Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik ben trouwens ook nog 1e geworden met de springwedstrijd.
    en had 179 punten in mijn dressuur proef.
    helaas 1 puntje teweinig voor een winspunt.
    op de site onderaan staan een paar foto's en video van mijn proef.

2. Blue Bird

Blue Bird Niet meer actief

We waren afgelopen zaterdag nog even bij ons in het dorp om wat boodschappen te doen. We gingen ook nog even bij ons favoriete tentje zitten. Daar heb ik onze Suus nog een voeding gegeven. Nadat ik klaar was, kwamen er 2 vrouwen er aan. Ik denk dat ze niet ouder waren dan 25. 1 vrouw gaf haar kleine de fles (deze was 6 weken) (dit hadden we gevraagd) en die andere was 11 weken. en die van 11 weken kreeg al een fruithapje :confused: . Mijn vriend en ik keken elkaar aan: zo van, nou dat mag toch helemaal nog niet. Onze suus is ook zo oud, maar die drinkt nog lekker melk uit de fles. en zo groot was deze nog niet.

O ja... gisteren was er bij ons nog bloemencorso... Onze buurtschap heeft gewonnen. ze hebben 4 prijzen in de wacht gesleept. Goed he....

3. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik vind 11 weekjes ook wel erg vroeg voor een fruithap.
    kreeg hij een half potje

ik zelf zit te denken om volgende week ruben 1 of 2 happen per dag van de vruithap te geven.
    hij is dan 3 en halve maand.
    maar ik merk nu al dat hij zo graag iets anders wil dan de fles.

4. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Hoe merk je dat? Had het al eens gelezen dat sommige baby's het eerder aangeven, maar ik kan me er niks bij voorstellen heo ze dat doen...

Ilona, wat goed van je dat je meteen gewonnen hebt met springen nadat je er zo lang uit geweest bent! Gefeliciteerd!

Bianca, jij ook gefeliciteerd met je bloemen-overwinning!

Daantje, hoe is het met jou? Ik heb d'r al een tijdje niet gezien op het forum, heeft iemand mischien al iets gehoord hoe het met d'r meisje is?

M'n oude buddy ook al tijdje niet hier gezien...
    Maar ben zelf ook wat minder hier geweest trouwens.
    We hebben zo'n druk weekend gehad in het nieuwe huis. Senna heeft hierdoor nauwelijks geslapen overdag. Zaterdag hebben we d'r zelf ook best veel heen en weer gesjouwd, maar ze slaapt bijv in de maxi cosi echt niet door als we gestopt zijn met de auto en we het bakje eruit halen. Ook erna in de wiegbak niet geslapen. Gisteren gevraagd of opa en oma op wilden passen en zelfs daar heeft ze niet geslapen... En veel gehuild 's middags. Ze wil dan zo graag erbij zijn en is toch erg moe, of ze heeft last van d'r spugen (dat doet ze echt meer dan eerst en heeft er ook meer last van) of ze wil bij mama zijn. Toen we terug waren was ze namelijk vrij snel weer stil. Dus we weten het niet zo goed.

Slapen jullie kindjes wel lekker door als ze in/uit auto komen of tijdens/na het wandelen als de wagen stilstaat?

Ik ga even bijlezen hier nu.

5. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ik weet niet zo goed hoe ik dat weet.
    ik merk het aan hem.
    ik had een beetje saus op zijn lipjes gelegd. echt een druppeltje en hij genoot er echt van. zat alles af te likken en na te sabbelen.

ook als ik cynababy geef merk ik dat hij het heerlijk vind en sabbelt en proeft ook erg na.

ja goed he dat ik al zo snel gewonnen hebt.
    zit ook echt te wachten tot mijn startkaart binnen is want dan kan ik officieel gaan starten voor puntjes.

ik ben ook benieuwd hoe het met daantje is zal haar nog wel even een smsje sturen.

6. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Goedemorgen dames,

Ik ben hier een heeeele tijd niet geweest maar wil me graag weer toevoegen aan de groep (als het nog mag :oops: ) . Ben de laatste tijd best druk geweest met ditjes en datjes en de kleine wilde overdag weinig slapen, waardoor ik haast geen tijd meer overhad voor het forum. Huishoudelijke taken gingen dan voor en vond het dan jammer dat ik zo veel zou missen hier.

Nu het steeds beter gaat kwa slaapjes overdag heb ik weer wat meer tijd over om gezellig mee te kletsen. Hoe is het met iedereen?
    Irem doet het goed, groeit goed op de borstvoeding. Donderdag mogen we weer naar het CB, ben benieuwd hoeveel ze gegroeit is!

Liefs Meryem

hierbij nog ff spammen :p . Irem onder haar mobile.

