Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vlademira

vlademira Niet meer actief

hallo meiden
    Quintenn doet het super slaapt nu van 20:00 uur tot 9:30 / 10:00 uur
    hij eet goed en huilt eigenlijk bijna nooit
    echt heerlijk ik ben weer begonnen met leren een thuis studie kraamverpleeging

2. vlademira

vlademira Niet meer actief

Quinten draagt nu maat 68 soms 74 want 68 begint al aardig klein te worden

3. Delfino

Delfino Niet meer actief

he moaatje thnx voor je tip ze voelt zich duidelijk beter als ze zit als ze ligt hapt ze gewoon naar lucht :( echt zo zielig zuig haar neusje af en toe uit met de neusreiniger en haal toch behoorlijk wat slijm ermee uit ze vindt het niet fijn maarja tis voor een goed doel he ;)

4. Delfino

Delfino Niet meer actief

Esmay heeft maat 62 maar ze heeft vaak kleertjes van maat 68 aan hihi alleen maar omdat in maatje 62 nooit de mooiste kleertjes zijn :oops: maar het kan goed vindt ik zo groot verschil met 62 is het niet eens :D

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    he hallo allemaal!

Nou prikjes gehad, ligt nu heerlijk te pitten! Bij papa op schoot gezeten toen die ze kreeg, dus was goed ontspannen en had er gelukkig niet al te veel last van!

Hij weegt nu 7230 gram en is 65 cm lang! Lekker binkie he?! Hij draagt veel 62/68.

Wij wachten ook tot ongeveer 6 maanden m et de bijvoeding en dan geven we eerst groenten, omdat hij last heeft gehad van maagzuur en fruit dan net te zuur is voor zijn maagje (heeft die van zijn vader..)

Maar we mochten langzaam gaan kijken of hij van 5 naar 4 flessen gaat, als hij de laatste fles (waarvoor ik hem wakker moet maken) niet echt meer wil...
    Wel mag ik dan in fles #4 met twee lepels rijstebloem doen, zodat hij iets meer voeding in zijn maagje heeft voor de nacht.

Essie: Gefeliciteerd met je baan!

Flex: Vervelend dat ze zo verkouden is, misschien iets voor baby's in het badje? Zoals wij hebben asl Vix?

Moaatje: Ze zal vast wel bijdraaien met der nachten, wel weer fijn dat je aan het werk ben zeker?

Hier kluift meneer ook overal op hoor! Moet wel opletten dat hij niet op andermans vingers of handen gaat sabbelen, vind ik heeeel onhygienisch!en sommige laten het gewoon toe, dus ben ook net een tijger op de loer hahaha

6. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Oh ja meneer gaat nu steeds vaker proberen om te rollen, vooral als je met hem speelt , vindt die prachtig!

7. Delfino

Delfino Niet meer actief

Ow wat goed! :D lijkt me best leuk om te zien dat ze uitzichzelf gaan rollen :)

Ik heb gisteren luuf ofzo gekocht speciaal voor baby's ruikt zelfde als Dampo :) moet savonds voor het slapen en smorgen in smerenkijken of dit werkt

8. Delfino

Delfino Niet meer actief

Even een spam foto van me kleine fotomodel :D

9. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    /
    Hoe zwaar en hoelang waje kindje bgij geboorte

10. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Sjoon: moet chiel een helmpje, nick heeft er ook 1 gehad en voor eva wordt volgende week beslist of ze er 1 moet want eva heeft een hele sterke voorkeur voor plat op haat hoofd te liggen zal ff een foto van nick zoeken met helm, en echt het is niet zielig voor die kleintjes maar meer de ouders die er moeite mee hebben

11. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    2770 gram, meten deden ze niet. Maar kraamhulp dacht 46 cm. Het heeft bijna 3 weken geduurd voordat ze weer op d'r geboortegewicht zat.

