn 2 hondjes..
    Fiene van het forum zou ze overnemen,maar door omstandigheden gaat dat helaas niet door
    Ik ben dus nog steeds opzoek naar een liefdevol tehuis voor mijn 2 hondjes benji een jackrussel van 2.5 jaar en een boomerhondje malthezer x shitzu van 2 jaar..
    Weten jullie iemand?Of willen jullie ze een liefdevol tehuis bieden..stuur me dan aub een pbtje..

Groetjes claudia..

15. Willeke26

Willeke26 Actief lid

Nov 23, 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Waarom doe je ze weg dan?

gr Willeke

16. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

Feb 25, 2007
    2,987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    hebben jullie al wat gehoord over de kinder bijslag. ik heb toen een brief gestuurd maar heb daar verder niks meer van gehoord.

17. Champy

Champy Fanatiek lid

Sep 26, 2007
    2,533
    0
    0
    N.V.T.
    Als het goed is krijgen we binnekort Kinderbijslag....

Hier ook een heel tevreden jongetje, ik heb alleen een kleine dilemma.... Hij zat op de 5 flessen van 180 + 6 scheppen, maar de laatste week dringt die daar maar de hekft van op, alsof die helemaal geen honger heeft... dus nu ben ik naar de 4 flessen gegaan, en nu er iets langer tussen zit dringt die ze wel helemaal op! Hij krijgt ze nu dus zo:

7.30
    12.00
    17.00
    22.00 uur

En dan moet ik hem alleen wakker maken voor de laatste fles, bijde andere laat ik hem zelf komen ( en das meestal rond bovenstaande tijden)

Nou weegt meneer ook al bijna 7,5 kilo hoor, dus misschien heeft die wel gewoon genoeg hieraan, maar is het niet te vroeg dat hij al op 4 flessen zit?

Oh ja ik las, volgens mij bij mamakaatje, over dat de kleine s'nachs wakker werd om 2 uur, en dat je probeerde te rekken met een speentje, maar is het niet misschien zo dat ze nog honger heeft? Soms kwam frits ook s'nachts , maar als ik dan een klein flesje gaf, had meneer hem zo op en sliep die heerlijk verder.... Soms zijn het van die sprongetjes dat ze aangeven even iets meer te willen!

18. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

Oct 12, 2007
    6,168
    1
    0
    on the moon
    Ik heb echt geen tijd meer voor ze,en ze verdienen zoveel beter..zijn hartstikke lief, maar ik kan er niet meer tegen :cry:

19. Delfino

Delfino Niet meer actief

thnx voor je antwoord meid ;)

20. Delfino

Delfino Niet meer actief

wij krijgen het in oktober de kindertoeslag heb ik al wel bericht ontvangen dat het gestord zou worden maar nog niks ontvangen (rekeningnummer klopte niet vandaar dat we een brief kregen)

Share This Page