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Gefeliciteerd meid :D =D>

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Welkom terug meis en wat een moppie zeg :D

9. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay had gisteren half 9 voeding gehad en ze moest eigenlijk half 1 weer (kwam beetje rottig uit vandaag ook helaas) maar die van half 1 heeft ze dus overgeslagen. vanmorge werdt ik wakkker om 8 uur en ze ga nog steeds nietg echt aan dat ze honger had maar wel gegeven... wel de fles bijna leeg gedronken (200 cc) vanavond maak ik haar wel gewoon wakker want 4 voedingen is te weinig :rolleyes:

10. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    @Ilona: gefeliciteerd met je eerste overwinning weer.
    Is zeker wel erg lekker om weer iets voor jezelf te doen.

Vrijdag heb ik eindelijk ook een middagje voor mezelf. Mijn vriend neemt vanaf nu iedere maand een dagje ouderschapsverlof op, zodat ik weg kan zonder de kleine. Ik wil ook graag weer gaan sporten, maar deed altijd aan hardlopen en dit zie ik ff nog niet zo zitten...

@Zonneschijn: Evy wordt 9 van de 10 keer ook wakker als je de maxi cosi uit de auto haalt. Wel erg lastig als je bijv bij het kdv bent en je hoopt dat ze dan nog ff doorslaapt :( In de wandelwagen valt ze ook vaak in slaap, daar lukt het haar wat vaker om in te blijven slapen. Misschien ook omdat ze daar 1 1/2 week in heeft geslapen tijdens onze vakantie.
    De wandelwagen wordt trouwens wel steeds kleiner voor d'r, hebben jullie dat ook? Ben benieuwd hoe lang ze er nog in zal passen...

"s Nachts is t hier nog steeds veel wakker zijn. Afgelopen nacht werd ze weer om 2 uur wakker, heb haar een speentje gegeven en daarna werd ze om 4 uur weer wakker. Toen maar een flesje gegeven. Om 7.30 werd ze toen weer wakker, weer een flesje gegeven en daarna nog tot 10.15 geslapen.

Morgen weer naar het cb voor het 2e prikje, ben benieuwd hoe ze er dit keer op reageert...

Fijne dag allemaal, ik ga zo ff strijken en als de kleine weer wakker is lekker een stukje wandelen, want de zon schijnt hier weer heerlijk!
    Doeg!

11. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    ruben past niet meer in de reiswieg.
    heb hem nu ook al omgebouwd tot wandelwagen en dat gaat super.
    heb er z'n winterzak in zitten waardoor rubben goed kan liggen of zitten.

12. Willeke26

Willeke26 Actief lid

23 nov 2006
    219
    0
    0
    Hurdegaryp
    Hoi Meiden

even een vraagje, worden jullie kindjes al éénkennig? Meike begint veel pruillipjes op te zetten als iemand boven de wagen hangt of als iemand tegen haar praat. Zodra je uit de buurt blijft is het goed.

gr Willeke

13. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    Ruben reageert heel erg op de manieer waarop je praat.

14. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Irem vind vrouwen wel leuk en mannen wat minder :p .

Vast door de hoogte van de stem ofzo.

15. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Hallo meiden,

sorry dat ik zolang niks heb laten horen :oops:
    Maar hier is het aardig druk, met 2 kids.
    ik heb zelf een postnatale depressie en zit onder de medijnen
    De kat heeft jongen gehad en ben daar ook druk mee bezig.

Eva gaat als een trein ze is nu bijna 5 kilo en is 56 cm ongeveer.

Ik laat snel wat van me horen als jullie het goed vinden dat ik weer mee ga schrijven

16. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

waarom zou het niet goed zijn dat jij hier komt schrijven? je blijft toch een juni mama he! :D

17. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant

weet het niet maar er werdt nooit meer naar eva gevraagd

maar ik heb wel al die tijd meegelezen en heb zoeites vanik hoor hier ook

Maar ben benieuwd

hoe is het verder Joni?

18. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Zo dat is snel! Hoe groot is hij dan wel niet? Ik zit hier te twijfelen over die verkleiner in de maxi cosi om die eruit te halen. Ze zit zo goed als klem en haar billen zitten nu haast te laag. Maar vind haar nek nog niet sterk genoeg om hem eruit te halen. Ben niet bang dat ze opzij zak maar als ik een aanrijding krijg dat haar nekje dan een te grote klap krijg. Lastig hoor, dan moet ze nog maar een paar weekjes klem zitten. :)
    Gefeliciteerd met je wedstrijd.

Groetjes Mineke

19. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Mocht hier van het cb echt nog geen fruithap geven, pas op zijn vroegst met 4 maanden want ik had het gevraagd omdat ze niet zoveel meer wil drinken. Maar omdat ze wel goed doorgroei vonden ze het niet nodig en het is beter van niet zeiden ze. Waarom weet ik ook niet hoor!
    Leuk dat jullie buurtschap heeft gewonnen. ;)

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    daantje:Is je meisje alweer thuis uit het ziekenhuis en hoe gaat het met haar?

Deel Deze Pagina