12. Sjoon

Sjoon Fanatiek lid

ja dat denk ik ook, dat wij er meer moeite mee hebben.
    maar het is beter voor later. maar duurt denk ik nog wel even van dat helmpje denk ik.
    over 3 wkn komt die fysio weer terug, die maakt een mal van zijn hoofdje, en dan weer 3 wkn later gaat ze kijken of er verbetering inzit, en dan wordt denk ik beslist of er een helmpje komt. pff, wat een gedoe, maar ik ben al blij dat de osteopaat wel al geholpen heeft, nu legt Chiel in ieder geval zijn hoofdje ook op de "goede" kant gelukkig!

wat zijn er nog veel kindjes klein..... Chiel is echt al een beer naar mijn idee, maar hij is dan ook wel lang, en dan klopt zijn gewicht daar ook wel weer mee vertelden ze laatst in het zh tegen mij. hij kan ook echt geen 62 meer aan!

13. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Dat is indd dichtbij ;)
    Dordrecht sterrenburg 3

14. Essiegirly

Essiegirly Fanatiek lid

14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht

Ik vind het ook niet echt leuk...
    Maar ja het moet maar he ;)

15. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Moaatje: Wat grappig dat je op iedereen reageer,geweldig. ;)
    Jammer dat je meisje niet hard genoeg groei naar je zin. Ik kan ook niet echt aanraden wat te doen. Maar als je er nog goed bij voel en ze doet het er goed zou ik gewoon nog even bv blijven geven. Maar als je onzeker voel zou ik gelijk stoppen want dat is slopend voor jezelf. Ik zeg dit omdat een vriendin 5 maanden bv gegeven en dat meisje groeide ook heel weinig. Nu toch maar op de fv overgegaan, ze drink erg slecht en groei nog helemaal niet. Dus het hoeft niet aan de bv te liggen. Ze kwam hier vorig week op visite en haar meisje is 3 maanden ouder als die van mij en Judith is nog groter en dat meisje was ook gewoon 7 pond bij geboorte. Dus het is zo verschillend per kind. Succes ermee, hoop dat ze gauw ga doorslapen. ;)

16. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    :) :) Moest zo lachen om dat laatste ben ik niet de enigste die dat vies vind. Bij mijn schoonfamilie is het heel erg. Judith heeft er nog een neefje bij gekregen en die is nog maar 3 weken oud en schijnt erg graag op een pink te sabbelen. Nou toen hadden we een familiedag en eerst mijn schoonmoeder met haar pink in zijn mond, daarna mijn schoonvader blehhhhh. Zodra ze daar op schoot ga roep ik altijd gelijk ze heeft een speen hoor. :) En nou zei ik van de week, lijkt net of ze last van haar mond heeft. Gelijk mijn schoonmoeder en schoonzus voelen in haar mond :evil: Bah bah dat doe je toch niet. Net zo als de speen op de grond val dan willen ze hem aflikken. Zo even mijn frustaties gelucht. :D

17. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    hihi hier precies hetzelfde hoor! Daarom let ik er ook zo op en mijn vriend gelukkig idem dito!

18. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Mineke, pink erin of in de mond kijken doen mensen voordat je er erg in hebt. De eerste keer stond ik perplext dat iemand dat deed. Ik heb m'n vriend gevraagd om erop te letten. Zijn moeder zoent de kleine op de mond nl. vind ik ook zo vies.. Ik ben het van huis uit niet gewend, maar ook zo klein vind ik helemaal niet nodig... Doen jullie dat wel?

19. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Die discussie heb ik ook gevoerd met mijn vriend, bij hem in de familie is dat ook gewoon, maar ik ben er ook op tegen! Ik vind dat zolang hij zelf niet kan zeggen wat hij ervan vindt, ik vind het onsmakelijk dus NEE! en me vriend zegt dan; Maar dat doen ze altijd... en ik: Nu dus niet!

20. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Daniel woog vorige week ook nog 4900 gram en 59 cm lang. Hij draagt nu meestal 56 en soms nog wel eens 50. Hij was bij zijn geboorte 2400 gram.
    Dus ook een kleine. Lekker laten groeien op hun tempo.

Deel Deze Pagina