Felicia draagt maat 56/62, 62 is nog een beetje te groot. Hier wordt ook flink op de vuistjes gesabbelt en ze kwijlt ook heel veel, dus ik denk dat er tandjes aan zitten te komen. Ga nu een onze prinses in badje doen! Fijn weekend allemaal!
ik dacht ook dat het tandjes waren, bij het CB zei de dokter het ook de eerste keer. De laatste keer zij de verpleegster dat het echt geen tandjes waren maar dat de speekselklieren beginnen te werken of zo iets. Ik merk het wel
nou meiden ben donderdag dus naar het CB geweest en yuri is nu 6.5 kilo en 61 cm. en ik heb ze dit keer de handen zien wassen tot mijn opluchting. ze vonden alleen dat zijn hoofd te veel gegroeit was maar naar 4 keer over meten en de meet lint steed straken te doen heb ik er een stokie voor gestoken en vond ze het wel genoeg en zei er nix meer over. ik zag gewoon aan yuri dat hij zo iets had van mens me hoofd word echt niet kleiner als je hem nog een keer meet hoor ik heb er nu wel genoeg van. maar goed geen comentaar over de 4 flessen die hij nu krijgt ze vond dit prima. En anders had ze mooi pech gehad. hier draag yuri nu maatje 62 dit gaat nog prima heb alleen wel al maatje 68 klaar gelegt zo dat ik het zo kan pakken als ik het nodig zal hebben. vandaag zijn we bij de fotograaf geweest die in een van de supermarkten was hier in zaandam. Yuri heeft een lol gehad maar als de fotograaf een stap naar achteren deed en een foto wou maken was het lachten over maar denk wel dat het mooie foto's worden. en de prijzen vallen ook wel mee dus ik zal vast het hele pakketje wel nemen
Hoi meiden, Er is weer flink veel geschreven. Even kijken of ik op alles een beetje kan reageren. Evy draagt ondertussen maatje 62. Firstbaby, hoe gaat het nu met je kleine? Ik denk ook dat het een sprongetje is. Mijn kleine is even oud en die is ook anders dan anders geweest de afgelopen 2 weken. Bwtje: hoe gaat t met je vent? Was wel schrikken dan.... Schaapje bedankt voor je reactie Mo, hier slaapt de kleine ook overdag zeer weinig, soms maar 3 tot vier uurtjes bij elkaar in een tijd van 8.00 tot 20.00 uur. Ik hoop dat ik zo een beetje op alles gereageerd heb, mijn geheugen is ook nog niet alles na de zwangerschap Vanaf gisteren is het hier weer wat rustiger gelukkig. Evy is weer beter gaan drinken en dronk gisterenavond en vannacht weer 200 ml op (speen m en in 10 minuten) We maken haar niet meer wakker voor de fles van 22.00 uur. Dit gaat best goed, soms komt ze dan rond 2.00 uur en slaapt vervolgens weer verder. Vannacht kwam ze alleen om 4.00 uur nog steeds niet, gister was de laatste fles om 18.15 uur. Toen hebben we haar toch maar wakker gemaakt. Hoe lang mogen ze tussen de laatste en de eerste fles hebben? Weet iemand van jullie dat? Of misschien moet ik de laatste fles wel een grote van 210 met 7 schepjes doen als ze echt zou doorslapen? Wat zouden jullie doen :
maximaal 12 uur tussen de laatste en de eerste fles maar de meeste baby's halen dat niet (bij ons is het record 11 uur achtereen geweest). Heb geen verstand van flesvoeding dus over de grootte van de fles kan ik je niet adviseren....
Als ik ff tijd heb vind ik het wel leuk om op iedereen te reageren ja. Maar dat red ik ook niet elke keer hoor. . Babet zat bij haar geboorte bijna op de +2 lijn op de groeicurve. Nu zit ze onder de 0 lijn . Maar idd betekent stoppen met bv niet dat ze dan wel gaat groeien. Dat is wel een motivatie om nog door te gaan. Ze lijkt zelf wel tevreden en lekker in haar vel te zitten. Flesje krijgt ze alleen als ik werk. Dat is dan 2x180cc. Wat ze de rest van de dag drinkt kan ik natuurlijk niet nagaan. Ik heb nu ook een neusspray voor tsr bij het kolven. Ben benieuwd of dat gaat werken, want ik kolf thuis wel vel, maar op mijn werk veel te weinig. Heeft iemand van jullie ook een neusspray? Bwtje, wat een schrik, succes met je vriend. Fluffy, wat is zijn hoofdomtrek nu? Bulldog, ik was wat later. Eerste dag laatste menstruatie was op 19-9 vorig jaar. Keer daarop was precies 51 weken later. Heb het zoooooo niet gemist.
De 0-lijn van de groeicurve is precies het gemiddelde toch? Ik gebruik ook die neusspray (syntonicin ofzoiets), bij mij werkt het erg goed. Gisteren wilde ik in ons nieuwe huis even kolven en was ik de spray vergeten, toen kwam er maar 25 cc, met spray komt er meer uit. Maar ben in ieder geval geen goeie kolver... Gebruik ook nog steeds domperidon om de melkproduktie op gang te houden. Heb ook wel es gehoord dat de melk minder wortd op het moment dat je weer gaat menstrueren. Daarom hoop ik dat het voorlopig nog niet komt. Leuke foto van je schatje Babet!
Wat een snelle meid zeg. Bwtje: Heeft je man er niks aan overgehouden? Moaatje: Leuke foto, flexibel zeg he die kleintje moeten wij eens proberen een hele dag met ons benen omhoog.
mijn manneke probeert wel van zn rug naar zn buik te gaan maar dat lukt nog niet erg ! wel doet hij als hij in de schommelstoel zit zn hooft zelf naar voren is wel grappig om te zien!
even een klein vraagje tussendoor. hoe lang zit er tussen de flessen als je 4 voedingen gaat geven van 210 ml? ik vermoed dat Chiel de laatste fles wel kan missen. gisteren had hij om 20.00 uur de laatste fles, en ik heb hem net om 6.30 wakker gemaakt voor zijn 1ste fles. (kwam beetje moeilijk uit met zijn tijden. hij kwam gisteren telkens eerder).
He Moaatje dat pakje heeft Frits ook! Zo lekker pakkie, alleen hij is nu te klein boehoe.... Dus ga hem nog een maatje groter kopen hahhaahah
ik denk dan 5 uur maar weet het neit zeker die van mij krijgt 5 van 180cc en 6 schepjes en krijgt meestal de laatste tussen 9 en 10 en komt dat de laatste dagen dan weer om 6 a 7 uur