Juni 2008 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Champy, 16 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Firstbaby

Firstbaby Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.996
    0
    0
    Dames, ik ben radeloos!

Mijn zoontje is sinds een week erg vervelend. Hij huilt behoorlijk veel en voorheen huilde hij amper. Als ik hem optil is hij opeens doodstil. Zijn speentje spuugt hij uit en loopt continu te huilen. Soms zit ik naast hem en dan loop ik weg en dan zet hij het op een krijsen. Ga ik weer voor hem staan wordt het al minder maar hij blijft zeuren. Hij wil dat ik hem in mijn armen neem. Maar dat wil ik hem dus niet aanleren. Ik heb het gevoel dat hij eenkennig wordt.

2. Zonneschijn

Zonneschijn Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.656
    0
    0
    Eindhoven
    Zou het een sprongetje kunnen zijn? Dan willen kindjes ook alleen maar bij mama zijn... Maar een week is wel lang. Als het een sprongetje is dan zou ik er maar aan toegeven en hem dus wel (lekker) oppakken, , het gaat vanzelf weer over. Anders zou ik het niet weten. Succes ermee!

3. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Hier leer ik de kinderen gewoon op de wang zoenen. Op de mond zoenen hou ik ook niet van. :D

4. Schaapje82

Schaapje82 Actief lid

1 sep 2006
    494
    0
    0
    Hoi allemaal. Ik kom eventjes hier langspiepen. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik niet alles heb teruggelezen.

@mamakaatje: Mijn dochter slaapt helaas ook nog niet door, heel vermoeiend. Wat betreft de voeding: ik kan me heel goed je gevoel voorstellen, want wij hebben namelijk ook dat machteloze gevoel. Heb je al een grotere speen geprobeerd? Onze dochter drinkt/dronk zelden haar flesje leeg. We hebben afgelopen week speen 3 geprobeerd met als resultaat dat ze in 5 minuten het hele flesje leegdronk, zonder te spugen. Dat is uiteraard ook niet goed, dus hebben we in speen 2 gaatjes geprikt zodat er iets meer uitkomt. Dat werkt ook goed en doet ze ca. een kwartier over haar hele flesje.

@mineke: Bleh, da's inderdaad vies. Heb je er wat van gezegd?

@xxxxx1974: Nee, hier wordt bewust niet op de mond gekust.

@moaatje: Da's inderdaad best weinig. Wat zegt het CB over haar groei?

@Firstbaby: Geen flauw idee, maar ik ben ook wel benieuwd naar hoe andere moeders dit aanpakken.

Ik weet niet wie het vroeg, maar mijn kindje draagt nog steeds maatje 50/56. Eergisteren woog ze 4290 gram en is 55 cm lang.

Eergisteren heeft ze haar derde prikjes gehad. Ze gilde een keer toen ze werd geprikt en meteen daarna verscheen een big smile, heel maf. Ze heeft er verder geen last van gehad, al denk ik dat ze er wel slaperiger door is geworden.

5. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Frits heeft gister zijn prikjes gehad en overdag er weinig last van gehad, maar vanmorgen werd hij om 5.30 wakker terwijl die normaal toch tot een uur of 8 slaapt, maar goed flesje gegeven en toen sliep meneer wel weer, tot 8 uur... maar hij is heel vrolijk! Alleen toen ik hem net zijn temperatuur opnam bleek die toch een verhoging te hebben: 37.7 graden, klein zetpilletje gegeven en nu slaapt die lekker!
    Hij drinkt verder goed, dus ik hoop dat hij er weinig last van heeft!

6. vlademira

vlademira Niet meer actief

dit klinkt als een sprongetje meid gaat denk ik vanzelf weer over

7. vlademira

vlademira Niet meer actief

zijn er meer meiden wiens kindje ook al maatje 74 draagt
    Quinten is nu 66 cm lang en weegt 7030gram

8. ilona21

ilona21 Fanatiek lid

25 feb 2007
    2.987
    0
    0
    facilitairmederwerker
    hoogland
    mijn mannetje zit op 62 / 68.
    en 68 is nog een beetje te groot.

9. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Hier zelfde lengte en gewicht maar nog wel maatje 68. Ligt wel aan het merk, Hema valt groter dan de Prenatal.

10. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Wel een goede totdat ie het zelf kan aangeven niet doen. En wat doet je vriend zelf dan? Mijn vriend is het ook gewend nl.

11. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Je weet nooit precies wat het kan zijn. Zou hem gewoon lekker oppakken en knuffelen, hij heeft je nodig blijkbaar.

12. xxxxx1974

xxxxx1974 Fanatiek lid

29 mrt 2008
    1.553
    0
    0
    Afgelopen week drie nachten wakker geworden om te voeden :( Vannacht was het 2.30 uur, dat is al heel lang niet meer geweest. Hopelijk wordt dit niet het nieuwe ritme... ik was al gewend (en verwend) aan het doorslapen. 's middags slaapt ie duidelijk minder maar 's avonds dan weer meer.

13. bwtje

bwtje VIP lid

8 okt 2007
    7.331
    0
    0
    Eindhoven
    Hier maatje 56 en soms al 62 dus maatje 74 voorlopig nog lang niet haha maar Eva is ook met 3080 begonnen ;)
    Begin Oktober hebben we weer een afspraak bij het CB dan krijgt ze haar 2e prikjes en ben ook erg benieuwd hoeveel ze weegt en langs is!
    Duidelijk een verschil bij Sem hoor!
    We hebben bij allebei van 3 maanden oud een gips afdrukje gemaakt met de voetjes en 1 handje erop..en Eva is duidelijk de grotere zus haha :D

Nou iedereen ligt hier boven te maffen haha!

Mijn vriendje heeft een paar dagen terug de buikgriep gekregen en is 's nachts op de overloop flauw gevallen :S heel eng allemaal! Moet het nog ff allemaal verwerken :( De ambulance was er gelukkig snel, en hij moet nog wat onderzoekjes doen! Maar als het goed is doet hij het weer normaal hahaha

Dames ik reageer weer een andere keertje op jullie allemaal, ik moet hier helaas nog flink wat dingen inhalen zoals wassen :S!

Fijn weekend alvast!

En Zonneschijn ga je ook de lichtjesroute doen? haha
    laat even weten welke data's je kan om af te spreken, dan doen we dit snel een keertje en regel ik dat Sem onder de pannen is :D!

Iemand vroeg nog of ik was wezen skaten, nog niet dit weekend waarschijnlijk, alwel 2x wezen lopen! :D! Wie nog meer bezig? ;)

14. mo1978

mo1978 Fanatiek lid

24 aug 2007
    1.720
    0
    0
    huisvrouw
    hey dames

hier draagt hannah ook 56/62
    hannah die wil overdag niet echt slapen ,maar als ik dan de fles geef sukkelt ze in slaap
    dat is van de laatste dagen heel apart
    nu ligt ze ook te slapen geef ik haar een schone kon wil ik haar in bed leggen komt ze nooit in slaap meer
    meerdere kindjes/mama's die dit hebben?

15. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    hier 62/68 ligt idd van welk merk kleding!

xxxx1974: Die is het half met me eens, het zoenen doen ze ook meer op de wangetjes nu en met de vingers gebeurt helemaal niet gelukkig!

Toen ik hem uitlegde dat er heel veel bacterien zo over worden gegeven begreep die het ook beter, wij hebben een sterkere immuunsysteem dat zo'n kleintje!

16. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Jeetje Bwtje sterkte en beterschap met je mannetje!

17. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bwtje beterschap met je mannetje!

18. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    is zo raar vorig jaar rond deze tijd was ik zwanger!
    22 september een posi test en was toen 3weken en 4 dagen
    en nu ligt er een kleintje wat a de tijd toch snel.

19. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    bedoel je schone luier geven?

20. Diadeem

Diadeem Fanatiek lid

2 feb 2008
    4.378
    0
    0
    Schaapje82: Ik zei alleen iets van, he joh niet doen. :oops: Toen dropen ze gelijk af, ze hadden geloof ik wel door dat ik het niet zo vond. Ze haalde allebei gelijk hun vinger uit haar mond. :)
    En ik begon gelijk een ander gesprek, hoezo snikkie. :D

Deel Deze Pagina